Als ze in het azuurblauw speelden zouden we het catenaccio noemen ...quote:
Of iemands krotje is ingestortquote:Op maandag 23 juni 2014 18:42 schreef Infection het volgende:
Iemand buiten het stadion is ook weer blij gemaakt met een bal.
Das een feitquote:Op maandag 23 juni 2014 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 iemand waar je met plezier naar kijkt
Juistquote:
Dan ga je er hard af.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Man man man dat reactievoetbal is echt kansloos.
Doe gewoon weer 4-3-3, met 10 man op de helft van Chili.
Kluivert van de bank halen.quote:
Wanneer houd jij je mond eens dicht?quote:
die is nog onderweg met de treinquote:
Mogen er geen meningen meer gedeeld worden dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wanneer houd jij je mond eens dicht?
omdat ze nu al meer goede kansen hebben gehadquote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Chileentjes zijn echt slecht, waarom waren we daar bang voor?
In het volgende CL seizoen moeten die mensen niet gaan zeiken als Chelsea ver komtquote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vermakelijk dat iedereen dit voetbal nu wel goed keurt.
Niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wanneer houd jij je mond eens dicht?
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
Nederland heeft een Lens met de verkeerde sterkte in.
Lekker negeren die hap.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mogen er geen meningen meer gedeeld worden dan?
Dit gaat Paxcon je betaald zetten.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Huntelaar willen zijn best dom.
Noem jij Paxcon dom?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Huntelaar willen zijn best dom.
quote:
Beste kans was voor NL.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omdat ze nu al meer goede kansen hebben gehad
Ze hebben nog 0 kansen gehad.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omdat ze nu al meer goede kansen hebben gehad
het is wel een erg raar ventjequote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mogen er geen meningen meer gedeeld worden dan?
Eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het volgende CL seizoen moeten die mensen niet gaan zeiken als Chelsea ver komt
1 Lens, dat vertekent.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
Nederland heeft een Lens met de verkeerde sterkte in.
Hup Depayquote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Huntelaar + Depay gaan scoren in de tweede helft!
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Komt er een kind aan de deur die een dare verloren heeft, of ik van Jezus houd.
WTF. Moet ik daarvoor m'n OEOEOEOEEE moment missen?
Hard aan t werken.quote:
Het had gekund hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Van Gaal zet Vorm nog eerder in de spits dan Huntelaarquote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Huntelaar + Depay gaan scoren in de tweede helft!
En wat zei je?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
De tweede helft wordt #genieten.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had gekund hoor.
- Hou je van Jezus?
- OEOEOEOEOEOEOEE
Zeg gewoon dat je een BOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEDDHIST bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het had gekund hoor.
- Hou je van Jezus?
- OEOEOEOEOEOEOEE
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Let op Huntelaar mag het in de 88e minuut proberen
Hatertquote:
Je hebt dat kind toch wel hardhandig de straat op geschopt hoop ik?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dat Engeland kut is en dat ik Nederland aan 't kijken ben. Dat die ook kut spelen heb ik 'm maar niet gegund.quote:
en terechtquote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Gaal zet Vorm nog eerder in de spits dan Huntelaar
Dwingen om de hele wedstrijd met je af te kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nog altijd nog beter dan Kluivert de bus laten besturen.
Als ze 1-0 achter staan zeker. Anders komt ie er niet in.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Let op Huntelaar mag het in de 88e minuut proberen
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is nog altijd nog beter dan Kluivert de bus laten besturen.
[..]
Het had gekund hoor.
- Hou je van Jezus?
- OEOEOEOEOEOEOEE
Dan zou ik serieus mijn middelvinger naar de coach stekenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze 1-0 achter staan zeker. Anders komt ie er niet in.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef Dekatria het volgende:
Kinderjuichpakjes gebruikt door kinderjuichhandjes.
Belgen spelen 2 zaadpotten in 12 jaar, wij 1 kuthelft en meteen hebben ze kapsonesquote:Op maandag 23 juni 2014 18:47 schreef Zorro het volgende:
Zo, die Belgische commentator is wel zuur.
"Nou, in Nederland hoeven ze niet meer negatief over de Belgen te schrijven"
Vind ik ook, veel kansen..quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef TLC het volgende:
Je kunt niet zeggen dat Nederland erg in de problemen is geweest, al met al n saaie eerst helft maar voor Oranje gaat ie goedChili duikelaars
Dat minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 23 juni 2014 18:47 schreef Zorro het volgende:
Zo, die Belgische commentator is wel zuur.
"Nou, in Nederland hoeven ze niet meer negatief over de Belgen te schrijven"
Voorspelbaar ditquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef gijsman het volgende:
Robben denkt dat hij deze wedstrijd alleen op het veld staat.
Eén of andere lul.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, even hè? Voor de geëmigreerde elitaire trut die ik ben: WIE DE NEUK IS ROY DONDERS?
Wil je niet wetenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, even hè? Voor de geëmigreerde elitaire trut die ik ben: WIE DE NEUK IS ROY DONDERS?
Dat is de duivel.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nou zeg motorbloempje...quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Rustig aan Drogbaquote:Op maandag 23 juni 2014 18:49 schreef S0nic het volgende:
Wat zijn dat voor achterlijke racisten bij de NOS?Die scheids fluit uitstekend joh, met je andere looplijnen in Afrika.
