Wie scoorde?quote:
quote:
quote:
Naar wie dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:28 schreef Shreyas het volgende:
Robben was ook totaal niet van plan om af te geven, wat een ego is het toch
quote:
Nee hij is juist een baasquote:Op maandag 23 juni 2014 19:29 schreef Shreyas het volgende:
Kuyt is echt zo een drama, hoe kun je die opstellen op een WK
Mja linksback kan die niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:29 schreef Shreyas het volgende:
Chili was Favorietquote:Op maandag 23 juni 2014 19:29 schreef Lkw het volgende:
Chili was toch zo fantastisch en een van de kandidaten voor de titel?
Ik zie het er niet aan af.
Bij Nederland op het moment ook niet overigens, maar dat wordt al tot vervelens toe herhaald.
OEOEOEOOEOEOEOEOOEOEOEOEOOEquote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben bang voor de bal en ik zou het beter doen
Dat is al heel wat voor hem.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
Ik wil even benadrukken dat Kuijt hier niets verkeerd deed.
Ga mij eens uitleggen wat hij daar verkeerd deed.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef Revanches het volgende:
Kuyt is alleen goed om de ballen naar voren te rossen maar verder
Het matige spel is misschien wel het gevolg dat beide ploegen gewoon erg goed zijn waardoor ze elkaar geen kans gevenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:29 schreef Lkw het volgende:
Chili was toch zo fantastisch en een van de kandidaten voor de titel?
Ik zie het er niet aan af.
Bij Nederland op het moment ook niet overigens, maar dat wordt al tot vervelens toe herhaald.
Ja en we brengen Lens er terug in!quote:
Je bedoelt Sneijder? Of Lens?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:29 schreef Shreyas het volgende:
Goed idee!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja en we brengen Lens er terug in!
furquote:
Gewoon aan laten, kan jou dat schelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef alors het volgende:
Ik moet zo wegen dan moet mijn geluksbroek uit... ik durf niet.
Ook vandaag geldt het weer.quote:Dirk Kuyt kan er simpelweg niets van, niets mis met de feiten. Iedereen die een beetje voetbal volgt, weet toch hopelijk wel dat Dirkie aan de pik van elke trainer van 'm loopt te zuigen. De enige redenen waarvoor hij toch mee mag is 1) dat hij goed in de groep ligt en 2) altijd in dienst van het elftal speelt, altijd stabiel is. Dirkie is in het veld een brok ergernis. Een passje versturen op goed geluk en als het mis gaat, jammer dan. Met deze instelling zou je beter terug kunnen gaan naar Katwijk, een mooi huisje in de Kattukse duinen laten bouwen en lekker genieten van al dat geld wat je bij elkaar hebt gehannest. Desnoods nog een balletje trappen bij Quick Boys.
picsquote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef alors het volgende:
quote:
Iddquote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als ik huntelaar was zou ik nu naar het vliegveld gaan
Nee ik moet representatief zijn en dat is mijn joggingsbroek nietquote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon aan laten, kan jou dat schelen.
Doeiquote:
Hou 'm aan! Of is hij oranje met snoezige roze strikjes eraan?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef alors het volgende:
quote:
yesquote:
Nee hij moet invallen in de 88e minuutquote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Begrijp er ook geen fuck vanquote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dit is toch zelfs niet 'bijna'quote:
Mooi zo.. Speelde superslechtquote:
waarom moet je broek uit? gewoon aanhoudenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef alors het volgende:
sneijderquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
Sneijder voor Fer
Ontsla van Gaal maar.
quote:
uH, OKÉquote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
Sneijder voor Fer
Ontsla van Gaal maar.
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:34 schreef bianconeri het volgende:
Oranje speelt echt slecht vandaag...
Blind doet echt totaal niets goed. Cillessen met die ene actie ook ontzettend dom (duikt volledig op de man, mist de bal totaal).
En verder tja, wie doet er wat goed? Kuyt als hij een verdediger zou zijn goed. Robben af en toe leuke actie.
De ironiequote:Op maandag 23 juni 2014 19:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Hahahaha, eerst hard klagen over die Fer, en dan scoort die nu
Ik ben het met je eens vandaagquote:Op maandag 23 juni 2014 19:34 schreef bianconeri het volgende:
Oranje speelt echt slecht vandaag...
Blind doet echt totaal niets goed. Cillessen met die ene actie ook ontzettend dom (duikt volledig op de man, mist de bal totaal).
En verder tja, wie doet er wat goed? Kuyt als hij een verdediger zou zijn goed. Robben af en toe leuke actie.
zo hoort hetquote:Op maandag 23 juni 2014 19:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Hahahaha, eerst hard klagen over die Fer, en dan scoort die nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |