quote:
Op donderdag 3 september 2015 22:08 schreef Karina het volgende:[..]
Nou ja past wel in het Last Ship geheel, die strooien met afkortingen en termen waarbij ik denk, uh oke, waar heb je het over

Craag me wel af hoe nu verder. Die Ramsey en zijn broer en de rest waren niet de enigen van het groepje 'immunes' natuurlijk, er zijn er nog veel meer, zal wel een nieuwe leider opstaan aan die kant denk ik?
Volgend seizoen zal vermoed ik een nieuwe verhaallijn worden, dit was in feite ook niet helemaal een vervolg op S01, maar eigenlijk een op zich zelf staand verhaal.
itt het vorige seizoen waar de rus echt dood was (de kaptein/boot) lijkt het erop dat Ramsey nog leeft en ook in het volgend seizoen terugkomt om verder te gaan.
Voor nu is het leiderschap dan wel even de nek om gedraaid maar de immumes zijn er nog en de reputatie van het schip is nog steeds dat zij degene zijn die het virus hebben verspreid.
Denk dat s03 er voornamelijk overgaat dat ze proberen het antivirus uit te rollen onder de bevolking en de reputatie te herstellen, Ramsey gaat hier natuurlijk weer een groot gedeelte verantwoordelijk voor zijn om dit te stoppen.
Zee risico is nu helemaal weg geen sub meer en de meeste boten van de Amerikanen komen niet op zee.
nathan james moet ook gerepareerd worden dus het zou zomaar kunnen dat het volgend seizoen veel op land is terwijl in norfolk de nathan james hersteld word ? (met ongetwijfeld ook daar weer leuke verhaal lijnen)
maargoed dat ben ik