Wat n kutpoule hebben die Belgen ook, plaats ze in ieder andere poule en ze hadden het n stuk lastigerquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Belgen spelen 2 zaadpotten in 12 jaar, wij 1 kuthelft en meteen hebben ze kapsones
1 ?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Belgen spelen 2 zaadpotten in 12 jaar, wij 1 kuthelft en meteen hebben ze kapsones
Je wilt het niet weten. Echt niet. Normaal zou ik zeggen dat je maar even moet Googlen maar doe dat in dit geval vooral niet. Rustig blijven zitten en probeer vooral je gedachten tr verzetten, dan komt het goed. Ik beloof het.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat wil je gewoon niet wetenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet hij Lens een bal 100 meter overschieten.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Huntelaar zal zich zo kut voelen, hij denkt; tering, dan is v. Persie eruit en krijgt Kuyt de kans. lololol
Met Kuyt op alle plekken.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef marcodej het volgende:
Zou Louis nog gaan schakelen naar 4-3-3?
Gambiaantjes moet je wel kort houden.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:49 schreef S0nic het volgende:
Wat zijn dat voor achterlijke racisten bij de NOS?Die scheids fluit uitstekend joh, met je andere looplijnen in Afrika.
Hij fluit inderdaad primaquote:Op maandag 23 juni 2014 18:49 schreef S0nic het volgende:
Zijn dat van die garnalen?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Gambiaantjes moet je wel kort houden.
De eerste helft tegen Spanje was ook kut. Eveneens het geval tegen Australie.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gefrustreerd over hun eigen team en projecteren dat op onsquote:
doe dat maarquote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nu geneigd om te googlen. Nog steeds.Ik ga maar een tweede bier halen.
Geeft niet. Wij stonden er elk toernooi vanaf 2004, jullie pas nu weerquote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De eerste helft tegen Spanje was ook kut. Eveneens het geval tegen Australie.
piemelquote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hou dat zo; je mist niks aan die omhooggevallen kabouter die huispakken 'designt' voor vrouwen in volksbuurten en daardoor blijkbaar BN'er is.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Niet doen! Nogmaals: rustig blijven zitten, probeer je gedachten te verzetten. Mocht het je echt te veel worden kun je het alarmnummer bellen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Exact.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef SpecialK het volgende:
Scheids lijkt tot nu toe meer dan redelijk te zijn. Niet over zeiken dus.
Nee.quote:
En terechtquote:
Mensen die het nu nog niet door hebben. Eerste helft is om tegenstander te verwarren, tweede helft komt het pas. Tsss....quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Engeland. Waar alle Engelandvlaggetjes nu al voor de helft van de prijs in de verkoop zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 18:52 schreef Juichen het volgende:
[..]
Niet doen! Nogmaals: rustig blijven zitten, probeer je gedachten te verzetten. Mocht het je echt te veel worden kun je het alarmnummer bellen.
In welk land woon je eigenlijk?
En een kans voor Nigel om Neymar zijn benen te breken.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef theunderdog het volgende:
Wat is NOS hinderlijk met zijn Brazilië....
Het is juist geweldig als Nederland tegen Brazilië moet... Een van het slechts voetballende team die doorgaat.
Zit in de Latijnse / Latino-cultuur.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Chili is het Atlético van dit WK. Ook zo'n boevenelftal.
Kom op manquote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Jan Mulder wordt ook alleen maar betaald om te zeggen wat de Belgen willen horen.
Bovendien fluit de man prima.quote:
Gek.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:52 schreef Pedroso het volgende:
Pierre is nog bruiner geworden in Brazilie.
Ja, en nu?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Geeft niet. Wij stonden er elk toernooi vanaf 2004, jullie pas nu weer
Niet danquote:
Haha, die kleine teringapen. Goed man.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wordt écht niet blij van dat racistische gedoe.![]()
![]()
![]()
Bovendien fluit de man prima.
Dit dusquote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Jan Mulder wordt ook alleen maar betaald om te zeggen wat de Belgen willen horen.
Jij kent je klassiekers niet, hè?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wordt écht niet blij van dat racistische gedoe.![]()
![]()
![]()
Bovendien fluit de man prima.
OEOEOEOEOEOEOEHOEOEOE!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engeland. Waar alle Engelandvlaggetjes nu al voor de helft van de prijs in de verkoop zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha, die kleine teringapen. Goed man.
andere looplijnen in Afrika héquote:Op maandag 23 juni 2014 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha, die kleine teringapen. Goed man.
Tis toch zo.. echt verwerpelijk voetbal. NIET OM AAN TE GLUREN!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is Jan Mulder overdreven negatief zeg
quote:
Laten we hopenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die het nu nog niet door hebben. Eerste helft is om tegenstander te verwarren, tweede helft komt het pas. Tsss....
Arme Lensquote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ze pakken 'm ook wel vaak aan, constant trekken, tacklen etc.
Ze studeert rechtenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij kent je klassiekers niet, hè?
Ach wat geeft het, laat gaan joh!
Dat laatste moment deed hij wel heel slecht hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja. Kritiek hebben is één ding, maar hij maakt er een soort halskwestie van. Onnodig.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is Jan Mulder overdreven negatief zeg
gewoon lekker laten douchen, is goed voor die jongenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Boven Floris de Vries ?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Roy Donders.
Die man staat op mijn haatlijstje stip op nummer 1.
En dan geen VI quotes kennen, dat kan toch niet Johan?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef Juichen het volgende:
[..]
OEOEOEOEOEOEOEHOEOEOE!in 2011 voor studie, maar nu zitten we er vrij permanent (koophuis dit-dat-alles).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Niet echt. Hij vertelt gewoon de waarheid.quote:
ALLES IS RACISME!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:49 schreef S0nic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |