Ik denk dat we nu 1x per maand op vakantie moeten om de routine erin te houdenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:04 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, ja begrijp ik. Soms is het lastig. Aan de ene kant begrijpen de kleintjesalheel veel. Maar kan me denken, dat zezich van zoiets misschien geen voorstelling kunnen maken.
Wewaren vandaag naar Burger's zoo en daarnapannenkoeken eten. Was zo gezellig en ze hebben volgehouden tot 21 uuren mijn peuter dus zonder middagslaapje. Raad eenswie er nu knockout is?
Maar los je het dan niet op door haar niet te laten slapen overdag? Heb je dat al eens een weekje geprobeerd. Ik merk wel dat bijv na een ochtend peuterzaal ze de volgende ochtend later wakker is, zo rond 06.30-07.00 uur.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef Susie het volgende:
Dat vind ik dus ook zo irritant, zo vroeg wakker...en voor mij dan weer de reden dat ik haar smiddags laat slapen, heb ik ook even rustZe slaapt dan ook zo 2 uur weg...
We hadden wel wat regen, maar het echte hozen begon gelukkig pas rond kwart voor 7 toen we al in het restaurant zaten.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu 1x per maand op vakantie moeten om de routine erin te houden![]()
![]()
Gezellig een dagje dierentuin en pannenkoeken! Ik hoop dat je beter weer had daar? Hier heeft het vanmiddag gehoosd!
Een week hebben nog niet geprobeerd wel eens 2 dagen achter elkaar, maar dat maakt voor de ochtend niet uit. Vanmorgen was het 5 uur, aai over dr bol gegeven en toen 6.15.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar los je het dan niet op door haar niet te laten slapen overdag? Heb je dat al eens een weekje geprobeerd. Ik merk wel dat bijv na een ochtend peuterzaal ze de volgende ochtend later wakker is, zo rond 06.30-07.00 uur.
Ik vond de rust ook heerlijk, al heb ik dan de kleintjes vaak nog wel wakker. Maar ja, het gaat echt niet meer, want dan heb ik 's avonds geen rust. En juist dan heb ik ze graag beide op bed en wat tijd voor mezelf.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef Susie het volgende:
Geloof niet dat ze straks in de auto in slaap zal vallen....ze is net in slaap gevallen op de bankHoeft ze niet naar bed, valt ze zelf in slaap. Moet ze naar bed, ligt ze nog een half uur te zingen en wil ze niet.
Echt, kinderen...ik begrijp ze niet!
Ja, ik werd er soms wel een beetje verdrietig van. Gelukkig waren er ook genoeg momenten dat hij duidelijk genoot. Jullie ook veel plezier en succes!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef laziness het volgende:
Och Paidra, heel herkenbaar die eerste week van de vakantie acclimatiseren. Vraag je je af waarom je het ze eigenlijk aan doet hè? Gelukkig werd het beter. Ook dat is herkenbaar.
Wij gaan het er van de week toch maar weer op wagen in ieder geval
zwanger??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh zieke ean. Ze spuugde zichzelf in de auto onder. Ze was er helemaal onderste boven van dat d'r kleding en autostoel had onder gespuugd. Ze heeft wat koorts en ligt nu onder een dekentje op de bank.
Nu weet ik ook waarom ik zelf zo misselijk ben al een paar dagen.
Ik weet het niet Susie. Mijn schoonmoeder zei dat ze daar bij het lab niets over hebben gezegd. Ik bel wel met de ha.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:33 schreef Susie het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag Tinu?
Beterschap voor ean
Kikker en het vogeltje voorlezen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Zitten er hier toevallig moeders van peuters die te maken hebben gehad met het overlijden van een huisdier?
Tegen beter weten in hoop ik dat het nog lang niet zo is. Maar als de uitslag van biopt idd een gezwel is dan laten wij de kat voor onze vakantie inslapen. Zeg ik nu heel stoer. Hoe vertel je dit tegen je kind?
ik zou in het ergste geval gewoon uitleggen dat poes een knobbeltje heeft dat niet meer gemaakt kan worden door de dierendokter en daarom gaat slapen, zodat ze kan verhuizen naar een wereld waar ze geen pijn meer heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Zitten er hier toevallig moeders van peuters die te maken hebben gehad met het overlijden van een huisdier?
Tegen beter weten in hoop ik dat het nog lang niet zo is. Maar als de uitslag van biopt idd een gezwel is dan laten wij de kat voor onze vakantie inslapen. Zeg ik nu heel stoer. Hoe vertel je dit tegen je kind?
wij toevallig twee katten in de afgelopen 1,5 maand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet raar hoor, ik heb ook tranen met tuiten gehuild de laatste keer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga zelf ook huilen dat deed ik vanmiddag al. Noem het maar raar maar ik geef echt om onze katten.
tijd voor een haakje op de deur en het trapje wegdoen dus. zeker bij een trap wil je niet dat ze er overheen klimmenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef PureEvil het volgende:
Beetje laat, maar Son, alsnog gefeliciteerd!![]()
Ik kreeg vanavond bekant een hartverzakking.....Cristel deed ineens de kamerdeur open! Was ze dus over het traphekje bij haar kamer geklommen en toen heel stil de trap af......
Dank je.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Kyara het volgende:
Son, alsnog gefeliciteerd!
FR, heel veel succes voor morgen
Oeh, dat is wel even schrikken PE
ik heb geen traphekje bij de trap (geen idee hoe ik dat daar zou moeten vastmaken, zijn ronde palen), en ze is erg ondernemend......quote:Op maandag 14 juli 2014 08:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean komt ook zelf haar bed uit om te plassen. Waarom mag ze zelf haar kamer niet uit pe?
Ean is naar de tandarts geweest met hangen en wurgen mocht hij kijken in d'r mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |