Omdat mensen alles in een hokje willen stoppen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:12 schreef sig000 het volgende:
Waarom zou een er een grens zijn tussen hetero en homo?
Mag ik ook wat in jouw hokje stoppen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat mensen alles in een hokje willen stoppen?
Liever nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag ik ook wat in jouw hokje stoppen?
ow......... welk verschil?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
omdat er een verschil is tussen hetero en homo
Dat is een dunne lijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
omdat er een verschil is tussen hetero en homo
Oké, oké....ik verhuis wel naar OUD.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga ergens anders ouderwets lopen doen.
Het babyforum.?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké, oké....ik verhuis wel naar OUD.
Ik heb de sc daar gisteren eens doorgeworsteld. Afgezien van het feit dat het wel erg slow was, leek het idd op een babyforum. Als je daar 2 weken verplicht moet posten, dan kun je nu alvast de anti-depressiva gaan bestellen.quote:
Ik bewonder de volharding om het ook te gaan lezen dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de sc daar gisteren eens doorgeworsteld. Afgezien van het feit dat het wel erg slow was, leek het idd op een babyforum. Als je daar 2 weken verplicht moet posten, dan kun je nu alvast de anti-depressiva gaan bestellen.
Moest van Disana en ik ben heel gedwee als vrouwen me wat opdragen....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik bewonder de volharding om het ook te gaan lezen dan.
Dat zijn de hormonen bij die zwangere kippen daar die opspelen, is mij eens uitgelegd door een hoofdrolspeelster daar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de sc daar gisteren eens doorgeworsteld. Afgezien van het feit dat het wel erg slow was, leek het idd op een babyforum. Als je daar 2 weken verplicht moet posten, dan kun je nu alvast de anti-depressiva gaan bestellen.
Ik zit wat tegendraads in elkaar maar vrouwen vallen daar wel op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moest van Disana en ik ben heel gedwee als vrouwen me wat opdragen....
Jokkebrokquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moest van Disana en ik ben heel gedwee als vrouwen me wat opdragen....
Ik dacht dat het juist meestal één en al gejubel was?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn de hormonen bij die zwangere kippen daar die opspelen, is mij eens uitgelegd door een hoofdrolspeelster daar.
De rotte vissen vliegen je er soms om je oren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |