Volgend seizoen genieten van Giovanni Korte.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ie maar in NL blijft. Leuk spelertje
Jij bent niets gewend.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kunnen die racistische opmerkingen achterwege blijven? Dank alvast!
Ik bevind mij momenteel in de zevende hemel. Genieten is dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok. Heerlijke wedstrijd. We zitten allemaal te genieten.
Hoe is het eigenlijk met Paul de Lange?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgend seizoen genieten van Giovanni Korte.
Eens, ja. Jammer dat Antonia al weg is naar Groningen. Wel een leuk teampje heeft Groningen zo.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ie maar in NL blijft. Leuk spelertje
Knopje gevonden?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef vaarsuvius het volgende:
man, radio commentaar is een verademing..... al is het maar voor de afwisseling
Groningenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, ja. Jammer dat Antonia al weg is naar Groningen. Wel een leuk teampje heeft Groningen zo.
Al moet de transfermarkt nog wel echt op gang komen.
Gaat sneller dan de wedstrijd.quote:
Doet het prima inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:31 schreef Revanches het volgende:
Ik vind de scheids tot nu toe eigenlijk wel meevallen...
kansloosquote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Halcon het volgende:
Die kop van die scheids. .. net een zwartgeblakerde gloeilamp
Als je jarenlang Congo uitgebuit hebt weet je niet meer wat racisme is nee.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is ook niets racistisch aan. Of is gloeilamp een ras?
Dat gaat geen Oscar wordenquote:
Inderdaad. Mag wel vind ikquote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hysterische wijven als die camera op ze staat
Wat is ditquote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je jarenlang Congo uitgebuit hebt weet je niet meer wat racisme is nee.
ja dank je, hadden ze dat de 1ste wedstrijd ook al? Zo ja heb ik er altijd overheengekeken.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je jarenlang Congo uitgebuit hebt weet je niet meer wat racisme is nee.
Post eens normaal.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus wat een falers
OEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOE
Vergelijk 'm eens met die van de vorige wedstrijd..quote:
OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE rendhard.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben al een motorbloempje teveel, dus doe maar niet
quote:
Hij had hier een pingel kunnen geven.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergelijk 'm eens met die van de vorige wedstrijd..
rentquote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE OEOEOOEOEOOE rendhard.
oeh racistquote:
Vorige al wel iig. Bij de eerste wedstrijd zat ik in Zuid-Frankrijk..quote:Op maandag 23 juni 2014 18:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ja dank je, hadden ze dat de 1ste wedstrijd ook al? Zo ja heb ik er altijd overheengekeken.
Bedankt voor deze foto Henk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |