6 juliquote:Op maandag 23 juni 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joof, ben je trouwens al naar de USA geweest?
Ah tof.quote:
6e heen, en de 14e ben ik terugquote:Op maandag 23 juni 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah tof.
Ik had je een tijdje niet gezien, dus dacht dat je daar al zat.
Succes iig.
spannend!quote:
snap ik!quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar eerst wil ik nog weten of de billen van MK een beetje Mepbaar zijn..
Ik vond het echt een saaie wedstrijdquote:
altijd dat gezeur.quote:
Niets gemist dusquote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vond het echt een saaie wedstrijdtot aan het einde toen werd het nog wel even spannend
sowiesoquote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar eerst wil ik nog weten of de billen van MK een beetje Mepbaar zijn..
Jep dat. Ik zat haast in slaap te sukkelenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vond het echt een saaie wedstrijdtot aan het einde toen werd het nog wel even spannend
Hier ookquote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep dat. Ik zat haast in slaap te sukkelen
is goed, schatjequote:
nee geen gezeur. Tof dat ze hebben gewonnen hebben hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef perro. het volgende:
[..]
altijd dat gezeur.
ik vond het wel mooi. gescoord, 0 gehouden, geen echte kansen weggegeven, chilenen die gefrustreerd raakten. etc.
Eens.quote:
Altijd handig iemand om je haar te stijlen tochquote:
Dat doe ik liever zelf.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd handig iemand om je haar te stijlen toch
Op bed?quote:
Dat kan ookquote:
quote:
Je klinkt net als Hep.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn rechtvaardig. Wij zijn Stannis.
Ik weet.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep is ook #TeamStannis, dus dat is te verwachten.
zal ik je troosten?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al die GoT praat die ik toch niet snap
Arya.quote:
tegen m'n boezem aandrukken en liefkozend heen en weer wiegen?quote:
Godver.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oppa Stannis Style
[ afbeelding ]
Hm daar post ik niet meer, teveel irritante mensen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net in het topic mijn collectie geplaatst.
Ik ben veel te bang voor spoilers. Ben pas net begonnen in boek 4.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm daar post ik niet meer, teveel irritante mensen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm daar post ik niet meer, teveel irritante mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kaneel bedoelt de chat over de seriequote:Op maandag 23 juni 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang voor spoilers. Ben pas net begonnen in boek 4.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik. Dan nog. Ik vertrouw niets meer.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel bedoelt de chat over de serie
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Whahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Das goedquote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tegen m'n boezem aandrukken en liefkozend heen en weer wiegen?
Verstandig, ze zijn er wel loslippig ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Dan nog. Ik vertrouw niets meer.
Lola.quote:
Echt wel. Zo weer snel werken. Dan kan ik morgen verder met slapen.quote:
Ik ga straks slapen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Zo weer snel werken. Dan kan ik morgen verder met slapen.
Lekker.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
smoke a joint everyday keeps the doctor away
Goed genoeg om op te kunnen slaan?quote:
Ik wilde nog bijna gaan uitleggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit het dan kut ja? Ik wist niet dat jij een kut had
Ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik evenquote:
Een heel elftal?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:06 schreef zeefje het volgende:
Ik heb net gesquad dus ja redelijk mepbaar. Morgen is het als pudding
Dat mept juist lekkerderquote:Op maandag 23 juni 2014 22:06 schreef zeefje het volgende:
Harder squatten voor blijvend resultaat. Meer gewicht erop.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:06 schreef zeefje het volgende:
Nee schuim, want die prikkenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
[..]
Wel schuimkussentjes toch?Niet van die eendeveren
Ik heb 10kg, ik vind het al bijna te zwaarquote:Op maandag 23 juni 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Harder squatten voor blijvend resultaat. Meer gewicht erop.
Ik 80. Geen grap.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb 10kg, ik vind het al bijna te zwaar
Oh mooiquote:
Die stang is volgens mij al bijna zwaarder?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb 10kg, ik vind het al bijna te zwaar
Wowquote:
ik krijg al last van mn knieen als ik eraan denkquote:Op maandag 23 juni 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Harder squatten voor blijvend resultaat. Meer gewicht erop.
Die stang is al 5.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh mooi
[..]
Die stang is volgens mij al bijna zwaarder?
Je moet de stang ook meetellen hè. Dus je doet 30 kg.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wow
Mijn rug / schouders kunnen -Nog- niet veel hebben. En aangezien ik met squat stang squat en de stang op mijn nek zit doet meer gewicht als 10 pijn. Ik doe setjes van 3x10 daarna ben ik echt kapot
Een officiele is volgens mij ook 20quote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet de stang ook meetellen hè. Dus je doet 30 kg.Ik vond 10 al echt weinig.
EDIT: Nvm. Dacht dat de stang 20 was.
Squatrek hier.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
Een officiele stang zit niet in een apparaat maar los of in een squatrek
10 kg voelt zwaar maar 20 kg voelt als 5 kg?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef zeefje het volgende:
Ik ben een sportnoob.
We hebben allemaal officiële apparaten dus de stang zal wel 20 zijn. Maar zo voelt het niet
zeefje heeft soms aparte redenaties.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
10 kg voelt zwaar maar 20 kg voelt als 5 kg?
Ligt eraan wat je doel is. Maar je krijgt er wel een mooie kont van. En sterkere bil/bovenbeenspieren.quote:
Betere omschrijving is "spoort niet.."quote:Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
zeefje heeft soms aparte redenaties.
Gezegend met goede genen?quote:
Ik vind die stang alleen niet zo heel zwaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
10 kg voelt zwaar maar 20 kg voelt als 5 kg?
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde, maar oké. I'll take it.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind die stang alleen niet zo heel zwaar.
Met gewicht aan weerszijden voelt het ineens zwaarder. Logisch toch
Want jij kent mij natuurlijk ook zo goedquote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Betere omschrijving is "spoort niet.."
Ik begrijp dingen altijd verkeerdquote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde, maar oké. I'll take it.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
#hosselbaas Kaneel hier.
Hoe is het hier?
quote:
Vertel me over je hossels.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
#hosselbaas Kaneel hier.
Hoe is het hier?
Nope. Sinds 2007? 7 of zo.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
0 hossels sinds 2007. Jaloers?
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Trapje op de bus in, trapje af de bus uit.
Dat doe ik alleen een paar keer extra bij de oude bussen die nog een koppeling hebben want kramp na het rijdenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Trapje op de bus in, trapje af de bus uit.
In de nieuwe bussen hoef je geen trappetje op?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen een paar keer extra bij de oude bussen die nog een koppeling hebben want kramp na het rijden
Klopt.quote:
Jawel, maar dan doe ik het nirt extraquote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
In de nieuwe bussen hoef je geen trappetje op?
Ik dacht al, trapliftje en alles.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, maar dan doe ik het nirt extra
Deze manquote:Op maandag 23 juni 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
#hosselbaas Kaneel hier.
Hoe is het hier?
Jij wordt vast gehosseld.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
Kaneel, dan heb je meer gehosseld dan ik. Ik hossel al niet sinds 1984
Ik sinds 83quote:Op maandag 23 juni 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
Ik heb 1 hossel op mijn naam.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
Ik vind het maar niks, maar ik ben dan ook tevreden met mijn bips.quote:
PETS PETSquote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, maar ik ben dan ook tevreden met mijn bips.
Ik deed alleen apparaten, dat werkte goed, sterkste punt waren mijn buikspieren en benen. Ik duwde met gemak 150/170 kilo weg met mn benen.
Nu hoef ik dat overigens niet eens meer te proberenmag ook niet.
poten thuis jij.quote:
*verandert in de hulkquote:
wat ga je doen dan?quote:
Uit jou kleine lijf zal lekker veel wind komenquote:
klef? neuh.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, MK en Fas zijn wel semi-klef.
Walgelijk
Maar wel lief.
stoel of tafelpoten?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Poten in je bipsextreme insertions dit dat
Whehehehehe.quote:
Anaal vuistneuken. Een van m'n specialiteiten.quote:
Tot over 43 minuten danquote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat weer over seks hier zie ik. Tot morgen.
gewoon 4 meter afstand houden jij.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het met m'n handen doe?
Fapzequote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
bij wie precies?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anaal vuistneuken. Een van m'n specialiteiten.
Ja en ik doe gewoon meequote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga maar ergens anders dreigenquote:
Bij Fax. Met handschoentjes. roze.quote:
je hoeft me ook niet aan te raken, dus gewoon ruim uit mijn comfort zone blijven jijquote:
Die zijn nooit een stel geweest.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zijn al wat, 2 maanden uit elkaar ofzo?
Niet teveel kietelen he?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij Fax. Met handschoentjes. roze.
Bleeeebleblebleblequote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je hoeft me ook niet aan te raken, dus gewoon ruim uit mijn comfort zone blijven jij
Uit elkaar? Nooit een stelletje geweest hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zijn al wat, 2 maanden uit elkaar ofzo?
en keukenzout?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij Fax. Met handschoentjes. roze.
wat lief, fax heeft niets meer te zeggenquote:
Zien elkaar niet meer zou beter geformuleerd zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uit elkaar? Nooit een stelletje geweest hoor
Love you.quote:
Mijn string ook, althans, ééntje.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef zeefje het volgende:
Roze handschoenen![]()
Mijn sport handschoenen zijn roze
quote:
Van zulke uitspraken komt alleen maar gezeik van. Prive dingen en zo.quote:
Ik haat gemberquote:
"I heart you."quote:
Helpt wel tegen de misselijkheidquote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik haat gember![]()
als ik IETS vies vind is het wel gember, en snot.
[..]
"I heart you."
Wel eens vers gesneden gember in je anus gehad?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik haat gember![]()
als ik IETS vies vind is het wel gember, en snot.
[..]
"I heart you."
ik ben meer van zwart, doorschijnend, touwtjes of kantquote:
Come with me to the gaybarquote:
Hater.quote:
Dat kan ook allemaal in het rozequote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben meer van zwart, doorschijnend, touwtjes of kant
ik zou gember nog niet eens met een tak aanraken.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel eens vers gesneden gember in je anus gehad?
maar ik ben niet meer misselijkquote:
Ben je gay?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Come with me to the gaybar
*link naar yt naar gabar*
quote:
Knuffelquote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat lief, fax heeft niets meer te zeggen
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben meer van zwart, doorschijnend, touwtjes of kant
Trusten.quote:
zwart kan niet in het rozequote:
jij hoeft ze niet aanquote:
het zo donker als mijn ziel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:24 schreef zeefje het volgende:
Ik vind zwart zo zwart. Zo donker niks voor mij. Kleur
Haha nou ik heb Zeef en GND gedaan, maar dat is nou niet echt een geheimquote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Van zulke uitspraken komt alleen maar gezeik van. Prive dingen en zo.
Wagenziek ben ik nog steeds niet overheen. Ik kan echt niet meer lezen of wat dan ook mobiel in de auto dan moet ik echt spugen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zou gember nog niet eens met een tak aanraken.
[..]
maar ik ben niet meer misselijkbehalve wagenziek
Sletje dat je bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nou ik heb Zeef en GND gedaan, maar dat is nou niet echt een geheim![]()
De rest verzint hij zelf
Geen verrassing en interesseert me ook niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nou ik heb Zeef en GND gedaan, maar dat is nou niet echt een geheim![]()
De rest verzint hij zelf
oh dat kan ik dan nog wel, alleen als ik voorin zit. Maar in een bus, nee hoor, dat kan niet meer.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Wagenziek ben ik nog steeds niet overheen. Ik kan echt niet meer lezen of wat dan ook mobiel in de auto dan moet ik echt spugen.
Hallo mevrouw.quote:
Ik heb onwijs veel maagzuur sinds de laatste zwangerschapquote:Op maandag 23 juni 2014 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh dat kan ik dan nog wel, alleen als ik voorin zit. Maar in een bus, nee hoor, dat kan niet meer.
Iedereen die seks heeft is een slet.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet half zo slet als het overgrote deel van Fok hoor
sommige mensen hebben verder niks anders om over te praten dan over het seksleven van een ander. Wat dan vaak nog niet eens klopt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen verrassing en interesseert me ook niet.
Daarom mag hij elders verzinnen
En bedankt! Ik zit op 12quote:Op maandag 23 juni 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet half zo slet als het overgrote deel van Fok hoor
Dan nog, ik vind er niks aanquote:Op maandag 23 juni 2014 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zwart kan niet in het roze
[..]
jij hoeft ze niet aan
[..]
het zo donker als mijn ziel.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb onwijs veel maagzuur sinds de laatste zwangerschap
Jij kan er niks aan doen. Al die mooie vrouwen die je benaderen.quote:
Hoeft ook niet, ik trek ze aan omdat ik het lekker vind zitten, en omdat je dat niet ziet zitten in een broek of zoquote:
Kweenie. Beide kindjes zaten nogal hoog. En Fee had er een handje van om zich te strekken. Au!quote:
wat voor dingen?quote:
Kom je nu wel wat lekkers brengen?quote:
Sorry te lui voorquote:
Mijn populariteit onder FOK!mannen is ongekend.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja...
Nee joh geintje. Fok! en privé houd ik gescheiden. Maar if homo then Kaneel
ik heb ook zo'n strek kindquote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie. Beide kindjes zaten nogal hoog. En Fee had er een handje van om zich te strekken. Au!
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja...
Nee joh geintje. Fok! en privé houd ik gescheiden. Maar if homo then Kaneel
dat is een prima invloed die ik dan op jou hebquote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer, ik moet verder met oitnb als ik je ui zie.
Dát is waar. Tot ze me in het echt zien. Daarom giet ik ze snel vol met drankquote:Op maandag 23 juni 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kan er niks aan doen. Al die mooie vrouwen die je benaderen.
Straks na het wk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is een prima invloed die ik dan op jou heb
oh haiquote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik heb bijna alleen maar Fokkers/Foksters gedaan
Kusje om het goed te maken dan maar?quote:
Wauw. Seks en gratis drank. Waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dát is waar. Tot ze me in het echt zien. Daarom giet ik ze snel vol met drank
Als het straks groter is doet het ongelooflijk veel pijn. En ik kon dan rennen naar de plee.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n strek kindop de echo ook... balletje.. strek.. balletje...strek.
Er is een lijst. First come First serve. Dus er is een wachttijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw. Seks en gratis drank. Waar kan ik me aanmelden?
quote:
oh halp..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het straks groter is doet het ongelooflijk veel pijn. En ik kon dan rennen naar de plee.
Hoeveel jaar ouder ben ik tegen de tijd dat het mijn beurt is?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er is een lijst. First come First serve. Dus er is een wachttijd.
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kusje om het goed te maken dan maar?
Je kunt kiezen voor een versnelde procedure, maar dat kost dineroquote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ouder ben ik tegen de tijd dat het mijn beurt is?
Dat weet ik jaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh halp..
had vandaag voor t eerst een hardebuik, was raar.is nu wel wat minder geloof ik, maar mn buik voelt echt wel anders aan nu
Wanneer was je uitgerekend?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh halp..
had vandaag voor t eerst een hardebuik, was raar.is nu wel wat minder geloof ik, maar mn buik voelt echt wel anders aan nu
Nee. Ik kwam eigenlijk voor de gratis dingen, dus ik ga niets betalen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je kunt kiezen voor een versnelde procedure, maar dat kost dinero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |