geef haar wat wodka dan komt het goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wachtrijen
Mbv wachtrijtheorie optimaliseer ik mijn wachttijd door de formule van Little toe te passen op intrinsieke waardes zodanig dat wij vanavond al seks hebben.
Eitje toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik opnieuw wiskunde examen moest doen
Spannend zeg!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik opnieuw wiskunde examen moest doen
Weet niet hoe het af is gelopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spannend zeg!
En haalde je het?
Ik ben echt een beetje woedend dat ze nog niet hebben laten weten wie er woensdag is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet hoe het af is gelopen.
Ik ben blij dat Joling er morgen al zitDat scheelt woensdag
Hanneke zegt dat het nog niet bekend isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben echt een beetje woedend dat ze nog niet hebben laten weten wie er woensdag is.
Dan moet Hanneke zelf maar aan tafel gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hanneke zegt dat het nog niet bekend is
Ik was even de afwas doen (en heel veel beschimmeld vreten weggooien wat her en der ergens lagquote:
WIe denk jij dat het worden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet Hanneke zelf maar aan tafel gaan zitten.
En ik hoop dat Nico Dijkshoorn niet komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bah Froger? Ik hoop zo dat er geen zanger komt
Jij hebt liever een Froger?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik hoop dat Nico Dijkshoorn niet komt.
Lekker kotsenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:07 schreef Moira. het volgende:
Mogge
Als Moira. de eerste is die 's ochtends in een SC post, dan weet je dat er iets mis is![]()
Eerste werkdagAlleen nog te moe en misselijk om te functioneren eigk
heb 't gevoel dat ik ieder moment kan kotsen
je hoorde mijn lokroepquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef wietparkiet het volgende:
Fuck waarom ben ik wakker het is nog geen 12 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |