Huntelaar zal juist extra gemotiveerd zijn.. hopelijk is het scoreverloop gunstig maar zo niet dan mag hij er van mij wel inkomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Belladonna80 het volgende:
Jammer dat Fer er niet bij is, maar Huntelaar een kans geven zie ik persoonlijk niet zo zitten. Tsja, wie dan? Pff, lastig.
Kuyt natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Belladonna80 het volgende:
Jammer dat Fer er niet bij is, maar Huntelaar een kans geven zie ik persoonlijk niet zo zitten. Tsja, wie dan? Pff, lastig.
Ik moet zeggen, qua techniek doet hij niet onder voor Huntelaar of moeten we zeggen qua techniekloosheid? Maar Kuyt blijft maar gaan en dat kan wel eens de doorslag gaan geven.quote:
Extra gemotiveerd ok, maar Kuyt is m.i. totaal niet slechter. Gooi dan Dirk er a.u.b. in.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Huntelaar zal juist extra gemotiveerd zijn.. hopelijk is het scoreverloop gunstig maar zo niet dan mag hij er van mij wel inkomen.
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen die zeiken om die wedstrijd tegen Chili![]()
Ik ben veel positiever geworden, maar ik blijf realistisch.. ze blijven zwak achterin en ook conditioneel zijn ze niet geweldig en qua strijdvoetbal leggen we het vaak af.
De loting ziet er gunstig uit maar je mag niemand onderschatten.
ze spelen niet op de counter, omdat ze het niet kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze spelen niet voor niets op de counter.. plus ze houden zich in in de eerste helft, gevaarlijke tactiek maar pakt tot nu toe goed uit. Vanaf 60min is de tegenstander moe aan het worden en geven zij gas.
zal je maar zien dat RVP ineens weer onzichtbaar wordtquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gelukkig is RVP er weer bij in plaats van die faalhaas Lens.. denk dat je verder ook wel gelijk hebt.
die mag sowieso de finale niet fluiten. Hoop fouten tijdens Zwi-Fra.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Kuipers zit al te duimen voor Mexico denk ik.
Lens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer is er dus niet bij.. wie wordt dan ons geheime wapen? Als de nood aan de man is dan maar Huntelaar erin gooien.
Vorige EK en WK was het andersom. 2 topjaren bij Arsenal achter de rug toen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 04:16 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
zal je maar zien dat RVP ineens weer onzichtbaar wordtHij heeft het tot nu toe aardig vol gehouden tot mijn verbazing. Meestal verschuilt hij zich bij het NL elftal...daarnaast heeft hij een dramatisch seizoen achter de rug bij ManU.
Jeroen Grueter volgens mij. Kwartfinale zou dan Snoeks weer zijn, halve Grueter en finale - lijkt me - Snoeks.quote:
Dit inderdaad. Het zag er tegen Chili en Australië misschien niet altijd al te fit uit, maar Australië, Chili en Nederland waren volgens mij in die volgorde de 3 teams met de meeste meters. Maar we gaan het zien, laten we hopen op een goed resultaat zondag, zaterdag, woensdag en als laatste natuurlijk weer zondagquote:Op donderdag 26 juni 2014 04:08 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Volgens mij zijn ze juist harstikke fit. En dat is de voornaamste reden waarom het zo goed gaat. Nederland was trouwens een van de eerste landen die met trainen voor het WK begon. Spanje begon ongeveer 1,5 week voor de wedstrijd tegen ons. Niet dat dit betekent dat NL zomaar even van Mexico wint, want ook Mexico was al heel lang bezig met trainen voor het WK. Bovendien zal het rond de 35 graden zijn
Nou volgens mij staat ie er nog steeds goed op bij FiFa/UEFAquote:Op donderdag 26 juni 2014 04:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die mag sowieso de finale niet fluiten. Hoop fouten tijdens Zwi-Fra.
Dat ging natuurlijk ook voor Chilie op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:48 schreef Cara het volgende:
Ik maak me eigenlijk best zorgen over het grote voordeel dat Mexico heeft met die tropische temperatuur. In een wedstrijd die 50/50 is kan dat best doorslaggevend zijn.
Dit dus. Ik was zeer pessimistisch voor het WK, nu weet ik van mezelf dat ik er te veel van verwacht en dat teleurstelling om de hoek staat te wachten totdat Nederland kansloos wordt uitgeschakeldquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat is precies het irritante... op voorhand zou ik hebben getekend voor een kwart- of halve finale... nu ben ik straks gewoon dik teleurgesteld als we die NIET halen op basis van het toernooiverloop nu
Je moet inderdaad ingesteld zijn op een teleurstelling ja. omdat de kans altijd groter is dat je zo'n toernooi niet wint. 2008 was onverwacht, dat voelde toch anders dan 2010.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dit dus. Ik was zeer pessimistisch voor het WK, nu weet ik van mezelf dat ik er te veel van verwacht en dat teleurstelling om de hoek staat te wachten totdat Nederland kansloos wordt uitgeschakeld.
Mwah. Fortalez heeft een gemiddelde maximumtemperatuur in deze tijd van het jaar van 29-30 graden. Verder waait er vrijwel altijd wind van zee. Daarnaast kan een goed afgetrainde sporter prima tegen hoge temperaturen. Om een voorbeeldje uit het wielrennen aan te halen, Jan Ullrich fietste in een temperatuur van 35 tot 40 graden een van zijn beste tijdritten ooit. Hitte is pas een factor als je in de voorbereiding op conditioneel vlak slagen hebt laten liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:48 schreef Cara het volgende:
Ik maak me eigenlijk best zorgen over het grote voordeel dat Mexico heeft met die tropische temperatuur. In een wedstrijd die 50/50 is kan dat best doorslaggevend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |