Kijk gewoon naar de eerste en zet hem hier neer. Dan kun je je woede tegen ons kwijt ipv het in je 1-tje te moeten verwerken.quote:
Domme opmerkingen idd en geen inzicht vaak en niet objectiefquote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe dan. Schreeuwen, domme opmerkingen?
Hmm. De eerste zal van 2008 ofzo zijn. Dat is een oude koe, daar heb ik geen zin in. De latere zijn van NWS, denk ik. Daar ga ik me niet over opwinden.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de eerste en zet hem hier neer. Dan kun je je woede tegen ons kwijt ipv het in je 1-tje te moeten verwerken.
Het is 9 van de 10 keer echt grote flauwekul wat er staat. Je zult je vaker verbazen als dat je je druk zult gaan maken.
Dat lijkt me niet leuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Domme opmerkingen idd en geen inzicht vaak en niet objectief
Die naam heb ik wel eens gehoord.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is er 1 die wel grappig is maar die werkt niet dij de NOS ... Dat is Sierd ....
Sierd de Vosquote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is er 1 die wel grappig is maar die werkt niet dij de NOS ... Dat is Sierd ....
Ik heb je laatst een paar notes van mij laten zien....daarvan vond je zelf ook dat ze niet note-waardig waren. Dat soort onzin zal er ook bij jou tussen staan en dit is natuurlijk dé ideale manier om je lafheid een beetje de baas te worden. Op een vertrouwde plek, waar iedereen vol begrip met je mee zal leven en je emotioneel zal ondersteunen als het allemaal te zwaar wordt wanneer je moet ervaren dat iemand ooit een note heeft gegeven omdat je "dat is niet leuk" hebt getypt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. De eerste zal van 2008 ofzo zijn. Dat is een oude koe, daar heb ik geen zin in. De latere zijn van NWS, denk ik. Daar ga ik me niet over opwinden.
Geef het op, ik ben een laffe troela
Trek je dat nu ? In deze tijd ?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef FANN het volgende:
Ik ga maar even een paar afleveringen hiervan kijken, dat voetbal kan me écht niet boeien![]()
Mijn allereerste note:quote:Op maandag 23 juni 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je laatst een paar notes van mij laten zien....daarvan vond je zelf ook dat ze niet note-waardig waren. Dat soort onzin zal er ook bij jou tussen staan en dit is natuurlijk dé ideale manier om je lafheid een beetje de baas te worden. Op een vertrouwde plek, waar iedereen vol begrip met je mee zal leven en je emotioneel zal ondersteunen als het allemaal te zwaar wordt wanneer je moet ervaren dat iemand ooit een note heeft gegeven omdat je "dat is niet leuk" hebt getypt.
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn allereerste note:
Valt enorm positief op in BB5:
Ik stopen verder.
Daarna wordt het vervelend. Ik kijk niet verder.
Zeker, maar ik hoef er nu ook niet meer naar te kijken. Ik volg al zo veelquote:
Ik was ook verbaasd. Ja, is wel grappig, maar de rest laat ik lekker liggen. Ik heb gedaan wat je vroeg, da's genoeg therapie voor een dagquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.
Had je anders toch maar mooi gemist als ik niet zo had aangedrongen.
Oh die 35 zijn vast positiefquote:Op maandag 23 juni 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....een positieve note....zover heb ik het nog niet geschopt.
Had je anders toch maar mooi gemist als ik niet zo had aangedrongen.
Ik hou zelfs lijstjes bij anders ben ik het kwijt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:50 schreef chufi het volgende:
Ik volg helemaal niets... Ik kijk gewoon wat ik op TV tegen kom
Nou nee. Ik kreeg nog net iets mee over 'oeverloze discussie'. En zo was ik ook wel in het begin.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die 35 zijn vast positief [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |