Als er tranen vloeien. Maakt het uit?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wanneer is iets janken en wanneer niet dan?
Een kind dat geen snoepje mag en gaat janken heeft ook veel meegemaakt dus?quote:
Nee, maar wat is de relevantie hiervan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Een kind dat geen snoepje mag en gaat janken heeft ook veel meegemaakt dus?
Het klinkt alsof je hier vanuit ervaring spreekt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
Het is vooral irritant als mensen dat soort uitspraken zelf doen om te laten zien hoe wijs ze zijn.
Terwijl je daar dan verder helemaal niks van merkt en ze ook geen uitleg geven waar iemand iets aan heeft als ze bijvoorbeeld advies (een loze kreet meestal: 'Ja je moet gewoon schijt hebben aan wat mensen van je denken. Ik heb veel meegemaakt, ik heb een harde maar wijze les geleerd.') geven.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:46 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Ik ben vroeger als kind wel soldaat geweest!
en
Cowboy
Ridder
politie agent
dokter
Dus je kan wel zeggen dat ik ook veel heb mee gemaakt.
Mijn punt was dat zijn voorbeeld van Depay verkeerd was omdat TS zich stoort aan mensen die zelf wat hebben meegemaakt en daarmee te koop lopen en in zijn voorbeeld gaat het om een persoon die te koop loopt met wat iemand anders heeft meegemaakt.quote:
ook niet iedereen heeft een even sterke rugquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen heeft wel een rugzak, alleen sommige mensen hebben een grotere rugzak dan anderen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen heeft wel een rugzak, alleen sommige mensen hebben een grotere rugzak dan anderen.
Ik sluit me hierbij aan, slecht voorbeeld omdat ten eerste Depay een shitjeugd schijnt te hebben gehad en ten tweede hij bij mijn weten zelf nooit heeft beweerd "veel te hebben meegemaakt". In het algemeen wel een zeer terechte klacht, alleen huillies praten zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
terechte klacht echter niet bij Depay
als je even verder zoekt kom je tot de ontdekking dat hij best wat heeft "mee gemaakt"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |