Klopt idd..... Heel veel uitdagen, en een ontzettend sterke eigen wil .... Ze weet precies wat ze wil doen en wat niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:40 schreef danic het volgende:
En dit is geen aanval, maar ben ik de enige die vindt dat de dame van PE wel erg uitdagend gedrag vertoond? Over traphekje klimmen, gordels van de autostoel losmaken....ik heb het idee dat ze je heel erg uitdaagt en grenzen zoekt PE.
nee, dat vind ik ook. mijn jongens flikken precies hetzelfde, en daarom heb ik uit zowel hun kamerdeuren als uit de keukendeur de klinken weggehaald. Als ik dat niet doe, komen ze 's avonds dertig keer hun bed uit en/of roven s ochtends de keukenkastjes leeg. klinkt misschien barbaars, maar ik moet wel. Nu doe ik de deur dicht na het welterusten zeggen en na twee minuten sputteren slapen ze. Als ze eenmaal slapen gaan hun kamerdeuren weer op een kiertje zodat ze 's nachts naar de wc kunnen, maar de keukendeur blijft dicht.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:40 schreef danic het volgende:
En dit is geen aanval, maar ben ik de enige die vindt dat de dame van PE wel erg uitdagend gedrag vertoond? Over traphekje klimmen, gordels van de autostoel losmaken....ik heb het idee dat ze je heel erg uitdaagt en grenzen zoekt PE.
He he lekker ondernemende dame. Ik herken heel veel bij Roy.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ik heb geen traphekje bij de trap (geen idee hoe ik dat daar zou moeten vastmaken, zijn ronde palen), en ze is erg ondernemend......
Vanochtend klom ze weer over het hekje ...ze houdt dr eigen dus vast aan t overloop hek zegmaar...gelukkig was ik wakker
Wat denk je bij Roy en zijn bed, als er bij ons bv brand uit zo breken dan kunnen wij Roy er niet uit krijgen. Eer de sloten los zijn deur open is. Dat kost teveel tijd....quote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef Moppert het volgende:
Ik vind dat zo enorm gevaarlijk. Als er een keer wel echt iets is dan kunnen ze gewoon niets.
Ik vind het gedrag niet echt heel gek eigenlijk
Over dat soort dingen blijf ik dromen hèquote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wat denk je bij Roy en zijn bed, als er bij ons bv brand uit zo breken dan kunnen wij Roy er niet uit krijgen. Eer de sloten los zijn deur open is. Dat kost teveel tijd....
Dat deed Soneal tot afgelopen vrijdag in z'n babybedje ook niet, toen heb ik er een "grote jongens bed" neergezet, en daar klimt hij dus ook niet uit, hij gaat hoogstens op de rand zittenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef Susie het volgende:
*klopt af* Anouk klimt gewoon niet uit haar bed?Hier wel een traphek boven aan de trap, maar doen die eigenlijk nooit dicht... Ik denk dat als ze straks haar "grote mensen bed* ook het traphek niet dicht ga doen. Als ze daar overheen gaat
Ik heb dat ook, wij hebben echt al gekeken hoe je het het makkelijkste los kan maken en zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Over dat soort dingen blijf ik dromen hè
Ook over dat ik het water in rij met de meiden achterin en ik krijg ze niet los
Getver, wat een vreselijke gedachtequote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wat denk je bij Roy en zijn bed, als er bij ons bv brand uit zo breken dan kunnen wij Roy er niet uit krijgen. Eer de sloten los zijn deur open is. Dat kost teveel tijd....
Ik heb echt een hekel om langs het water te rijden. Ik blijf zulke dingen voor me zien. Voor ik de meiden had, had ik er totaal geen last van.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Moppert het volgende:
Water en auto is echt mijn grootste angst.
Ik heb twee van die veiligheidshamers in de auto zittenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, wij hebben echt al gekeken hoe je het het makkelijkste los kan maken en zo.
Ja, en gekozen om gewoon met 4 jaar naar school te laten gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand hier die vaker met dit bijltje heeft gehakt en ons wat informatie kan verschaffen?
Heb ik ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef Juud79 het volgende:
Ik had sowieso weinig angsten, maar sinds ik kindjes heb wel.
Durf ook minder dingen, ben voozichtiger.
Jeutje, ik vind daar wel heel erg wat van....quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef lunko1979 het volgende:
Even een vraag: Ik heb een dochtertje van 3,5 die voor loopt op haar leeftijdsgenootjes.
(Deze mening wordt gedeeld door de kinderopvang en een test afgenomen in het radboud).
We zijn nu met de school bezig maar deze wil geen kinderen aannemen onder de 4, omdat ze dan niet verzekerd zouden zijn, derhalve zijn we in afwachting van een reactie van de gemeente. Alleen deze reactie laat nu al 4 weken op zich wachten en de tijd begint gewoon te dringen.
We willen ons kind helemaal niet pushen of beweren niet dat ze hoog begaafd is, mijn vrouw (met een historie in de kinderopvang) en ik zijn van mening dat als een kind op bepaalde vlakken achterloopt de gemeente kosteloos het bijspijkeren financiert, terwijl als een kind voorloopt er geen middelen zijn. Onze dochter stagneert nu dus in haar ontwikkeling.
Iemand hier die vaker met dit bijltje heeft gehakt en ons wat informatie kan verschaffen?
Ik heb vrienden met een dochter die met 3.5 al naar de basisschool ging. Ze is van november 2009 en gaat dit jaar naar groep 3.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef lunko1979 het volgende:
Even een vraag: Ik heb een dochtertje van 3,5 die voor loopt op haar leeftijdsgenootjes.
(Deze mening wordt gedeeld door de kinderopvang en een test afgenomen in het radboud).
We zijn nu met de school bezig maar deze wil geen kinderen aannemen onder de 4, omdat ze dan niet verzekerd zouden zijn, derhalve zijn we in afwachting van een reactie van de gemeente. Alleen deze reactie laat nu al 4 weken op zich wachten en de tijd begint gewoon te dringen.
We willen ons kind helemaal niet pushen of beweren niet dat ze hoog begaafd is, mijn vrouw (met een historie in de kinderopvang) en ik zijn van mening dat als een kind op bepaalde vlakken achterloopt de gemeente kosteloos het bijspijkeren financiert, terwijl als een kind voorloopt er geen middelen zijn. Onze dochter stagneert nu dus in haar ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |