voor de muggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand of ze van dat hor-gaas verkopen bij de Action?
jawel, en van die losse schroefdingen als standaardquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:24 schreef alors het volgende:
Weet iemand toevallig of ze ook strandparasols hebben?
oh wacht ik zie het al in de zomerfolder staan
Nee, de olifanten die hier steeds naar binnen stormen.quote:
Je hebt ook kleine koelelementen, misschien daar eens naar kijken....anders die herbruikbare ijsblokjes gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Die 16L koeltas van de action heb je geen flikker aan. Kunnen niet eens koelelementen in
Laat ik het even verduidelijken. De koelelementen kunnen er wel in, maar dan liggen ze los in de tas. Normaal heb je van die vakken waar je de elementen in kan stoppen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt ook kleine koelelementen, misschien daar eens naar kijken....anders die herbruikbare ijsblokjes gebruiken.![]()
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1440&bih=784
Ik zie het probleem niet zo, los erin of in een vakje, koelen doen ze toch wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik het even verduidelijken. De koelelementen kunnen er wel in, maar dan liggen ze los in de tas. Normaal heb je van die vakken waar je de elementen in kan stoppen.
Mwoa, in een vakje vind ik wat handiger met spullen erin/eruit halen, maar misschien komt dat omdat ik lui benquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, los erin of in een vakje, koelen doen ze toch wel.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, de olifanten die hier steeds naar binnen stormen.
stop er bevroren pakjes limonade in. ben je van al het gezeik af.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, in een vakje vind ik wat handiger met spullen erin/eruit halen, maar misschien komt dat omdat ik lui ben
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, in een vakje vind ik wat handiger met spullen erin/eruit halen, maar misschien komt dat omdat ik lui ben
Lag precies voor het doel dus ik moest 'm erin koppen.quote:
Hier hangt er eentje op de overloop. Of hij oke is, mwah, dan heb je toch eerst rook nodig om te zien of hij af gaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Verkoopt de action rookmelders?? Zoja zijn deze een beetje oke?
even testen met een pannetje met aangebrande worstjesquote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hangt er eentje op de overloop. Of hij oke is, mwah, dan heb je toch eerst rook nodig om te zien of hij af gaat.
Geen idee of ze wel eens voorbij zijn gekomen bij een Consumententest ofzo..
Ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:29 schreef quirina het volgende:
Zo leuk he die glazen windlichten vd action met LOVE erop. Die Ria ( actionfan) is er heel creatief mee.
Restje kaars raspen en in t windlicht doen en dan een gewone kaars in t midden. Lijkt me leuk voor buiten om er een geraspte citronellakaars er in te doen tegen de muggen en geel staat heel fleurig.
Maar ik vraag me af of t goed blijft branden.
Ervaringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |