Heb je en samenvatting voor mequote:Op maandag 22 juni 2015 18:42 schreef Pek het volgende:
Moest bij een gebrek aan een "previously on" de laatste van vorig seizoen nog eens kijken
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je en samenvatting voor meIk ben ook een beetje vergeten wat er was gebeurd. Wel handig als ik de nieuwe ga kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:03 schreef Divje het volgende:
God wat een begin van het 2de seizoenWas wel een Hannibal Smith-momentje, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
uw wens is uw bevelquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
De verhaallijn met de Russen was zoveel boeiender, dit was echt niks
Op naar de volgende aflevering
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hij was ook immuun voor explosies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
[..]jup immuumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, oktober pas.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is Manhattan toevallig ook weer begonnen?
Daar gaan we denk ik de volgende aflevering wel iets over horenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:15 schreef Krediax het volgende:
wtf, die rus leeft nog![]()
(Ik zag het al eerder maar probeerde het te negeren dus wist niet wie explosie proof was)
Benieuwd hoe ze dat gaan verklaren
Het waren vast ook nogal wat ad hoc labs die niet direct militair waren...?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef angel008 het volgende:
wat ik niet snap..
27 icbm's gelanceerd.. en dan roepen ze dat ze een 2 mile radius moeten aanpakken om weg te wezen..
je zou verwachten dat alle labs wel een of andere verdediging hiertegen heeft (zie nathan james die toch nog eea terugvuurde)
resupply in norfolk ook hoop ik ?
Vond ik ook apart.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook suf is dat ze niet veel eerder die helikopter lanceerden, die kan middels sonarboeien en de eigen torpedos de sub al uitschakelen lang voordat die binnen het bereik van de destroyer is.
zijn aparte off grid terminalsquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:28 schreef Karina het volgende:
Ik vond dit wel de spannendste aflevering tot nu toe!
Snap alleen niet dat ze die usb-stick zo hup in een pc stopten, voor hetzelfde geld stond er een virus op, beetje dom.
Dan wordt het wel een saaie aflevering:quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook suf is dat ze niet veel eerder die helikopter lanceerden, die kan middels sonarboeien en de eigen torpedos de sub al uitschakelen lang voordat die binnen het bereik van de destroyer is.
Touchequote:Op donderdag 16 juli 2015 17:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een saaie aflevering:
"Hey, er komt een sub aan"
"Stuur de helicopter!"
*Boem, pats, knal*
"Iemand koffie?"
Idem, het was het eerste seizoen kijken bij gebrek aan beter in de zomer, maar ik vind het nu echt goedquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:15 schreef Divje het volgende:
had niet verwacht dat het 2de seizoen zoveel leuker zou zijn
Heb t 1ste seizoen ooit vergeleken met Under The Dome, net zulke pulp. Maar nu is het echt 100x beter dan Under the Domequote:Op donderdag 16 juli 2015 19:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Idem, het was het eerste seizoen kijken bij gebrek aan beter in de zomer, maar ik vind het nu echt goed![]()
Da's met alle verfilmingen van zijn boeken zoquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:34 schreef Pek het volgende:
Under the Dome is dan ook nog slechter dan het oorspronkelijke boek van koekwaus Stephen King, hoogstwaarschijnlijk dankzij cokebrain himself
ze riepen toch iets over dat alles bovendeks wel mocht omdat de lucht dat geluid dempte ?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:13 schreef DoomCow het volgende:
Even over waarom die helicopter niet werd ingezet
Ze gaan in silence mode, geen schoenen aan en zo min mogelijk beweging, want dat ziet de sub, maar dan wel een heli de lucht in sturen? Dan kun je net zo goed je coördinaten doorsturen per radio...
De heli ging toch uit voorzorg de lucht in om torpedo's te dumpen in het geval de sub ze door had ?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:26 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze riepen toch iets over dat alles bovendeks wel mocht omdat de lucht dat geluid dempte ?
sterker nog de heli is gewoon ingezet maar dan om een dwaalspoor uit te zetten.
ze reopen ergens in de aflevering dat ze Europa al hebben en nu dus amerika willen overwinnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef Karina het volgende:
Al met al zijn nu wel de labs vernietigd. Tenminste die in de US, dat die sekte Europa had veroverd is mij even ontgaan (werd een paar keer over gesproken in deze aflevering).
Ja dat bedoel ik. Hoe ze dat gedaan hebben is een beetje vaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef angel008 het volgende:
ze reopen ergens in de aflevering dat ze Europa al hebben en nu dus amerika willen overwinnen.
nou..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Hoe ze dat gedaan hebben is een beetje vaag.
Moet wel iedereen die immuun is zich hebben aangesloten of de sekte überhapt hebben gevonden en zonder cure was iedereen sowieso al geïnfecteerd lijkt me?. Maar goed zo zal het idd zijn gegaanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:56 schreef angel008 het volgende:
[..]
nou..
zij zijn immuum.. ze kunnen dus campen binnendringen besmette slaapzak meenemen en 2 weken later is het hele camp uitgemoord (zie de rus dat ze vragen na 2 dagen ''why aren't you dead yet''
Europa had geen cure en alleen het feit om een infected binnen te krijgen betekende al de dood na korte tijd. 1-5% van de bevolking zou immuum zijn dus er zijn aardig wat mensen in Europa die zich bij deze ''sekte'' kon aansluiten.
dat is ook mijn gevoel maargoed... het blijft een serie he.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet wel iedereen die immuun is zich hebben aangesloten of de sekte überhapt hebben gevonden en zonder cure was iedereen sowieso al geïnfecteerd lijkt me?. Maar goed zo zal het idd zijn gegaanVind het ietwat vergezocht.
"It"quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's met alle verfilmingen van zijn boeken zo
The Mist
Het is niet 1 klein groepje he met die sub. Die hadden al veel langer mensen op het vaste land. En via dat radiocontact kunnen ze heel snel dingen regelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:17 schreef angel008 het volgende:
ben ik de enige die het nu wel een beetje raar vind kwa timeline ?
nathan james heeft lopen zoeken naar de sub
sub heeft mensen afgezet kwart van Amerika inmiddels al omgezet naar hun cause binnen no time hadden ze het lab in Florida overvallen en daar de locaties gevonden etc...
norfolk had toch als missie om overlevende te zoeken en de cure rond te sturen ?
Moest op een of andere manier wel aan Sloan denken bij die huil-scene afgelopen epquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Goede casting ook. Was echt bang dat ik meneer kaptein alleen maar als Mark Sloan van Grey's Anatomy zou zien, maar ook dat valt me alles mee!
Had ik ook. Toen Lexie doodgingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Moest op een of andere manier wel aan Sloan denken bij die huil-scene afgelopen ep
Toch dat zag ik niet aan komen.quote:
Ik ook niet, leuke verrassing zo op 't eindquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Toch dat zag ik niet aan komen.
Zit er dik in. Overboord gooien die vent en op naar New Orleans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:01 schreef DustPuppy het volgende:
Hoop wel dat die Nils nu echt dood is.
Het gekke is dat dat in bijna alle series zo isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:21 schreef Rianne84 het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat de kapitein met iedere missie meegaat en z'n schip achterlaat
De XO blijft achter hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:21 schreef Rianne84 het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat de kapitein met iedere missie meegaat en z'n schip achterlaat
Iets met het virus scheiden van zijn dna ofzo waardoor hij niet meer resistent was?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:45 schreef Karina het volgende:
Het verhaaltje van de dokter op het laatst begreep ik niet helemaal maar iig is Niels nu wel dood
Ja zoiets. In ieder geval was hij daarna wel heeel snel dood!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Iets met het virus scheiden van zijn dna ofzo waardoor hij niet meer resistent was?
Leek me ook al sterk. Was niet echt een seizoensafsluiter dit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor er komen er nog 3, dit was aflevering 10.
Oh gelukkig!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor er komen er nog 3, dit was aflevering 10.
Ik heb het even opgezocht, ik heb deze aflevering nog niet gekeken, dus geen idee of er een cliffhanger was. Maar ik begrijp al van Monolith dat dat niet zo was.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
Dacht dat omdat vorig seizoen ook 10 afleveringen had..
Heb 'm ook nog niet gekeken hoor. Maar was al een beetje teleurgesteld tijdens het downloadenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, ik heb deze aflevering nog niet gekeken, dus geen idee of er een cliffhanger was. Maar ik begrijp al van Monolith dat dat niet zo was.
Nou goed dat je het zei want ik was helemaal vergeten hem 'aan te zetten'quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 'm ook nog niet gekeken hoor. Maar was al een beetje teleurgesteld tijdens het downloaden
Wel logisch en itt andere series wordt nog uitgelegd waarom ook.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat gezemel over het eventueel vervolgen van dokter Rhonda Mitraivm de dood van Niels vind ik wat suffig.
Juist niet. Zoiets maakt de serie geloofwaardig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat gezemel over het eventueel vervolgen van dokter Rhonda Mitraivm de dood van Niels vind ik wat suffig.
Ja die motivatie verbaasde mij ook, als of die mariniers en matroosjes het zouden betreuren als hun kapitein en in zekere zin hun held een buitenlandse vijand om zeep zou helpen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wel logisch en itt andere series wordt nog uitgelegd waarom ook.
Al vraag ik mij wel af of jan marinier daar veel om geeft.
ik vraag me alleen echt af hoe ze dit gaan verkopen aan ''het'' volk..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:47 schreef Divje het volgende:
Driekwart van de aflevering met (realistisch) gezeur en protocol om op het eind nog even flink wat actie er tegenaan te gooien.
Blijft leuk.
Je weet dat het een een tv serie is? Een Hollywood productie dus elke vergelijking met de realiteit/logica is niet bijster slim lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:36 schreef angel008 het volgende:
en hoe komen ze aan die beelden wat ogenschijnlijk naast het schip/vanaf zee is gefilmd ? sub was onder de armada verstopt en bootjes had de radar/sonar echt wel opgepikt...
snap waarom ze het in de serie zo doen maar lichtelijk ongeloofwaardig..
maar waarom dan het hele realistische gezeur om protocolquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat het een een tv serie is? Een Hollywood productie dus elke vergelijking met de realiteit/logica is niet bijster slim lijkt mij.
Oh, Ffffff, was gisteren aan 't werk, en ben nu niet thuisquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:52 schreef Awsom het volgende:
SET GENERAL QUARTERS!!!!! MAN YOUR BATTLE STATIONS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |