abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:30:00 #176
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_141485170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Kekster het volgende:

[..]

Statistisch gezien gaat Nederland ook geen WK-finale winnen :')

Mexico wordt vreselijk onderschat, die gaan de Nederlandse defensie echt slopen. De hoogdmoed slaat weer toe na 3 matige wedstrijden.
hoogdmoed :') 3 matige wedstrijden :')

Nederland heeft gewoon één geweldige helft tegen Spanje en 3 degelijke helften tegen Australië en Chili gespeeld. Richt jij je nou maar op Portugal, voor je het weet liggen ze er alweer uit.
pi_141485580
quote:

[..]

Mexico wordt vreselijk onderschat, die gaan de Nederlandse defensie echt slopen. De hoogdmoed slaat weer toe na 3 matige wedstrijden.
Ach, we hadden totaal geen enkele kans tegen Spanje, Australië zouden we gaan onderschatten waardoor we compleet weggevaagd zouden worden en titelkandidaat Chili ging ons helemaal overrompelen. Met de huidige resultaten na jouw voorspellingen vind ik het prima dat Mexico ons echt gaat slopen.
  roze dinsdag 24 juni 2014 @ 12:47:31 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141485719
Ok ik denk dat het 3-1 wordt *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_141485748
quote:
Met 10 doelpunten op finalekoers...
Oranje scoorde in de poule tien keer en die statistiek is veelbelovend. Immers: de laatste drie keer dat een land dat presteerde, bereikte het de finale. Duitsland deed het in 1990 (wereldkampioen) en 2002 (runner-up). Brazilië was in 2002 net zo productief als de Mannschaft in de groep en won de finale met 2-0.
In de liveblog van het AD
pi_141486254
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Brazilië heeft veel meer individuele kwaliteit dan Mexico (dat zag je gisteren tegen Kameroen ook nog eens bevestigd) en heeft het thuisvoordeel. Ik zou Brazilië voor de finale echt niet willen tegenkomen.

Gelukkig zitten we nu dan ook in de juiste helft van het speelschema. :)

Mexico speelt aanvallender / opportunistischer, dus biedt meer mogelijkheden voor het Nederlands elftal, maar Mexico heeft wel indruk gemaakt in de groepsfase dus ik ben gematigd positief al blijf ik realistisch. Ik denk er zeker niet zo lichtzinnig over als de meesten hier.

[..]

Risico is dat Nederland geen schijn van kans heeft als de tegenstander besluit Nederland het initiatief te gunnen en zelf af te wachten, als tactiek, of bijvoorbeeld als een tegenstander per ongeluk wel op een voorsprong komt.

Nederland is onmachtig om zelf het spel te maken, en bovendien zelf kwetsbaar op de counter.

Voetbal is praktijk en geen theorie inderdaad, zo is de realiteit ook dat een bal op de paal of net erin het verschil kan maken. Dat is een cliché, maar zo had de wedstrijd tegen Spanje, ondanks de geweldige uitslag ook makkelijk anders kunnen lopen. Hetzelfde geldt uiteraard voor de wedstrijden tegen Australië en Chili. Ik vind in geen van die wedstrijden Nederland een overweldigende, en zeer overtuigende indruk maken waarin we duidelijk veel beter waren dan de tegenstander. Waarmee ik niet wil zeggen dat we onverdiend hebben gewonnen.

Wat ik wil zeggen is dat de scheidslijn flinterdun is tussen een tactiek die werkt - als je naar het resultaat kijkt - en een tactiek die faalt - als het lot beslist een bal tussen de palen te laten vliegen ipv net naast.

Als je de pech hebt op achterstand te komen tegen Mexico dan wordt het gewoon heel erg moeilijk en zie ik ons niet eenvoudig doorgaan. Ik weet dat we ook op achterstand kwamen tegen Spanje, maar die geweldige 1-1 kwam eerlijk gezegd ook uit de lucht vallen. Zo'n goal maak je waarschijnlijk ook maar één keer in je leven (mede daarom is dat doelpunt zo geweldig).

Ik wil hier niet de pessimist uithangen, maar meer de realist. Want als we van Mexico winnen dan ligt - wat mij betreft - de weg naar de halve finale open. Dat zou een geweldige prestatie zijn met dit elftal. ^O^
1: Brazilië heeft inderdaad meer individuele klasse, maar het is alles behalve een team. Allemaal ego,tjes die voor zichzelf gaan.

Nee, Brazilië heeft alles behalve indruk op mij gemaakt.

2: Achter komen is voor geen enkel team fijn. Wij hebben een geweldige aanval, met een fenomenale speler (Robben) .

Het middenveld van ons is ook goed, en de achterroede is op papier slecht maar ze hebben toch aangetoond dat ze hun mannetje kunnen stoppen. Ze zijn alleen in balbezit nog steeds slecht.

Nee, wereldkampioen gaan wij niet worden, waarom? gewoon omdat wij Nederland zijn. Maar ik zie dit Nederlands elftal de kwart/halve finale wel weer halen hoor.
pi_141486370
En dat gelul dat die 1-1 uit de lucht kwam vallen en dat Spanje niet in vorm was/is vind ik maar wat kinderachtig hoor. En daar doe je dan Nederland in mijn ogen echt tekort mee.

De eerste helft tegen Spanje speelden we slecht en je zag ook dat Spanje toen gewoon de overhand had. Maar de tweede helft gingen wij overheersen, mede door het fantastische spel van deze held:

pi_141486424
quote:

[..]

C ronaldo zijn knieën gaan kapot geschopt worden tegen Ghana.. *O*
pi_141486474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

hoogdmoed :') 3 matige wedstrijden :')

Nederland heeft gewoon één geweldige helft tegen Spanje en 3 degelijke helften tegen Australië en Chili gespeeld. Richt jij je nou maar op Portugal, voor je het weet liggen ze er alweer uit.
Ze liggen er al uit...
pi_141486478
Ik zeg Kuijt linksback en daar komen ze al niet meer door.
pi_141486497
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:09 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ik zeg Kuijt linksback en daar komen ze al niet meer door.
Hij deed wat die moest doen inderdaad. ^O^
pi_141486573
quote:

[..]

Laat me jouw statistische berekeningen maar zien dan.
pi_141486710

_O-
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:16:34 #188
262211 hhh38
pi_141486722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze liggen er al uit...
Praktisch gezien wel, maar laat hem nou nog maar even in die waan dat het nog kan
pi_141486794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Praktisch gezien wel, maar laat hem nou nog maar even in die waan dat het nog kan
Iemand die een spelletje zo serieus kan nemen... :') _O-

Het Wk-voetbal gaat om vermaak en resultaten, en Nederland doet dat gewoon veel beter. Deal with it ofzo.. 8-)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:32:18 #190
262211 hhh38
pi_141487264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Iemand die een spelletje zo serieus kan nemen... :') _O-

Het Wk-voetbal gaat om vermaak en resultaten, en Nederland doet dat gewoon veel beter. Deal with it ofzo.. 8-)
Helemaal mee eens
pi_141487768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:24 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Mooie voorspelling ook van hem over Mexico - Nederland. Wordt dus weer een makkie voor NL!
Durft hij nog te praten ja?

Blijven doorgaan zodat hij een keer gelijk gaat krijgen :')
pi_141487818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Durft hij nog te praten ja?

Blijven doorgaan zodat hij een keer gelijk gaat krijgen :')
Haha we zouden ook van Chili, Australië en Spanje verliezen ja. Volgende ronde vliegen we eruit tegen Costa Rica of Ivoorkust :D
pi_141492419
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:11 schreef theunderdog het volgende:
Nederland gaat het zeker moeilijk krijgen tegen Mexico, maar ze gaan winnen !

Mensen die nu nog steeds pessimistisch over Nederland zijn.. :') We hebben 10 doelpunten voor, en 3 tegen (waarvan 2 onterecht)...

_O_ _O_
De 2e pingel was gewoon terecht. Zuiver hands van Janmaat. Hij kon er niets aan doen, dat is waar.
Maar zijn hand belemmerde de baan van het schot. Dus een terechte pingel.
En...... onthoud! Er is altijd iemand die van je houd!
pi_141492454
RvP mag gewoon meedoen zondag? En BMI al hersteld?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:02:41 #195
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141492603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:58 schreef bjanaan het volgende:
ja,ja,ja
pi_141492654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:57 schreef Snackman het volgende:

[..]

De 2e pingel was gewoon terecht. Zuiver hands van Janmaat. Hij kon er niets aan doen, dat is waar.
Maar zijn hand belemmerde de baan van het schot. Dus een terechte pingel.
Deze discussie is al vaker gevoerd, maar volgens de spelregels moet het 'delibaretely' zijn. Dus als hij er niks aan kon doen, dan was het dus ook geen penalty.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_141493973
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Haha we zouden ook van Chili, Australië en Spanje verliezen ja. Volgende ronde vliegen we eruit tegen Costa Rica of Ivoorkust :D
4 jaar geleden had je ook zo'n clown.
Denemarken? Veel beter
Japan? Veel geslepener!
Kameroen? Al geplaatst en Kameroen was al klaar, anders hadden we daar nooit van gewonnen. Maar dat maakte niet uit, want
Slowakije? Met mensen als Stoch veel gehaaider dan Oranje
Brazilie? Hallo, natuurlijk zijn die beter dan Oranje
Uruguay? 1 vechtmachine, daar kan dat Oranje nooit tegenop
Spanje? Ook 5x zo goed, 4-0 bij rust.

En het ook maar consequent vol blijven houden :') Of enorme trolls of de ogen van Vincent Bijlo
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:44:40 #198
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_141494068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Deze discussie is al vaker gevoerd, maar volgens de spelregels moet het 'delibaretely' zijn. Dus als hij er niks aan kon doen, dan was het dus ook geen penalty.
Klopt, penalty was onterecht.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 16:46:06 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141494113
Brazilië verslaan was wel de grootste fluke van dat WK. Verder was de groortste upset de uitschakeling van Italië/Frankrijk, maar die laatste was gewoon drama en Italië was te zwak. (Hoewel Nieuw-Zeeland ervan had moeten winnen)

De enige andere flukes waren wedstrijdjes in de poulefase die uiteindelijk nul uitmaakten: Duitsland - Servië en Spanje - Zwitserland
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:54:35 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141494405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:58 schreef bjanaan het volgende:
Ik denk dat Van Gaal het beter zo kan laten staan. Van Persie er uiteraard wel in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')