acht en zessetigquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loop 2 minuten uit![]()
kan iemand dat aanpassen
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loop 2 minuten uit![]()
kan iemand dat aanpassen
Topquote:
Ik zag hetquote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]per 5 minuten
Is gebeurt
--> Symph jouw slot gaat om 21:02 in
daar kwam ik ook net achter jaquote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens voor de Roosteraars !!!!
Je kan wél per minuut het slot aanpassen, maar dan moet je de tijd direct in het veld aanpassen.
En als een DJ uitloopt, eerst het slot van de daarop volgende inkorten, dan pas de uitlopende DJ verlengen.
Thanks.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens voor de Roosteraars !!!!
Je kan wél per minuut het slot aanpassen, maar dan moet je de tijd direct in het veld aanpassen.
En als een DJ uitloopt, eerst het slot van de daarop volgende inkorten, dan pas de uitlopende DJ verlengen.
quote:
Dank je broertjequote:
Whehehe owww best een toepasselijke plaat voor de eerste op de nieuwe serverquote:
Doe ik!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Kan ondertussen iemand mij ff op het rooster knallen
Ik ben niet meer zo goed in multi tasken en ik heb nog een lege playlist en moet over 15 minuten draaien
Ik zag het ook!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Symph was hoorbaar
En het ziet er naar uit dat we nu eindelijk van Michael Jackson - BAD af zijn.
We gaan door met Paul McCartney
ik zal zijn muziek alvast opzoekenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Symph was hoorbaar
En het ziet er naar uit dat we nu eindelijk van Michael Jackson - BAD af zijn.
We gaan door met Paul McCartney
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |