Minachting van de kijkerquote:
Fuck de Hollandse school.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 05:51 schreef Old_Pal het volgende:
Derksen is een romantische, seniele idioot. Hij wil liever in de pan worden gehakt met het Hollandse 4-3-3 systeem dan gewoon winnen met een verdedigend concept. Derksen leeft 40 jaar terug, hij snapt niks meer van deze wereld en zeker niet van het moderne voetbal.
Dijkshoornquote:Vanavond wordt er dus ook weer vrolijk op losgepraat en aangezien Jan Boskamp nog steeds niet beter is, krijgt Hans Kraaij Jr. alweer de kans om zichzelf te profileren. Naast Hans, Johan, Wilfred en Rene schuift vanavond Nico Dijkshoorn aan. De huisdichter van De Wereld Draait Door en onder andere columnist van VI heeft genoeg te zeggen normaal gesproken. Gerard Joling fungeert als bargast, om hier en daar zijn zegje te kunnen doen.
Moet nog een verrassing blijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
En nog steeds geen bericht over wie er morgen zitten
Dat laatste zou wel een topshow zijn jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet nog een verrassing blijven![]()
Dries komt zingen![]()
Wat doet dit in VI Oranje-topic? Waar gaat dit over?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bestanden van JaneDoe zijn binnen gekomen![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doet dit in VI Oranje-topic? Waar gaat dit over?
Zeg mij alsje alsjeblieft dat je de fragmenten van Reinout ook nog hebt.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb johannes bijna 70 bestanden gestuurd, dus die is de komende tijd wel zoet
Misschien heeft Gerard nog wat te zeggen over zijn concerten in de Ziggo Dome.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
De gasten van vanavond:
[..]
DijkshoornJoling is wel leuk als bargast, bij VI een tijdje terug wel in ieder geval.
En nog steeds geen bericht over wie er morgen zitten
DAT hoeft voor mij dan weer niet. Maar vorige keer bij VI had hij best wat zinnigs te vertellen al gaf hij zelf toe niet zoveel van voetbal te weten. Viel mij reuze mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien heeft Gerard nog wat te zeggen over zijn concerten in de Ziggo Dome.
is goed jongeeeeen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zeg mij alsje alsjeblieft dat je de fragmenten van Reinout ook nog hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |