quote:Op maandag 23 juni 2014 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik dacht al wat is het koud vanavond op de radio
Jupquote:Op maandag 23 juni 2014 20:28 schreef Melting het volgende:
Broertje, ben jij de zoon van een preker?
quote:
Ik nietquote:
nog niet gekekenquote:
acht en zessetigquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loop 2 minuten uit![]()
kan iemand dat aanpassen
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loop 2 minuten uit![]()
kan iemand dat aanpassen
Topquote:
Ik zag hetquote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]per 5 minuten
Is gebeurt
--> Symph jouw slot gaat om 21:02 in
daar kwam ik ook net achter jaquote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens voor de Roosteraars !!!!
Je kan wél per minuut het slot aanpassen, maar dan moet je de tijd direct in het veld aanpassen.
En als een DJ uitloopt, eerst het slot van de daarop volgende inkorten, dan pas de uitlopende DJ verlengen.
Thanks.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens voor de Roosteraars !!!!
Je kan wél per minuut het slot aanpassen, maar dan moet je de tijd direct in het veld aanpassen.
En als een DJ uitloopt, eerst het slot van de daarop volgende inkorten, dan pas de uitlopende DJ verlengen.
quote:
Dank je broertjequote:
Whehehe owww best een toepasselijke plaat voor de eerste op de nieuwe serverquote:
Doe ik!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Kan ondertussen iemand mij ff op het rooster knallen
Ik ben niet meer zo goed in multi tasken en ik heb nog een lege playlist en moet over 15 minuten draaien
Ik zag het ook!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Symph was hoorbaar
En het ziet er naar uit dat we nu eindelijk van Michael Jackson - BAD af zijn.
We gaan door met Paul McCartney
ik zal zijn muziek alvast opzoekenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Symph was hoorbaar
En het ziet er naar uit dat we nu eindelijk van Michael Jackson - BAD af zijn.
We gaan door met Paul McCartney
Dan hebben we er nog 4 in de reservequote:Op maandag 23 juni 2014 21:13 schreef robdriessen het volgende:
En zo beginnen we aan ons ... eh ... vijfde leven? :p
4e toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:13 schreef robdriessen het volgende:
En zo beginnen we aan ons ... eh ... vijfde leven? :p
Ik had eerst het verkeerde password in mijn encoder staanquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb maar ff wat nummers bij elkaar geschraapt hoor
Maar ik weet nu ook dat ook bij mij mijn nieuwe encoder goed staat
Met het testen draaide ik via aacPlus en 128kbs, nu met MP3 en 192kbs
Gup slaat direct aanquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Mezelf ook maar even voor een kwartiertje op het rooster gezet.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik dit nummer dit jaar draai. Ik kan het niet meer horen
Ik had de gewoonte om 'Ice' nummers te draaien als ik aan het testen was
quote:
Dat is snel.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
En het verschil tussen wat ik draai en wat ik op de stream hoor is bij mij nu 5 seconden
Briljantquote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
En het verschil tussen wat ik draai en wat ik op de stream hoor is bij mij nu 5 seconden
Op bierquote:
Ik doe mee.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Briljant
Eigenlijk zou iedere DJ deze als standaard afsluiter moeten hebben, deze kan gewoon afgekapt worden als het slot van de volgende DJ ingaat, en we blijven een duidelijke overgang houden tussen de DJ's
quote:
goed ideequote:Op maandag 23 juni 2014 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Briljant
Eigenlijk zou iedere DJ deze als standaard afsluiter moeten hebben, deze kan gewoon afgekapt worden als het slot van de volgende DJ ingaat, en we blijven een duidelijke overgang houden tussen de DJ's
Nummer duurt zelf 2:29 dus is wat lengte betreft ook precies waar we gisteren over sprakenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:31 schreef Melting het volgende:
Even een aanloop nemen, en dan duik ik mijn bed in.
Bedankt voor de muziekjes, Muisje.![]()
Welterusten voor straks, allemaal
Maf zequote:Op maandag 23 juni 2014 21:31 schreef Melting het volgende:
Even een aanloop nemen, en dan duik ik mijn bed in.
Bedankt voor de muziekjes, Muisje.![]()
Welterusten voor straks, allemaal
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb maar ff wat nummers bij elkaar geschraapt hoor
Maar ik weet nu ook dat ook bij mij mijn nieuwe encoder goed staat
Met het testen draaide ik via aacPlus en 128kbs, nu met MP3 en 192kbs
Het verschil is duidelijk hoorbaarquote:Op maandag 23 juni 2014 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit wel beter klinkt
Ik ga ff een mapje maken voor mezelf met uuropener en afsluiter...quote:Op maandag 23 juni 2014 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nummer duurt zelf 2:29 dus is wat lengte betreft ook precies waar we gisteren over spraken
En het blijft in de Radio 49 stijl
ik heb mijn encoder standaard op 192 staanquote:Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het verschil is duidelijk hoorbaar
Als de bandbreedte het van de DJ's het toelaat zou ik ze ook aanraden om voortaan MP3 op 192 kbs te gaan streamen
Dat had ik niet omdat de oude stream toch ook maar 128kbs doorgaf. Ik vind het echt een beetje zonde van de bandbreedte om met meer te streamen als het aan de server kant afgeknepen wordtquote:Op maandag 23 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb mijn encoder standaard op 192 staan
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Deze is voor alle Radio 49 vrienden. Want zonder alle input positief en negatief had Guppie nu niet een nieuwe ijzige kom water gekregen
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Mezelf ook maar even voor een kwartiertje op het rooster gezet.
Bad Religion heeft vast een nummer van 56 seconden....quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Pfff, ik heb afrikaan Beat nu gewoon als laatste nummer in mijn lijst staan. Wat relaxed is het draaien nu weer geworden. Ik hou nu volgens SAM 56 seconden te vroeg op
bij de Rai zijn wel hotels in de buurtquote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef Fogel het volgende:
Aan de kenners: als je bij de RAI moet zijn, maakt het dan veel uit waar je hotel is of is het op zich vanaf overal uit Amsterdam goed bereikbaar?
Hotel bij Schiphol zou ik niet aanraden, Zuid-Oost, of een uithoek van Watergraafsmeer ook niet. Maar de Rai is met het OV en de Auto erg goed bereikbaarquote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef Fogel het volgende:
Aan de kenners: als je bij de RAI moet zijn, maakt het dan veel uit waar je hotel is of is het op zich vanaf overal uit Amsterdam goed bereikbaar?
en dat hotel bij Slotermeer?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hotel bij Schiphol zou ik niet aanraden, Zuid-Oost, of een uithoek van Watergraafsmeer ook niet. Maar de Rai is met het OV en de Auto erg goed bereikbaar
Uh, dat hotel bij Slotermeerquote:
naast S107 ligt toch een hotel dacht ik?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat hotel bij Slotermeer
Lijn 1 denk ik en dan overstappen richting Rai. Met de auto/taxi goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |