Laat maar, ik is domquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef Perox het volgende:
op stream heb ik het commentaar van deze pot bij de beelden van Colombia?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe noem je het als suarez met zijn tanden een italiaan raakt...Lachos, Giros, BrullosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
tis een grappaquote:
hoe?quote:
Wie is er dan bij de andere wedstrijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
ik ga dit ook maar kijken omdat Frank Snoeks
Ik snap dit niet echt, dat is dan toch juist een reden om niet te kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
ik ga dit ook maar kijken omdat Frank Snoeks
george micheal?quote:
ohnee dat is: Georgios Kyriacos Panagiotouquote:
alleen als het ook op 1 zender kanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we niet gewoon alles in 1 topic? Dit is fucking onhandig
quote:
Nee, die begon uit zijn mond te stinkenquote:
Ik kijk allebei dus moet steeds schakelenquote:
Is dit een moment voor een 40-45 grap?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Gisteren. het volgende:
aan de dames hier, hoe groot schatten jullie die van Drogba?
Naast Souflaki op de bankquote:
Laptop of tablet, streamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk allebei dus moet steeds schakelen
Ik kan één keer niet kijken, gebeurt er iets schokkendsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hopelijk is Suarez niet in de buurt anders zet hij er zijn tanden in
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hopelijk is Suarez niet in de buurt anders zet hij er zijn tanden in
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan één keer niet kijken, gebeurt er iets schokkends
De herhaling inderdaad wel al gezien, wat een randdebiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu je het zegtik heb je niet zien posten inderdaad, de beelden worden vaak genoeg herhaald nog.. maarja live is toffer
Tsja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
als dit net zo'n wedstrijd wordt als de vorige
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet...quote:
Stop de persen!quote:
Verweggistanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
Er was wel een Afrikaans land met een blanke keeper, geen Z-Afrika. Geen idee meer welke.
angola dacht ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
Er was wel een Afrikaans land met een blanke keeper, geen Z-Afrika. Geen idee meer welke.
Zimbabwe wellicht?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
Keniaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
witte negerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Belladonna80 het volgende:
Blank van het pegment missen. tsja...
egypte, marrokko ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
de meeste noord-afrikaanse landenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
Van m'n moederquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Kwaliteit het volgende:
van wie mogen jullie naar de achtste finale?
albinoquote:
Ik zou wel willen, maar ik mag niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Kwaliteit het volgende:
van wie mogen jullie naar de achtste finale?
Ja zulk iets geloof ik, ik denk dat het WK2006 was. Oh dan moet het Angola zijn geweest.quote:
yepquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Palomar het volgende:
Is dat die Kalou die Nederlander zou worden?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Palomar het volgende:
Is dat die Kalou die Nederlander zou worden?
ok.quote:
Een scheidsrechter? Dat is zijn vak immers.quote:
dat is ook wel wat er het dichtst bij in de buurt komtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, ik moet altijd aan een paddestoel denken als ik een neger zie zonder of met maar héél weinig pegment.
albinaquote:
Dan inderdaad Angola.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zulk iets geloof ik, ik denk dat het WK2006 was. Oh dan moet het Angola zijn geweest.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, ik moet altijd aan een paddestoel denken als ik een neger zie zonder of met maar héél weinig pegment.
Die hebben wel een uitdaging, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Japan![]()
Maar die kunnen eigenlijk niet meer door
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef jamesdeen het volgende:
je kan het fysieke verschil tussen griekenland en ivoorkust wel duidelijk zien
waar is arouna kone?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koné, speelde die niet voor Ivoorkust
xd
Op Ivoorkust gewedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom kijken jullie trouwens naar deze wedstrijd? Die achterladers kunnen er toch niks van.
Ivoorkust - Nederlandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom kijken jullie trouwens naar deze wedstrijd? Die achterladers kunnen er toch niks van.
Tsja, misschien was het dan een 'bederfde' paddestoel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar ik loop vast op het rood met witte stippen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die grieken hebben veel meer gezichtsbeharing.
Stond nog op ned 1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die grieken hebben veel meer gezichtsbeharing.
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met de Ivoriaanse schaamstreek gewoontes maar voel je vrij om mij te verlichten.quote:
bederfde, pegment, ik hoop dat dit lollig bedoeld is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:13 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, misschien was het dan een 'bederfde' paddestoel.
Souffle en Befteckel dus.quote:
Japan zet Colombia onder druk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Die andere wedstrijd zat ik eerst, is dodelijk saai
Die zijn juist het leukst!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh is het nu wel leuk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Japan zet Colombia onder druk.
Ja sorry. Heb een kutdag gehad en wat 'lolligheid' inhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
bederfde, pegment, ik hoop dat dit lollig bedoeld is.
Ja, maar ik vroeg naar de schaamhaar gewoontes van Ivoorkust, niet naar deze trivia.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef alors het volgende:
Kolo snoepte ook nog van de dieetpillen van zijn vrouw waardoor hij positief op doping testte. Het is nooit saai met Kolo
Ja, zap maar naar NL1quote:
jezus samarasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef Ferdo het volgende:
Zitten er nog zoveel Grieken van Euro2004 tussen?
Vervelend om te horen. Hopelijk vrolijken de zeer verfijnde neger-sirtaki grappen je een beetje op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb een kutdag gehad en wat 'lolligheid' inhalen.
Grapje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat Japan de wedstrijd onder controle had
Lekker geneukt dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb een kutdag gehad en wat 'lolligheid' inhalen.
Ééns. Kan nog spannend worden straks.quote:
Ja ok.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vervelend om te horen. Hopelijk vrolijken de zeer verfijnde neger-sirtaki grappen je een beetje op.
Anders mag je met borden gooien.
Ik lag helemaal in een deuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vervelend om te horen. Hopelijk vrolijken de zeer verfijnde neger-sirtaki grappen je een beetje op.
Anders mag je met borden gooien.
Nee, dat was het WK uit 20 ofzo.quote:
---------------------> colombia -- japan topicquote:
Nee hoef niet te werken, paar dagen vrij (hoop ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ééns. Kan nog spannend worden straks.
(jij moet toch werken straks...)
ok.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
---------------------> colombia -- japan topic
Klopt, ze hebben nu de ongetwijfeld geplande 0-1 gekregen. De bedoeling zal dan zijn dat ze dan keihard terugslaan en er zes inleggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat Japan de wedstrijd onder controle had
Netjes gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee hoef niet te werken, paar dagen vrij (hoop ik)
Bij winst Colombia wel ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet totaal niet wat de belangen zijn in deze groep, als Griekenland wint zijn ze door?
Altijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lag helemaal in een deuk.
Hopelijk werken niet helemaal gemeende complimentjes ook.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet totaal niet wat de belangen zijn in deze groep, als Griekenland wint zijn ze door?
Tenzij Japan achterlijk veel scoort tegen de Colombianen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man man man.twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 21:34:41Uit respect wachtte hele Italiaanse team met de bus ingaan op opgestapte Prandelli. Behalve Mario Balotelli. (bron: @footballitalia) reageer retweet
Ik las net grefo...ook geen topshow.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Door dat stomme score bordje bovenin moet ik telkens aan niehe en opstelten denken
dat moest ik van alba zeggenquote:
Ik wil wel ruilen, jij verdient veel meer dan ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Netjes gedaan![]()
Ik kom echt niet van mijn storingsdienst af, zullen we ruilen
Prandelli opgestapt? Zonde, verdiende die man niet. Italië had vooral heel veel pech.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Man man man.twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 21:34:41Uit respect wachtte hele Italiaanse team met de bus ingaan op opgestapte Prandelli. Behalve Mario Balotelli. (bron: @footballitalia) reageer retweet
Wat heb je toch leuke vogels.quote:
quote:
Oké bedankt, nou ja, Colombia staat nu voor dus ik ga nu deze wedstrijd volgen.quote:
Dit kwam ook al in VI Oranje voorbij hoor. Of zat je weer teveel naar Escha te kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prandelli opgestapt? Zonde, verdiende die man niet. Italië had vooral heel veel pech.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prandelli opgestapt? Zonde, verdiende die man niet. Italië had vooral heel veel pech.
Laatste stukje zeker? Toen keek ik niet meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit kwam ook al in VI Oranje voorbij hoor. Of zat je weer teveel naar Escha te kijken?
De eerste coach die dit WK de kop kost, denk ik? (Ja, okee, hij gaat zelf weg, maar dit speelde wel mee)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Colombia wint gaat de winnaar van deze pot door.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het WK toernooi hebben we een dealquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen, jij verdient veel meer dan ik.
je hebt gelijkquote:
Volgens mij ergens in het midden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste stukje zeker? Toen keek ik niet meer.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je toch leuke vogels
Ik ben speciaal door jou naar Japan gaan kijken en toen pikte ik nog de overtreding en strafschop meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat deed je toch al?
Wel op tijd naar bed gaan, je moet fit zijn voor morgen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef LTVDK het volgende:
Geen zin om te zappen vandaag, deze wedstrijd staat nu aan
Gemiddelde leeftijd van Griekenland was rond de 30. Denk dat er geen spelers meer bij zijn van destijds.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je hebt gelijk
hij maakte zijn debuut in 2006
als je ze loslaat en je zegt Kurhaus in Den Haag slash Scheveningen vliegen ze dan op mij af?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ze bijten hè en morgen ben je in de buurt...
Ja dat klopt, maar ben afhankelijk van de planning, is allemaal oproepbasis/flexwerk en sowieso zit jij wel 'n paar loonschalen hoger natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Colombia wint gaat de winnaar van deze pot door.
[..]
Voor het WK toernooi hebben we een deal
En veel meer.... Jij hebt je toeslag, zal ook rond de 30% liggen schat ik. Dat trekt je loon ook lekker omhoog.
Was toch ergens gezegd in het midden van de uitzending. Moet je ook niet zoveel rukken, daar wordt je doof van. hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste stukje zeker? Toen keek ik niet meer.
Dat hele Arsenal is niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef alors het volgende:
Hahah Gervinho, wat ben ik blij dat ie weg is.
Ze zijn al in Den Haag...dus tja, zullen zien morgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je ze loslaat en je zegt Kurhaus in Den Haag slash Scheveningen vliegen ze dan op mij af?
Deze nieuwe keeper is best wel knap tochquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ah daar was je weer. Haters gonna hate.
Salpingidis, Karagounis en Katsouranis toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd van Griekenland was rond de 30. Denk dat er geen spelers meer bij zijn van destijds.
speelt Charisteas nog?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd van Griekenland was rond de 30. Denk dat er geen spelers meer bij zijn van destijds.
Helaas is dit Japan niet meer van het kaliber van dat van 2002, of van 2010. Dan was die wedstrijd wel gewonnen door de Japanners.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Griekenland heeft zich tegen Japan al kapot moeten spelen
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze nieuwe keeper is best wel knap toch
Ik kijk zo ff, zat niet goed op te letten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Min salpingidisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salpingidis, Karagounis en Katsouranis toch?
Loon is niet het belangrijkste, ik heb Italië gemist en jij nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ben afhankelijk van de planning, is allemaal oproepbasis/flexwerk en sowieso zit jij wel 'n paar loonschalen hoger natuurlijk.
OT: ow kansje voor Ivoorkust.
Zou me niks verbazenquote:
Zoveel lijkt hij nou ook weer niet op jouquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In 2022 tekent men voor zulke temperaturen. Als Qatar het toernooi niet alsnog wordt afgepakt tenminste, maar dat staat nu natuurlijk even op een laag pitje.quote:
Ah ok.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salpingidis, Karagounis en Katsouranis toch?
Mja dat is waar, je hebt idd een bijtincidentje gemist.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Loon is niet het belangrijkste, ik heb Italië gemist en jij niet
Jouw woorden. Ik kan ze enkel bevestigen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoveel lijkt hij nou ook weer niet op jou
Zegt ie dat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Momo... het volgende:
Prandelli : ‘Het selecteren van Balotelli was mijn fout, daarom neem ik ontslag’
Gewoon de ijsmeesters van thialf toelaten in de stadions/stadiaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In 2022 tekent men voor zulke temperaturen. Als Qatar het toernooi niet alsnog wordt afgepakt tenminste, maar dat staat nu natuurlijk even op een laag pitje.
Gervinho houdt meer van een trommel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Grifte het volgende:
Godsamme, er speelt weer een Afrikaanse ploeg hoor. Teringtoeters op de tribune
Niet dollen. Ech waar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Momo... het volgende:
Prandelli : ‘Het selecteren van Balotelli was mijn fout, daarom neem ik ontslag’
Eredivisie doet het op dit toernooi in ieder geval een stuk beter dan de grote competiesquote:
Echt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Momo... het volgende:
Die eerste lijkt meer op Littlerabbit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ] >>>>>>>>>>>>>>>>>>
[ afbeelding ]
Die tweede is het broertje van Manolevquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die eerste lijkt meer op Littlerabbit.
Die eerste is leuk , hij moet alleen de haren tussen zijn wenkbrauwen weghalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ] >>>>>>>>>>>>>>>>>>
[ afbeelding ]
Momenteel zonder club, na een tijdje gespeeld te hebben in Saudi-Arabië, maar nog niet formeel gestopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik volg hem niet. Maar ik denk het niet.
Dit neigt meer naar Mortaxx. Man, man, man wat wordt het een knappe boel morgen. Karina gaat het zwaar krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die eerste lijkt meer op Littlerabbit.
Ligt best zwaar op je maag denk ik...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Maver24 het volgende:
godver, niet eens een bal kunnen binnen houden
Lekkah!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet ik toch die leren broek maar aan doen om er uit te springen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit neigt meer naar Mortaxx. Man, man, man wat wordt het een knappe boel morgen. Karina gaat het zwaar krijgen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef StarGazer het volgende:
Vandaag zijn de wedstrijden weer van het niveau WK 2010
Dan heb je ook leren pijpen neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch die leren broek maar aan doen om er uit te springen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de geluiden van de tribune ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef StarGazer het volgende:
Derde poulewedstrijd is bijna altijd aids, buiten de laatste 20 minuten soms.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef StarGazer het volgende:
bijten, toch niet weer dezelfde, krijgt hij wel genoeg te eten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja dat is waar, je hebt idd een bijtincidentje gemist.Wie doet de verslaggeving op NL 1? Heb hier de Belg weer aanstaan, vind ik aangenamer die hebben geen eindeloze reclames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |