SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
http://www.unitedcare.nl/producten/bedhulp/bettyquote:Op maandag 23 juni 2014 22:36 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wellicht leven die mensen heel simplistisch![]()
Maar wat dit voor ding in de slaapkamer is?
[ afbeelding ]
O, dan is de aparte wastafel geen design-model maar een invalidenmodel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
http://www.unitedcare.nl/producten/bedhulp/betty![]()
ik vind 449000 best veel geld voor een fundering, heipalen en een paar muren?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
Die afgebrande boerderij heeft volgens mij die foto's nog gewoon staan omdat het ook al te koop stond voor er brand was.
De brand was vorig jaar juli, het huis staat al sinds 2010 te koop;
09-07-10: Te koop voor 1395000.
30-04-11: Veranderd van 1395000 naar 1260000.
13-01-12: Aangepast naar 998000.
12-01-13: Aangepast naar 890000.
20-06-14: Aangepast naar 449000.
Ik ben het niet geheel met je oneens, maar dat was toch geen afzeiken, maar een terechte opmerking? Dat huis staat leeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 04:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #119
Wat ben je toch een gruwelijk irritant denigrerend kutventje af en toe.. Laat dat afzeiken achterwege,,
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 04:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ben je toch een gruwelijk irritant denigrerend kutventje af en toe.. Laat dat afzeiken achterwege,,
Wel een prachtig appartement zegquote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze mensen gaan vast opzoek naar een kleiner huis?![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)8012699-loolaan-18-g
[ afbeelding ]
Gezellig bij elkaar zitten met een verjaardag:
[ afbeelding ]
Wel een grote gang:
[ afbeelding ]
Altijd handig, een tandartsstoel in huis:
[ afbeelding ]
Wat is dat ding?!
[ afbeelding ]
Leuk ingerichte slaapkamer:
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 04:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Whut?![]()
Iemand maakt een opmerking over de karige inrichting van een huis. Zo te zien is dat huis echter niet bewoond, dus dan is het niet zo raar dat het grotendeels is leeggehaald. Wat maakt het dan 'afzeiken' als ik vraag of diegene dat ook gezien had?
Het was niet als afzeiken bedoeld en als ik het teruglees zie ik er nog steeds niks denigrerends aan. Jouw post daarentegen...
Locatie, locatie & locatie + 3675m2 grond.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:22 schreef computergirl het volgende:
ik vind 449000 best veel geld voor een fundering, heipalen en een paar muren?
Daar kan je lekker skaten in huis!quote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een grote gang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat ding?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor slechts 200 euro kun je deze eendjes ook aan je muur hebben hangen.quote:
Whiskers mag je niet denk ik. Wil niet stoken overigens.quote:
En wasmachine in de keuken is niet eens zo heel raar hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Rare vaatwasser!
Huis staat ook op funda
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En wasmachine in de keuken is niet eens zo heel raar hoor
Een wasmachine in de keuken is overal buiten Nederland heel gebruikelijk en ook in Nederland zie je het vaker terugkomen. Zelf heb ik het ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Rare vaatwasser!
Huis staat ook op funda
Mijne in de berging!quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn wasmachine staat in de huiskamer
Het is wel een hele lelijke keukenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
Dacht ik eindelijk een toevoeging te hebben
Uhuh!quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Beide kopen en er weer 1 prachtig groot pand van maken
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Gwywen het volgende:
Nieuwsgierig geworden ging ik ook even in Gouda kijken en zag daar een huisje te koop in het Hofje van Cinq
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk, wonen in een hofje, maar piepkleine huisjes natuurlijk. (Perceeloppervlakte 22 m²
Gebruiksoppervlakte wonen 46 m²)
Een raadsel dan ook waarom ze voor de toch al niet forse badkamer voor deze diagonale indeling (en verschrikkelijk tegelpatroon) hebben gekozen!
[ afbeelding ]
Link
Zo'n hofje is wel echt super leuk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Gwywen het volgende:
Nieuwsgierig geworden ging ik ook even in Gouda kijken en zag daar een huisje te koop in het Hofje van Cinq
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk, wonen in een hofje, maar piepkleine huisjes natuurlijk. (Perceeloppervlakte 22 m²
Een raadsel dan ook waarom ze voor de toch al niet forse badkamer voor deze diagonale indeling (en verschrikkelijk tegelpatroon) hebben gekozen!
[ afbeelding ]
Link
Zie het wel vaak in modelkeukens. En zelfs met de strijkplank. Nou ja, Ikea hangt computer en tv in de keuken.quote:
Er zijn landen met de waskeuken of de waskelder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een wasmachine in de keuken is overal buiten Nederland heel gebruikelijk en ook in Nederland zie je het vaker terugkomen. Zelf heb ik het ook.
Ik vind die tegels helemaal zo erg niet. Niet modieus maar het ziet er nog prima uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
En met een woning van ruim 4,5 ton de goedkoopste whisky drinkenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een grote gang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat ding?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus omdat je op die ene foto geen wastafel zíet, is er ook niet eentje?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:35 schreef vantasties het volgende:
Gezellig samen douchen?
Verder geen wastafel, dus ook meteen je tanden poetsen als je er onder staat svp.
[ afbeelding ]
Hier
zo dacht ik er dus ook over, maar als je op de plattegrond van het huis kijkt, bevindt de enige wastafel op die verdieping zich op een slaapkamerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus omdat je op die ene foto geen wastafel zíet, is er ook niet eentje?![]()
Die zal wel tegenover de douches zijn en ik zou ook de dubbele douche interessanter vinden voor op de Funda foto dan de wastafel....
Als ik van één ding spijt heb na het verbouwen van mijn badkamer, is het wel dat ik géén dubbele douche heb laten aanleggen (en ik had er de ruimte voor)... echt heerlijk!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:38 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
En met een woning van ruim 4,5 ton de goedkoopste whisky drinken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |