Die heb ik inderdaad niks goed zien doen.. lag alleen maar op zijn bips of verspeelde de bal. Verder hoop ik dat Oranje in balbezit iets beter gaat worden.. misschien lukt dat als RVP er weer bij is.quote:

Niet echt, Mexico is meer een fysieke ploeg geloof ik. Volgens mij gewoon degelijk all-round, dus het gaat zeker moeilijk worden.quote:

Voor mijn gevoel zijn ze beter.... maar goed, zondag zullen we 't weten.quote:

alleen 2de helft spanje was fenominaal. voor de rest was het voetbal niet om aan te zien, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn ze beter.... maar goed, zondag zullen we 't weten.
Ik hoop gewoon dat NL niet weer een "ek 2008 move" maakt..... in de groep fenomenaal spelen tegen zeer zware tegenstanders, en dan in de 1e knockout ronde meteen kansloos eruit

Ok, idd niet fenomenaal, maar wel gewoon goeie resultaten behalen tegen lastige tegenstanders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
alleen 2de helft spanje was fenominaal. voor de rest was het voetbal niet om aan te zien, maar dat is mijn mening.

Was dat niet een andere?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:32 schreef kalinhos het volgende:
't helpt wel mee dat hun aanvoerder geschorst is trouwens. Kopte er ook nog 1 in gisteren.

Ik maak me ook weinig zorgen om deze pot.. soms is dat juist een teken dat we een zeperd gaan krijgen, maar met de onverzettelijkheid die ze tegen Chili lieten zien + de klasse van RVP en Robben moet het goed komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:53 schreef hhh38 het volgende:
Jongens, we hebben niets van die Mexicanen te vrezen:
[ afbeelding ]

8 miljoenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:50 schreef roos94 het volgende:
8 mil kijkers voor ned-chi
aus-spanje 33.000 kijkers
vi oranje 1,2 mil
 ?
 ?

Ik vind juist dat Mexico vreselijk onderschat wordt door de meeste oranje-volgers. Ongetwijfeld zal de selectie zelf daar wel voor waken, maar ik vind dat Mexico in de groepsfase wel indruk heeft gemaakt met goed spel, technisch hoogstaand, goede conditie en verdedigend staat het ook goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik maak me ook weinig zorgen om deze pot.. soms is dat juist een teken dat we een zeperd gaan krijgen, maar met de onverzettelijkheid die ze tegen Chili lieten zien + de klasse van RVP en Robben moet het goed komen.

We hebben 10 doelpunten voor, en 3 tegen (waarvan 2 onterecht)...
 We hebben 10 doelpunten voor, en 3 tegen (waarvan 2 onterecht)...  

Ik schat ze niet beter in dan Chili.. Zowel Nederland als Chili waren gisteren niet op volle oorlogssterkte en ook al geplaatst voor de volgende ronde.. dan krijg je toch een iets andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Mexico vreselijk onderschat wordt door de meeste oranje-volgers. Ongetwijfeld zal de selectie zelf daar wel voor waken, maar ik vind dat Mexico in de groepsfase wel indruk heeft gemaakt met goed spel, technisch hoogstaand, goede conditie en verdedigend staat het ook goed.
Ik schat ze beter in dan Chili, en zeker in staat om ons middenveld en/of verdediging te overlopen. Al zullen ze dat ongetwijfeld niet de gehele wedstrijd volhouden.

Ik wil mezelf niet pessimistisch noemen, tegen Mexico hebben we zeker kans (meer kans dan tegen Brazilië bijvoorbeeld), bovendien zitten we nu in de goede helft van het speelschema. Dus dat biedt zeker mogelijkheden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:11 schreef theunderdog het volgende:
Nederland gaat het zeker moeilijk krijgen tegen Mexico, maar ze gaan winnen !
Mensen die nu nog steeds pessimistisch over Nederland zijn..We hebben 10 doelpunten voor, en 3 tegen (waarvan 2 onterecht)...

1: Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat iedereen zo weg is van Brazilië. Ik zie Nederland eerder verliezen van Mexico, dan van Brazilië hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet pessimistisch noemen, tegen Mexico hebben we zeker kans (meer kans dan tegen Brazilië bijvoorbeeld), bovendien zitten we nu in de goede helft van het speelschema. Dus dat biedt zeker mogelijkheden.
Maar het spel van het Nederlands elftal is zeker nog niet om over naar huis te schrijven. Natuurlijk is balbezit geen doel op zich, maar de tegenstander het initiatief gunnen brengt wel degelijk risico's met zich mee. Zeker als dit voortkomt uit het onvermogen om zelf het spel te maken.

Statistisch gezien gaat Nederland ook geen WK-finale winnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:53 schreef hhh38 het volgende:
Jongens, we hebben niets van die Mexicanen te vrezen:
[ afbeelding ]

als de hoogmoed bij van gaal en de spelers maar niet toe slaat. trouwens als je met 5-1 van spanje wint, kan dat onmogelijk een matige wedstrijd zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
Statistisch gezien gaat Nederland ook geen WK-finale winnen
Mexico wordt vreselijk onderschat, die gaan de Nederlandse defensie echt slopen. De hoogdmoed slaat weer toe na 3 matige wedstrijden.

Brazilië heeft veel meer individuele kwaliteit dan Mexico (dat zag je gisteren tegen Kameroen ook nog eens bevestigd) en heeft het thuisvoordeel. Ik zou Brazilië voor de finale echt niet willen tegenkomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat iedereen zo weg is van Brazilië. Ik zie Nederland eerder verliezen van Mexico, dan van Brazilië hoor.

Risico is dat Nederland geen schijn van kans heeft als de tegenstander besluit Nederland het initiatief te gunnen en zelf af te wachten, als tactiek, of bijvoorbeeld als een tegenstander per ongeluk wel op een voorsprong komt.quote:2: Welke risico,s?
We hebben 9 punten. Ik begrijp je punt hoor, maar voetbal is praktijk geen theorie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |