52 toch?quote:
En dat omdat mijn planning niet meewerkt aan de briljante ideeën van P&O. En P&O dat niet in wil zien.quote:
quote:The conclusion of all this scientific endeavour is that about 60% of Indian men have penises which are between three and five centimetres shorter than international standards used in condom manufacture.
quote:The issue is serious because about one in every five times a condom is used in India it either falls off or tears, an extremely high failure rate.
Dat reisje is 52 dagen. Ik heb zelf nog 72 dagen staan. Met roostervrije dagen zo'n 4 maanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
52 toch?
maar idd holy cow.. lijkt me echt mooi zeg
het prijsje wat er aan vast zit is vast minder tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat reisje is 52 dagen. Ik heb zelf nog 72 dagen staan. Met roostervrije dagen zo'n 4 maanden.
Lijkt me echt tof ja!Dus tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 10:16:19 ]
Inderdaad, zoveel mooie dingen om te zien en lekker relaxen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
52 toch?
maar idd holy cow.. lijkt me echt mooi zeg
het prijsje wat er aan vast zit is vast minder tof
Klote is dat. :Squote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
En dat omdat mijn planning niet meewerkt aan de briljante ideeën van P&O. En P&O dat niet in wil zien.
Te slecht ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben er achter waarom India zoveel inwoners heeft.
Condooms zijn nutteloos voor ze.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6161691.stm
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hij glijdt af, laten we zonder verder gaan
Kun je nagaan, hier op FOK! is het probleem precies andersom. Daar rolt ie niet goed af en voelt het behoorlijk knellend aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.
Of bij het pompstation, kost nog minder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.
Hahaha, godver.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is niet eerlijk. De ene heeft gemiddeld 10 cm, de andere heeft gemiddeld 30 cm met de omtrek van een colafles.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hier op FOK! is het probleem precies andersom. Daar rolt ie niet goed af en voelt het behoorlijk knellend aan.
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, het is niet eerlijk. De ene heeft gemiddeld 10 cm, de andere heeft gemiddeld 30 cm met de omtrek van een colafles.
Maar Indiase vrouwen zijn vaak niet mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.
Seriously?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Indiase vrouwen zijn vaak niet mooi.
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.
Dat moet dat edele Hollands zaad dan toch weg rechtzetten binnen die paar generaties?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet alle Indiase mannen zijn zo en de taal is te leren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.
Het was ook niet heel erg serieus. Maar dan nog. Blijven jullie nou maar gewoon hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.
[..]
Niet alle Indiase mannen zijn zo en de taal is te leren.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |