Volgend seizoen genieten van Giovanni Korte.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ie maar in NL blijft. Leuk spelertje
Jij bent niets gewend.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kunnen die racistische opmerkingen achterwege blijven? Dank alvast!
Ik bevind mij momenteel in de zevende hemel. Genieten is dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok. Heerlijke wedstrijd. We zitten allemaal te genieten.
Hoe is het eigenlijk met Paul de Lange?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgend seizoen genieten van Giovanni Korte.
Eens, ja. Jammer dat Antonia al weg is naar Groningen. Wel een leuk teampje heeft Groningen zo.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ie maar in NL blijft. Leuk spelertje
Knopje gevonden?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef vaarsuvius het volgende:
man, radio commentaar is een verademing..... al is het maar voor de afwisseling
Groningenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, ja. Jammer dat Antonia al weg is naar Groningen. Wel een leuk teampje heeft Groningen zo.
Al moet de transfermarkt nog wel echt op gang komen.
Gaat sneller dan de wedstrijd.quote:
Doet het prima inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:31 schreef Revanches het volgende:
Ik vind de scheids tot nu toe eigenlijk wel meevallen...
kansloosquote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Halcon het volgende:
Die kop van die scheids. .. net een zwartgeblakerde gloeilamp
Als je jarenlang Congo uitgebuit hebt weet je niet meer wat racisme is nee.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is ook niets racistisch aan. Of is gloeilamp een ras?
Dat gaat geen Oscar wordenquote:
Inderdaad. Mag wel vind ikquote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hysterische wijven als die camera op ze staat
Wat is ditquote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je jarenlang Congo uitgebuit hebt weet je niet meer wat racisme is nee.
ja dank je, hadden ze dat de 1ste wedstrijd ook al? Zo ja heb ik er altijd overheengekeken.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je jarenlang Congo uitgebuit hebt weet je niet meer wat racisme is nee.
Post eens normaal.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus wat een falers
OEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOE
Vergelijk 'm eens met die van de vorige wedstrijd..quote:
OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE rendhard.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben al een motorbloempje teveel, dus doe maar niet
quote:
Hij had hier een pingel kunnen geven.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergelijk 'm eens met die van de vorige wedstrijd..
rentquote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE rendhard.
oeh racistquote:
Vorige al wel iig. Bij de eerste wedstrijd zat ik in Zuid-Frankrijk..quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ja dank je, hadden ze dat de 1ste wedstrijd ook al? Zo ja heb ik er altijd overheengekeken.
Bedankt voor deze foto Henk.quote:
Gelukkig zijn we nu lief.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Nederlanders waren vroeger fijn bezig ja.
Jij hebt niet genoten bij Nederland-Spanje?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
ik vind persoonlijk dit WK gewoon 'saai', ongeacht welk land er speelde redelijk weinig boeiende matchen. heb wel genoten van Duitsland - Portugal maar voor de rest niet echt streling voor het oog.
Wetende dat heel wat goeie spelers aan de bak komen.
Wauw, kijken we hetzelfde WK?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
ik vind persoonlijk dit WK gewoon 'saai', ongeacht welk land er speelde redelijk weinig boeiende matchen. heb wel genoten van Duitsland - Portugal maar voor de rest niet echt streling voor het oog.
Vier jaar geleden niet gezien zeker?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
ik vind persoonlijk dit WK gewoon 'saai', ongeacht welk land er speelde redelijk weinig boeiende matchen.
Ze worden weggetiktquote:
Dat ligt dan toch echt aan jouquote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
Duitsland-Ghana niet gezien?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
Schrik me doodquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:36 schreef Dekatria het volgende:
Blatter breekt z'n telefoon doormidden. Dit is gewoon insubordinatie.
Inderdaad.quote:
Zeg datquote:Op maandag 23 juni 2014 18:37 schreef Juichen het volgende:
[..]
Beetje jammer. Ik had het Australië gegund. En vooral Spanje ook gegund om te verliezen.
Genot. Toch een uberheld in 06, 08 en 10. Daarna een beetje verneukt bij Barca.quote:
Klopt, maar Nederland doet het niet veel beter, buiten die ene kansquote:
Daar hoop ik dan maar vurig opquote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Vergeet de vloek van dit WK niet. De ploeg die voorkomt wordt ingemaakt.
Ik dacht dat dat een regel was. Maar het is natuurlijker belangrijker om spelers die uit vreugde hun shirt uittrekken geel te geven.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Vragen om een kaartdat ze daar eens een kaart voor geven zeg.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:39 schreef Zorro het volgende:
Kan die scheids niet wat beter naar de spelers luisteren?
Dat iemand die om geel vraagt, dat ook netjes krijgt?
boeiend als je wintquote:
Ja oke, maar Chili is zo geprezen om hun geweldige tiki taka. nou dat vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Klopt, maar Nederland doet het niet veel beter, buiten die ene kans
lolquote:Op maandag 23 juni 2014 18:39 schreef Zorro het volgende:
Ik ben meer van het winnen is niet genoeg.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
boeiend als je wint
daarom zijn wij voor psv toch, zo rollen wij
quote:
dan had Robben er ook een gehadquote:Op maandag 23 juni 2014 18:39 schreef Zorro het volgende:
Je wil ook echt goed voetbal zien, daarom juich ik voor Nickgod.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben meer van het winnen is niet genoeg.
Dat zegt niemand.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef Halcon het volgende:
Alles op Robben en dan kijken wat hij met de bal doet.
Mooi voetbal schijnbaar
Chili speelt niet voluitquote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ja oke, maar Chili is zo geprezen om hun geweldige tiki taka. nou dat vind ik wel meevallen.
ze hebben puur balbezit omdat NL dat wil om te kunnen counteren.
Niet verkeerd gedacht van Lowie.
Tenminste nog 1 iemand waar je met plezier naar kijktquote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef Halcon het volgende:
Alles op Robben en dan kijken wat hij met de bal doet.
Mooi voetbal schijnbaar
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nu "I wanna take you to a Gay Bar"
en "I've got something to put in you" op de achtergrond staan bij die wedstrijd. Ik kan tegen jullie allemaal zeggen: doen!
Geloof je jezelf nu echt?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ja oke, maar Chili is zo geprezen om hun geweldige tiki taka. nou dat vind ik wel meevallen.
ze hebben puur balbezit omdat NL dat wil om te kunnen counteren.
Niet verkeerd gedacht van Lowie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |