nope, gok het niet.. het blijft tenslotte ''the last ship'' ze zijn ook getraind voor dit schip en niet een ander random militair schip..quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede kans dat ze anders gewoon een nieuw schip vinden, er zijn zoveel mensen overleden maar ik neem aan dat er nog zat schepen van de marine zijn.
en dan zelfs nu blijkt die sub niet kapot te zijn en nog te fixen wedden ? ik bedoel die 2/3? ''destroyer killer'' missiles waren niet genoeg om zo'n veel minder beschermde sub compleet in 2en te hakkenquote:Op donderdag 3 september 2015 09:36 schreef nietzman het volgende:
Man oh man dat je met zulks budget en zulks support van de navy zulke shit neer kan zetten. Die zeeslag was toch om te janken man.
Maar ik blijf gewoon kijken hoor, het is m'n nieuwe falling skies.
Nou ja past wel in het Last Ship geheel, die strooien met afkortingen en termen waarbij ik denk, uh oke, waar heb je het overquote:Op donderdag 3 september 2015 20:51 schreef Pek het volgende:
Gewoon nederlands lullen is te moeilijk? Jezus
itt het vorige seizoen waar de rus echt dood was (de kaptein/boot) lijkt het erop dat Ramsey nog leeft en ook in het volgend seizoen terugkomt om verder te gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja past wel in het Last Ship geheel, die strooien met afkortingen en termen waarbij ik denk, uh oke, waar heb je het over
Craag me wel af hoe nu verder. Die Ramsey en zijn broer en de rest waren niet de enigen van het groepje 'immunes' natuurlijk, er zijn er nog veel meer, zal wel een nieuwe leider opstaan aan die kant denk ik?
Volgend seizoen zal vermoed ik een nieuwe verhaallijn worden, dit was in feite ook niet helemaal een vervolg op S01, maar eigenlijk een op zich zelf staand verhaal.
Ramsey is wat mij betreft gewoon dood, en de cure hoeft in principe toch ook niet echt meer verspreid te worden?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:26 schreef angel008 het volgende:
[..]
itt het vorige seizoen waar de rus echt dood
.......
maargoed dat ben ik
laatste shot ligt ie naast zn dode broer.. he's allive!!!quote:Op zondag 6 september 2015 04:38 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ramsey is wat mij betreft gewoon dood, en de cure hoeft in principe toch ook niet echt meer verspreid te worden?
dat is waar ze zal wel overleven maar zwaargewond zijn, vergeet alleen niet dat ze erg goed heeft samengewerkt met de mensen aan boord mbt het virus.quote:Op maandag 7 september 2015 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond het juist een prima einde. Er zijn nog 'immunes' on the loose, de beste immunologe die ze op het moment beschikbaar hebben dood/zwaargewond, wie weet nog ergens muterende vormen van 't virus. Ben al lang blij dat ze toch niet die sub weer hebben laten opduiken, letterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |