abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:58:26 #101
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_141816869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:49 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

creatief met sudo?
Ja zoiets idd. }:|

En creatief klimmen op de commode. (via het kastje dat ernaast staat) }:| :X
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:32:07 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141817993
Schattig Danic

Fijn TT! En wat super ook dat ze zo vooruit is gegaan.

Tally :D

PE :D _O-

DJMO, die zag je geloof ik wel aankomen of niet? Niet leuk maar hopelijk helpt het :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 juli 2014 @ 15:38:51 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141818219
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:32 schreef Kyara het volgende:
Schattig Danic

Fijn TT! En wat super ook dat ze zo vooruit is gegaan.

Tally :D

PE :D _O-

DJMO, die zag je geloof ik wel aankomen of niet? Niet leuk maar hopelijk helpt het :*
ik zag het idd wel aankomen; en ach, als het hem helpt?? Dan ben ik allang blij ..

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:28:51 #104
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_141819638
Oh PE! _O-

En wat schattig die broers DJMO O+ Uiteraard het ziek zijn niet, dat is stom :(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_141827361
Mijn holle drolle Gijs heeft sinds vanmiddag heimwee. Wij zijn een weekje op vakantie met Opa en Oma. En Papa kon geen vrij krijgen dus die werkt. Is het weekend mee geweest maar zondag naar huis. En ik gok dat ze gewoon heimwee heeft naar Papa. Wij zouden tot vrijdag blijven maar wij gaan nu wat eerder. Ik vind het wel genoeg zo en ik wil haar gewoon geen trauma aan doen. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe anders ze was toen Papa terug kwam van een weekje motorvakantie. En dat wil ik niet meer mee maken. Dat vond ik zo zielig en sneu.

Morgen dus nog met dr naar Toverland en dan naar huis! Was wel een ontzettend fijne vakantie O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_141828394
Leuke praatjes Susie en Tally

PE sudo in haar haar?

DJMO agos die samen ziek zijn foto's.

Tally jammer, dat je eerder naar huis moet. Lijkt me wel goed zodat ze haar papa weer ziet.

Ik heb vandaag bij de ha aangevraagd, dat L de allergietest krijgt. Lab formulier ligt klaar. Ga ik vrijdag ophalen en dan volgende week voor de test gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 15:02:07 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141853167
de welbekende eftelingvraag ( :')) ..

We (mijn ex en ik) gaan zaterdag naar de efteling. Wat zijn absolute aanraders die ik niet mag missen ?? Het maakt niet uit of Geert er al in mag, we zijn met z'n tweeën dus in geval van nood kan één van ons bij Geert blijven wachten (baby-switch) :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

† In Memoriam † donderdag 3 juli 2014 @ 15:13:32 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_141853534
sprookjesbos, droomvlucht, pandadroom, pagode en carnaval natuurlijk
en eventueel nog het achtbaangeweld ( vogelrok O+ O+ O+ )

o ja die t-fordjes bij de schommelboot en fata morgana
pi_141853565
Met beide kinderen mag je carnaval festival niet overslaan.
Het sprookjesbos (sneeuwitje is wel eng voor de kleintjes)
Droomvlucht
Fata morgana

Er is zoveel te zien voor die kleintjes ( en grote) ik ben nog steeds groot fan
O+
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 15:15:25 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141853608
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:13 schreef lady-wrb het volgende:
sprookjesbos, droomvlucht, pandadroom, pagode en carnaval natuurlijk
en eventueel nog het achtbaangeweld ( vogelrok O+ O+ O+ )
de eerste drie had ik idd al in m'n rijtje staan :Y achtbaangeweld is (helaas) niets voor ons (ik heb hoogtevrees en ex wordt misselijk in de achtbaan :') ) pagode en carnaval ga ik onthouden!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 15:16:34 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141853647
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Met beide kinderen mag je carnaval festival niet overslaan.
Het sprookjesbos (sneeuwitje is wel eng voor de kleintjes)
Droomvlucht
Fata morgana

Er is zoveel te zien voor die kleintjes ( en grote) ik ben nog steeds groot fan
O+
Jan heeft toevallig als laatste thema in de klas sprookjes gehad en hij had het constant over roodkapje en sneeuwwitje, dus daar gaan we ook op zeker kijken!

pi_141853769
Het sprookjesbos sowieso, Carnaval Festival, Droomvlucht, de autootjes (achter het schommelschip), Moby Dick, Land van Laaf (met zo'n karretje is dat), Monsieur Cannibale (draaiende kookpotjes), de zweefmolens en de vlindervanger. De grote stoomcarroussel is op zich ook leuk hoewel niet heel boeiend maar mijn meiden waren er niet weg te krijgen. En nog veel meer xD mja voor volwassenen, ik vind de Vliegende Hollander erg leuk maar goed dan moet je in je eentje ofzo en das ook weer zo wat.

Mjin meiden vinden de Piraña trouwens ook helemaal geweldig. Wel droge kleren meenemen :P
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 15:21:44 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141853851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:19 schreef mignonne het volgende:
Het sprookjesbos sowieso, Carnaval Festival, Droomvlucht, de autootjes (achter het schommelschip), Moby Dick, Land van Laaf (met zo'n karretje is dat), Monsieur Cannibale (draaiende kookpotjes), de zweefmolens en de vlindervanger. De grote stoomcarroussel is op zich ook leuk hoewel niet heel boeiend maar mijn meiden waren er niet weg te krijgen. En nog veel meer xD mja voor volwassenen, ik vind de Vliegende Hollander erg leuk maar goed dan moet je in je eentje ofzo en das ook weer zo wat.

Mjin meiden vinden de Piraña trouwens ook helemaal geweldig. Wel droge kleren meenemen :P
ik heb al handdoeken, zwembroeken ( :') ) en droge kleding in m'n rugzak gepropt! :D

pi_141854202
zwembroeken waarom dat? je kunt daar niet zwemmen? En handdoeken? Ik zou eerder hydrofielen meenemen dan. Minder groot, drogen sneller en das daarna ook niet zo'n dikke natte homp in je tas.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 15:39:14 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141854425
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:32 schreef mignonne het volgende:
zwembroeken waarom dat? je kunt daar niet zwemmen? En handdoeken? Ik zou eerder hydrofielen meenemen dan. Minder groot, drogen sneller en das daarna ook niet zo'n dikke natte homp in je tas.
zwembroeken omdat ze daarna ook gelijk drie weken bij papa blijven en handdoeken omdat ik geen hydrofielen meer heb ;) heb destijds alles aan Maffemuts gegeven omdat ik ze niet meer nodig had ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 16:33:22 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141855980
oh en nog een vraag .. wat is praktischer : een extra karretje huren bij de entree voor Jan, of gewoon meteen op voorhand de duowagen meenemen?? (klein detail: onderweg van Rotterdam naar Tilburg moeten we een stukje met de snelbus, vanwege werkzaamheden aan het spoor, dus op dat moment is een grote wagen niet echt handig zeg maar)

pi_141858798
Tsja voor allebei is wat te zeggen I guess. Wat verwacht je? Qua gebruik zeg maar. Gaat Geert in de doek ofzo of neem je sowieso de wagen mee? Jan is in principe groot genoeg om een heel eind gewoon zelf te wandelen. Mijn eigen ervaring is dat áls je zo'n karretje hebt dat je kind er dan ook de godganse tijd in hang :') Bij een duowagen kun je waarschijnlijk nog je eigen tas of iets anders onderin/achterin erin kwijt. En aan het eind van de dag, mochten ze onverhoopt in slaap vallen dan is de duowagen fijner. In de sleepkarretjes kunnen ze echt niet slapen.

That having said, die wagentjes kosten 4,- huur, je sleept toch wel met iets, of het nu de buggy of dat karretje is. En nja die duowagen moet je idd ook buiten de efteling nog meezeulen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 18:13:05 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141859299
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef mignonne het volgende:
Tsja voor allebei is wat te zeggen I guess. Wat verwacht je? Qua gebruik zeg maar. Gaat Geert in de doek ofzo of neem je sowieso de wagen mee? Jan is in principe groot genoeg om een heel eind gewoon zelf te wandelen. Mijn eigen ervaring is dat áls je zo'n karretje hebt dat je kind er dan ook de godganse tijd in hang :') Bij een duowagen kun je waarschijnlijk nog je eigen tas of iets anders onderin/achterin erin kwijt. En aan het eind van de dag, mochten ze onverhoopt in slaap vallen dan is de duowagen fijner. In de sleepkarretjes kunnen ze echt niet slapen.

That having said, die wagentjes kosten 4,- huur, je sleept toch wel met iets, of het nu de buggy of dat karretje is. En nja die duowagen moet je idd ook buiten de efteling nog meezeulen.
Ik draag Geert al maanden niet meer, hij is ruim drie jaar en veel te zwaar voor mij(n rugklachten). Denk dat het toch maar de duo wordt inderdaad ..

Ik heb voor het obligate nummer op de arm wel wat leukers verzonnen (in de hoop dat ze het ook daadwerkelijk omhouden :') )

Gelamineerd en met een keycord laten dragen ..

pi_141860666
Jan is toch al 5? Ik zou alleen een buggy meenemen voor Geert. Anne is 3jr9m en loopt eigenlijk nu de hele dag in de Efteling. De buggy gaat nog wel mee voor de spullen en voor als ik even wil opschieten, maar zou niet eens meer echt noodzakelijk.
pi_141860774
Wij doen het inprinciepe ook zonder buggy. Als we de buggy meenemen zit Yaro (3j 10m) er in en Kyan (16m) loopt er achter. Die wil no way in de buggy :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 19:17:24 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141861328
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef Fannetje het volgende:
Jan is toch al 5? Ik zou alleen een buggy meenemen voor Geert. Anne is 3jr9m en loopt eigenlijk nu de hele dag in de Efteling. De buggy gaat nog wel mee voor de spullen en voor als ik even wil opschieten, maar zou niet eens meer echt noodzakelijk.
Ja, die is vijf, maar net herstellende van een oorontsteking, inmiddels redelijk opgeknapt, maar kan me zonder meer voorstellen dat hij op een gegeven moment even wil zitten/liggen etc. Vandaar toch de overweging om de duo mee te nemen.

donderdag 3 juli 2014 @ 19:43:21 #122
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141862232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:33 schreef DJMO het volgende:
oh en nog een vraag .. wat is praktischer : een extra karretje huren bij de entree voor Jan, of gewoon meteen op voorhand de duowagen meenemen?? (klein detail: onderweg van Rotterdam naar Tilburg moeten we een stukje met de snelbus, vanwege werkzaamheden aan het spoor, dus op dat moment is een grote wagen niet echt handig zeg maar)
Dan sowieso zonder!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_141863180
DJMO veel plezier in de efteling.

We zijn er nog niet geweest en ik zou ook graag eens met de kinderen ernaartoe willen. Wellicht dat we dat in de laatste 2 vakantieweken nog kunnen doen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:05 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141864144
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Tinuviel het volgende:
DJMO veel plezier in de efteling.

We zijn er nog niet geweest en ik zou ook graag eens met de kinderen ernaartoe willen. Wellicht dat we dat in de laatste 2 vakantieweken nog kunnen doen.
ik ga ook voor het eerst in tig jaar hoor. Ben er zeker een jaar of twintig niet meer geweest. Dit uitje heeft ook best veel geregel, wachten, en overleg gekost met m'n bewindvoerder. Gelukkig is er dankzij de AH actie en kinderbijslag ruimte om heen te gaan, anders had ik nog niet gekund.

donderdag 3 juli 2014 @ 20:56:37 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141865126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

de eerste drie had ik idd al in m'n rijtje staan :Y achtbaangeweld is (helaas) niets voor ons (ik heb hoogtevrees en ex wordt misselijk in de achtbaan :') ) pagode en carnaval ga ik onthouden!
Ga dan vooral NIET in de Pagode....
Dat is echt het allerallerallerengste van de hele Efteling als je hoogtevrees hebt :X

ja, ik spreek uit ervaring....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')