Hahaha, zie het al voor me "Maar eh...wil je mijn baarmoedermond zien? Ik heb laatst te horen gekregen dat die subliem is..."quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:51 schreef Geralt het volgende:
Dat is natuurlijk wel iets waar je over kan opscheppen als je op de flirttoer bent.
Wist je dat ik een hele mooie baarmoedermond heb?
Hahaha, nou ja, heb je toch eer van je werk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Kreeg van de week het compliment dat ik van die mooie achtergrondkleurtjes had toegevoegd in een SWOT-schema. Zit je dan op de WO-functie..
Maar die is lang niet zo vreemd als die in de OP
Daar kun je op dat moment even niks mee, lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:49 schreef snakelady het volgende:
Soms krijg je wel eens vreemde complimenten waarbij je niet echt weet hoe je moet reageren.
Ik moest naar het ziekenhuis voor controle van mijn baarmoedermond, dus dan lig je daar heel charmant met je benen open voor wat vreemde mensen, blijkbaar was het die dag kijkdag aangezien ze met 4 man/vrouw sterk waren.
Het is al vrij ongemakkelijk maar ja, het hoort er bij.
Brengen ze een camera in je vagina ( kan je wel leuk meekijken op een scherm) en krijg ineens de opmerking "Wauw, jij hebt een mooie baarmoedermond!" en het gezelschap eromheen maar tussen je benen kijken, beamen en ja knikken....
Voelde me best even ongemakkelijk.
Wat is het vreemdste compliment dat jij ooit hebt gekregen?
Zolang zij der geld aan verdienen is alles mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef iScream. het volgende:
Ik was laatst bij de huisarts na een val met de racefiets (tetanusprikje halen), zei die vrouw ook al dat het wel "een mooie wond" wasZal wel een trekje zijn van die medici..
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Zolang zij der geld aan verdienen is alles mooi
Geen idee, kan zijn omdat er de vorige keer wat verkeerde cellen zaten die ze hebben weggehaald en die gelukkig niet zijn teruggekomen. Dat ze daar dus eigenlijk op doelde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar kun je op dat moment even niks mee, lijkt mij.
Verder ben ik wel benieuwd wat een baarmoedermond nou eigenlijk mooi maakt.
Ik iedereen appen en meteen op fb zetten natuurlijk, nog een instagram van mijn baarmoeder gemaakt ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:13 schreef pepper_961 het volgende:
Oh mijn god! 😂😂😂 Jij trots naar buiten lopen met je kin hoog zeker?! Nee grapje, maar het is wel een extreem grappig "compliment"!
Hahaha, ook al zoiets ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:16 schreef Queller het volgende:
Of dat ze na een inwendig onderzoek heel blij opmerken: "Knap gedaan hoor!"
Uhhh....
Gelijk heb je, had ik ook gedaan!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee, kan zijn omdat er de vorige keer wat verkeerde cellen zaten die ze hebben weggehaald en die gelukkig niet zijn teruggekomen. Dat ze daar dus eigenlijk op doelde.
Anders zou ik het niet weten.
[..]
Ik iedereen appen en meteen op fb zetten natuurlijk, nog een instagram van mijn baarmoeder gemaakt ook.
Hahaha, nee ik het wel tegen mijn moeder verteld, haar reactie "Ja, dat heb je van mij natuurlijk..."quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:38 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, had ik ook gedaan!😂
Je bent een super leuke mod!quote:
Hahaha, hij vond het blijkbaar wel mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Ik werd pas ten huwelijk gevraagd door een wildvreemde vanwege de nogal uitbundige combinatie van kleuren die ik aan had.
Gevalletje "eye of the beholder"... Ik dacht vlak daarvoor zelf nog: ik houd van kleur maar vandaag ben ik te ver gegaan; het is net of een of ander sprookjesbeest een glitterende regenboog over me heen heeft gekotst.
Ach, ehm... ze zijn wel lief... enzo...soms....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:39 schreef KoningPils het volgende:
Afgelopen weekend naar Scheveningen geweest om te gaan linedance. Keek ik later VI Oranje kreeg ik het compliment dat ik een mongool ben.
Steek die veer nu gewoon in je achterwerk en walk away...quote:
Lol!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:51 schreef Geralt het volgende:
Dat is natuurlijk wel iets waar je over kan opscheppen als je op de flirttoer bent.
Wist je dat ik een hele mooie baarmoedermond heb?
hahaha, ik doe het zelf ook wel eens, als een baby echt niet mooi is is het een lieve baby.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:42 schreef Sangha het volgende:
Goed verhaal! Een 'goed karakter' is ook best een apart compliment. Net zoals een 'lief' kind, wat meestal niet zo positief is bedoelt voor het uiterlijk lol. Het vreemdste compliment dat ik kreeg was dat iemand vond dat ik zo goed complimentjes kon geven. Echt. Dat was wel vreemd maar ook leuk.
[..]
Lol!
Dat klopt niet.quote:
Ja dat dus, lol! Ze is zo schattig, koesiekoesie!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, ik doe het zelf ook wel eens, als een baby echt niet mooi is is het een lieve baby.
Hang je boven de wieg "oh eh...ja..wat een lieverd"
Ik hoor ineens niet meer tot 'iedereen'?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:37 schreef snakelady het volgende:
Ik iedereen appen en meteen op fb zetten natuurlijk, nog een instagram van mijn baarmoeder gemaakt ook.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik het wel tegen mijn moeder verteld, haar reactie "Ja, dat heb je van mij natuurlijk..."
Duh alle aziaten lijken op elkaar toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik word vergeleken met alle beroemde mensen die aziatisch zijn.
Vind ik best vreemd, ik lijk op zoveel mensen tegelijk blijkbaar
Was wel héél makkelijk deze inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Duh alle aziaten lijken op elkaar toch.
Zegt een neger, pfffquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was wel héél makkelijk deze inderdaad.
Wat ben je lekker optimistischquote:
Ook al zou ik de meest lelijke baarmoedermond in de wereld hebben, zou me niks uitmaken, het is niet dat iemand het kan zien naast de dokter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:06 schreef Deshain het volgende:
"Een mooie baarmoedermond" is vergelijkbaar met "Wat een lieve baby", er is werkelijk waar niks in het zichtveld wat oprecht een compliment waard is zonder kneiterhard te liegen.
Kun je hier niet wat foto's plaatsen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook al zou ik de meest lelijke baarmoedermond in de wereld hebben, zou me niks uitmaken, het is niet dat iemand het kan zien naast de dokter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |