abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2014 @ 22:04:26 #226
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_142302044
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:40 schreef danic het volgende:
En dit is geen aanval, maar ben ik de enige die vindt dat de dame van PE wel erg uitdagend gedrag vertoond? Over traphekje klimmen, gordels van de autostoel losmaken....ik heb het idee dat ze je heel erg uitdaagt en grenzen zoekt PE.
Klopt idd..... Heel veel uitdagen, en een ontzettend sterke eigen wil .... Ze weet precies wat ze wil doen en wat niet.
pi_142303159
L klimt gelukkig ook niet over de spijlen van zijn bed. Ook al doet zijn grote broer zoiets soms wel bij L's bed. Wel hebben we hier nu vaak 3 spijlen uit en L weet dan als hij wakker is inmiddels dat hij eruit kan klimmen. S'nachts roept hij ons of huilt als er iets is.

Tally de geboorte van jou als mama vind ik prachtig verwoord.

PE lijkt me lastig, dat ze jou zo uitdaagt. Met name omdat ze ook echt gevaarlijke dingen doet.

Hier heb ik van een lief iemand een tip gekregen over een zeep, die zou kunnen helpen tegen het eczeem. En zij heeft mij ook een pakket gebracht. Dus dat gaan we nu proberen, heb hem vanavond voor het eerst gebruikt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 juli 2014 @ 22:44:55 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_142304440
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:40 schreef danic het volgende:
En dit is geen aanval, maar ben ik de enige die vindt dat de dame van PE wel erg uitdagend gedrag vertoond? Over traphekje klimmen, gordels van de autostoel losmaken....ik heb het idee dat ze je heel erg uitdaagt en grenzen zoekt PE.
nee, dat vind ik ook. mijn jongens flikken precies hetzelfde, en daarom heb ik uit zowel hun kamerdeuren als uit de keukendeur de klinken weggehaald. Als ik dat niet doe, komen ze 's avonds dertig keer hun bed uit en/of roven s ochtends de keukenkastjes leeg. klinkt misschien barbaars, maar ik moet wel. Nu doe ik de deur dicht na het welterusten zeggen en na twee minuten sputteren slapen ze. Als ze eenmaal slapen gaan hun kamerdeuren weer op een kiertje zodat ze 's nachts naar de wc kunnen, maar de keukendeur blijft dicht.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 14 juli 2014 @ 22:48:38 #229
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142304659
Ik vind dat zo enorm gevaarlijk. Als er een keer wel echt iets is dan kunnen ze gewoon niets.

Ik vind het gedrag niet echt heel gek eigenlijk :@
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:51:09 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142304778
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef PureEvil het volgende:

[..]

ik heb geen traphekje bij de trap (geen idee hoe ik dat daar zou moeten vastmaken, zijn ronde palen), en ze is erg ondernemend......

Vanochtend klom ze weer over het hekje ...ze houdt dr eigen dus vast aan t overloop hek zegmaar...gelukkig was ik wakker
:X
He he lekker ondernemende dame. Ik herken heel veel bij Roy.
Die haalt ook zijn armen los uit de autostoel, klimt sinds gisteren bijna uit zijn bed (1.45m hoge wanden) klimt uit zijn sneozelhoek. Als wij hier de voordeur en achterdeur niet op slot draaien als Roy thuis is loopt hij weg.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_142304849
Ik moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren in een huis zonder klinken. Brrrr.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:53:22 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142304881
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Moppert het volgende:
Ik vind dat zo enorm gevaarlijk. Als er een keer wel echt iets is dan kunnen ze gewoon niets.

Ik vind het gedrag niet echt heel gek eigenlijk :@
Wat denk je bij Roy en zijn bed, als er bij ons bv brand uit zo breken dan kunnen wij Roy er niet uit krijgen. Eer de sloten los zijn deur open is. Dat kost teveel tijd.... ;(
pi_142304947
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Wat denk je bij Roy en zijn bed, als er bij ons bv brand uit zo breken dan kunnen wij Roy er niet uit krijgen. Eer de sloten los zijn deur open is. Dat kost teveel tijd.... ;(
Over dat soort dingen blijf ik dromen hè :@

Ook over dat ik het water in rij met de meiden achterin en ik krijg ze niet los :@
  maandag 14 juli 2014 @ 22:56:15 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142305036
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef Susie het volgende:
*klopt af* Anouk klimt gewoon niet uit haar bed? :? Hier wel een traphek boven aan de trap, maar doen die eigenlijk nooit dicht... Ik denk dat als ze straks haar "grote mensen bed* ook het traphek niet dicht ga doen. Als ze daar overheen gaat :X
Dat deed Soneal tot afgelopen vrijdag in z'n babybedje ook niet, toen heb ik er een "grote jongens bed" neergezet, en daar klimt hij dus ook niet uit, hij gaat hoogstens op de rand zitten :')

Maar goed, ik ga er vanuit dat hij vandaag of morgen toch echt wel eens wat verder gaat dan de rand van z'n bed, maar het is wel vreselijk grappig om te zien op de babyfoon hoe hij braaf op z'n bed blijft spelen voor hij slaapt en nadat hij wakker is geworden.

Overigens zou ik geen deuren op slot doen of klinken verwijderen, een haakje op de deur kan ik me wel voorstellen, maar dan alleen maar even tijdelijk tot het kind slaapt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 juli 2014 @ 22:56:57 #235
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142305091
Water en auto is echt mijn grootste angst. :@
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:57:04 #236
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142305099
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Over dat soort dingen blijf ik dromen hè :@

Ook over dat ik het water in rij met de meiden achterin en ik krijg ze niet los :@
Ik heb dat ook, wij hebben echt al gekeken hoe je het het makkelijkste los kan maken en zo.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:57:38 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142305135
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Getver, wat een vreselijke gedachte :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 juli 2014 @ 22:57:46 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_142305143
Of als je de klink vergeet terug te zetten, de kamer oploopt en je peuter gooit de deur dicht. Dan zit je samen opgesloten, of is dat heel gek gedacht van mij?

Lijstje van vandaag hier......

Badschuim in de haren ipv haarlotion (zelfde fles, ze kan niet lezen)
Met schoenen aan in een emmer water staan
Zalf smeren op handen en voeten en op een met stof beklede stoel
Met pen tekenen op een houten lijst, die even in de gang stond

Ondernemend en vindingrijk :Y -O-

Verder schat ze gevaar wel redelijk goed in, dus klimmen en uit de gordels doet ze niet.
Wel 20 keer van dr kamer af, want warm, niet meer moe e.d.
Maar dat is altijd een fase, dat komt, duurt een twee weken en dan slaapt ze weer maanden goed.
pi_142305186
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Moppert het volgende:
Water en auto is echt mijn grootste angst. :@
Ik heb echt een hekel om langs het water te rijden. Ik blijf zulke dingen voor me zien. Voor ik de meiden had, had ik er totaal geen last van.
pi_142305222
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, wij hebben echt al gekeken hoe je het het makkelijkste los kan maken en zo.
Ik heb twee van die veiligheidshamers in de auto zitten :@
pi_142305234
Even een vraag: Ik heb een dochtertje van 3,5 die voor loopt op haar leeftijdsgenootjes.
(Deze mening wordt gedeeld door de kinderopvang en een test afgenomen in het radboud).

We zijn nu met de school bezig maar deze wil geen kinderen aannemen onder de 4, omdat ze dan niet verzekerd zouden zijn, derhalve zijn we in afwachting van een reactie van de gemeente. Alleen deze reactie laat nu al 4 weken op zich wachten en de tijd begint gewoon te dringen.

We willen ons kind helemaal niet pushen of beweren niet dat ze hoog begaafd is, mijn vrouw (met een historie in de kinderopvang) en ik zijn van mening dat als een kind op bepaalde vlakken achterloopt de gemeente kosteloos het bijspijkeren financiert, terwijl als een kind voorloopt er geen middelen zijn. Onze dochter stagneert nu dus in haar ontwikkeling.

Iemand hier die vaker met dit bijltje heeft gehakt en ons wat informatie kan verschaffen?
  maandag 14 juli 2014 @ 22:59:48 #242
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_142305271
Ik had sowieso weinig angsten, maar sinds ik kindjes heb wel.
Durf ook minder dingen, ben voozichtiger.
  maandag 14 juli 2014 @ 23:00:52 #243
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142305338
Herkenbaar en pax snapt niet dat ik ookal mag je er 80 ik bij water dus gewoon 70 als max heb :{w
Zeker hier over de dijk enzo.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 14 juli 2014 @ 23:01:40 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142305382
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Getver, wat een vreselijke gedachte :{
Daarom denk ik er ook niet teveel aan.
  maandag 14 juli 2014 @ 23:01:58 #245
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142305400
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand hier die vaker met dit bijltje heeft gehakt en ons wat informatie kan verschaffen?
Ja, en gekozen om gewoon met 4 jaar naar school te laten gaan.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142305418
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef Juud79 het volgende:
Ik had sowieso weinig angsten, maar sinds ik kindjes heb wel.
Durf ook minder dingen, ben voozichtiger.
Heb ik ook.

Ik ga ook zeker niet meer samen motor rijden met mijn man. Of hij of ik. Maar ik zou de hele rit maar denken dat de mogelijkheid bestaat dat de kindjes beide ouders in één klap kwijt zouden kunnen raken. Zeker als ik dan weer hoor dat een maat van hem tijdens een tourtocht onderuit gegaan is. Waar hij bij was. Niets aan de hand dan alleen flinke schade. Maar toch.
  maandag 14 juli 2014 @ 23:02:23 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_142305429
quote:
Even een vraag: Ik heb een dochtertje van 3,5 die voor loopt op haar leeftijdsgenootjes.
(Deze mening wordt gedeeld door de kinderopvang en een test afgenomen in het radboud).

We zijn nu met de school bezig maar deze wil geen kinderen aannemen onder de 4, omdat ze dan niet verzekerd zouden zijn, derhalve zijn we in afwachting van een reactie van de gemeente. Alleen deze reactie laat nu al 4 weken op zich wachten en de tijd begint gewoon te dringen.

We willen ons kind helemaal niet pushen of beweren niet dat ze hoog begaafd is, mijn vrouw (met een historie in de kinderopvang) en ik zijn van mening dat als een kind op bepaalde vlakken achterloopt de gemeente kosteloos het bijspijkeren financiert, terwijl als een kind voorloopt er geen middelen zijn. Onze dochter stagneert nu dus in haar ontwikkeling.

Jeutje, ik vind daar wel heel erg wat van....
Je kan haar toch ook thuis meer aanbieden, thuisscholing dus.
Dat ze slim is wil ik wel geloven, maar sociaal emotioneel, kan ze op dat gebied ook al in een groep meedraaien op die manier?
pi_142305476
quote:

Ik heb vrienden met een dochter die met 3.5 al naar de basisschool ging. Ze is van november 2009 en gaat dit jaar naar groep 3.
Ze woont in Amsterdam. Pm even als je meer info wilt of met hun in contact wilt komen, ik lees hier eigenlijk nooit in dit topic :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 14 juli 2014 @ 23:08:17 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_142305772
Lunko geen ervaring mee.

Roy word bijna 5 en is best aan het ontwikkelen, en door de speltherapie leert hij steeds beter spelen.
Op het moment oefenen ze met de ringtoren,blokkentoren en een zelf gemaakt spel met wc rollen, en kralen die in de rollen moeten.
Hij heeft van ons op vakantie een stapeltoren gekregen die hij andersom bouwt van klein naar groot.

Ik vraag me af of er nog meer is in deze fase wat dan leuk is en wat Roy aankan? Of zijn die van jullie hier al weer (te) groot voor?

Van ons krijgt hij een speelhuis in de tuin, met glijbaan.
pi_142306216
Wij hebben daar niet eens over nagedacht. Eerder naar school te laten gaan (mocht dat mogen). Ze krijgt thuis wat extra aandacht wat betreft lezen, tellen en dat soort dingen. Qua leerniveau zou ze dat wel aan kunnen. Omgang met kinderen van haar leeftijf weet ik niet. Ze trekt liever op met wat oudere kindjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')