Tof dat ze veel lawaai enzo maken maar dat constant uitfluiten is tochquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:19 schreef sneakydesert het volgende:
Duurde lang. Ik kom nog sneller klaar op je oma dan dat jij een topic opent.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:19 schreef sneakydesert het volgende:
Duurde lang. Ik kom nog sneller klaar op je oma dan dat jij een topic opent.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man mag er wel in.
Wat liefdevol van je op de maandagavond.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht: ik laat het aan iemand anders over.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat liefdevol van je op de maandagavond.
Bij voetbal gaat het volgens mij om doelpunten.quote:
Effenberg is van het superieure ras.quote:
Nee? Er wordt een eerlijke mening over voetbal gegeven hier, wist je dat?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:19 schreef houdjemond het volgende:
Zit heel trollend Fok! nu opeens hier?
Wou net zeggenquote:
Ik ben echt aan het genieten. Om te smullen dit!!quote:
ach, houdjemondquote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Er wordt een eerlijke mening over voetbal gegeven hier, wist je dat?
piemelquote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het genieten. Om te smullen dit!!
Net als gisteren met België. Goed voor de nachtrust.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het genieten. Om te smullen dit!!
Attractiefquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effenberg is van het superieure ras.
Dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk die Belgen eens zuigen. En dan janken als er in hun topic gezogen wordt.
Genot.
2 alquote:Op maandag 23 juni 2014 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Heeft Chili al een onterechte penalty gekregen?
Tot nu toe lijkt het erop dat ze in de eerste helft hun krachten sparen zodat ze in de tweede helft meer energie hebben in dit klimaat.quote:
Pics van Rudi Vollerquote:Op maandag 23 juni 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze mocht er ook zijn
Hebbie Blatter al gesien?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Heeft Chili al een onterechte penalty gekregen?
Als jij terug naar Roemenië gaat.quote:
dan kan kuyt er misschiein uitquote:Op maandag 23 juni 2014 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Huntelaar heb je niks aan met dit systeem.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genot.
Ja waar is dit opeens voor nodig, ze vervallen in stereotypen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genot.
Dat klopt, was dan ook slechts een constatering van een feit. Had meer verwacht want als je kijkt lijkt NL meer de bal te hebben dan dat.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij voetbal gaat het volgens mij om doelpunten.
swaggerquote:Op maandag 23 juni 2014 18:22 schreef Basxt het volgende:
Hoe is die scheids zo fucking breed en skinny tegelijk
Ah, we hebben een typische Belg. Zuigen en als je erop aangesproken wordt doen alsof er niks aan de hand is.quote:
Uhuhquote:Op maandag 23 juni 2014 18:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, we hebben een typische Belg. Zuigen en als je erop aangesproken wordt doen alsof er niks aan de hand is.
Beetje hypocriet om te zeggen als je eerst zelf gaat 'zuigen'.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genot.
Ik dacht dat ie gewoon mee ging om water te dragen ofzoquote:Op maandag 23 juni 2014 18:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kuyt al gepensioneerd was
"50-50? Dat vind ik niet goed genoeg."quote:Op maandag 23 juni 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is net of 'ie lotto weekend miljonairs speelt. ''Mag ik een hulplijn gebruiken''.
De context voor het gebruik van het woord 'zuigen' klopt hier gewoon hélemaal niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, we hebben een typische Belg. Zuigen en als je erop aangesproken wordt doen alsof er niks aan de hand is.
Het is vooral 1 user die hier komt klotenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Beetje hypocriet om te zeggen als je eerst zelf gaat 'zuigen'.
Maar dat gezever op NL is inderdaad niet nodig.
Nee, hij loopt voorop als ze hoeren gaan neuken.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie gewoon mee ging om water te dragen ofzo
je kan maar 1x zelfde reactie plaatsen in hetzelfde topicquote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
OEOEOOEOEOOE
(gaat onder m'n CTRL V)
Ik zuig niet. Andere users overigens wel, daar sta ik niet achter.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, hij loopt voorop als ze hoeren gaan neuken.
Het België-topic staat vol gelijkaardige berichtenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
OEOEOOEOEOOEquote:Op maandag 23 juni 2014 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan maar 1x zelfde reactie plaatsen in hetzelfde topic
Gewoon voor de bellijn gaan. ''I want to call my friend from Gambia''.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"50-50? Dat vind ik niet goed genoeg."
Dus geef jij het goede voorbeeld maar even NIET?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het België-topic staat vol gelijkaardige berichten
Als alle Belgen zo met kritiek omgaan snap ik wel dat het niet lekker loopt met Wallonië.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het België-topic staat vol gelijkaardige berichten
Technisch ja, scorend vermogen nee.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Als alle Belgen zo met kritiek omgaan snap ik wel dat het niet lekker loopt met Wallonië.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
HAHA> GEEL GEEL GEEL HAHA
OEOEOOEOEOOE
Iemand die alleen maar buitenspel loopt heeft geen scorend vermogen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Technisch ja, scorend vermogen nee.
idd, ga ik ook niet doen, maar sowieso ... haten op een ander landquote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kun jij niet ook commentaar gaan geven bij Eredivisie wedstrijden?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
HAHA> GEEL GEEL GEEL HAHA
OEOEOOEOEOOE
Vooral doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Nog even en ik raak zo bedwelmd dat ik Etsu z'n modsolli ga steunen..dat zou debiel zijn.
Oké geen probleem danquote:Op maandag 23 juni 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zuig niet. Andere users overigens wel, daar sta ik niet achter.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
scheids komt zo van het katoenveld af
Hier ging het niet om het doel.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Infection het volgende:
Wat is dan het nut van doellijntechnologie?![]()
Tussen de palen alleen denk?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Infection het volgende:
Nou ik niet.quote:
Het is geen achterlijntechnologie? Wat kost dat wel niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Infection het volgende:
Tenzij dat land Spanje is.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Syphixx het volgende:
idd, ga ik ook niet doen, maar sowieso ... haten op een ander land
Oh, ik zou me prima vermaken. De rest van NL denk ik wat minder.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Juichen het volgende:
[..]
Kun jij niet ook commentaar gaan geven bij Eredivisie wedstrijden?
Arbitragequote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Infection het volgende:
Is gewoon geen kritiek meer, maar trollen. Je moet de reeks maar eens doorspitten Jacky.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Als alle Belgen zo met kritiek omgaan snap ik wel dat het niet lekker loopt met Wallonië.
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik mis doelpunten en wedstrijd zonder overtredingenquote:
Ik las 'dolfijntechnologie'quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Infection het volgende:
Hij doet het prima, racist.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hier ga ik mee akkoordquote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Syphixx het volgende:
[..]
idd, ga ik ook niet doen, maar sowieso ... haten op een ander land
Nah. Ik kijk liever voebbal.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je moet de reeks maar eens doorspitten Jacky.
Het was gisteren inderdaad een geweldige wedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is gewoon geen kritiek meer, maar trollen. Je moet de reeks maar eens doorspitten Jacky.
Ik mis de geur van knotsgek voetbal. De echte voetbalbeleving. De kutscheidsrechters. Het haten op Pepperstreets, ''Heee Kankerneger'', Lambiek.quote:
Doellijn = lijn tussen de doelpalen. Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet zelf kon bedenken, ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:26 schreef Infection het volgende:
Wat jij wil.quote:
Deze geef ik 6/10quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De pass van Chili is te scherp xd
Man man wat een genot. De duivels vlámden het scherm afquote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gisteren inderdaad een geweldige wedstrijd.
Ja net zoals deze... Jeetje zeg... wat een droefheid is deze partij.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gisteren inderdaad een geweldige wedstrijd.
Nederland speelt geweldig inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Man man wat een genot. De duivels vlámden het scherm af![]()
Wat een kolder.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de geur van knotsgek voetbal. De echte voetbalbeleving. De kutscheidsrechters. Het haten op Pepperstreets, ''Heee Kankerneger'', Lambiek.
Alsof ze het niet even zo konden maken dat die camera een paar meter verder kijkt.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef Juichen het volgende:
[..]
Doellijn = lijn tussen de doelpalen. Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet zelf kon bedenken, ja.
Jan Joodje van Gangelen die de pijn krijgt van Pellequote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de geur van knotsgek voetbal. De echte voetbalbeleving. De kutscheidsrechters. Het haten op Pepperstreets, ''Heee Kankerneger'', Lambiek.
Ik ga hem gebruiken op twitter. Kijken hoeveel retweets ik nu weer niet krijg.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De pass van Chili is te scherp xd
Jij gaat nooit naar voetbal.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zien je straks wel Turuc.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kolder.
Ik schenk nog een drankje in
torpedo headquote:
Heerlijke potquote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland speelt geweldig inderdaad.
Koninklijke Nederlandse Jappen Bond. Voor de integratie van Japanners in de Nederlandse samenleving.quote:
Dat ontkennen we ook niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja net zoals deze... Jeetje zeg... wat een droefheid is deze partij.
waar speelt die komend seizoen?quote:
Dit is ook niks nee. Maar België gister was op Iran-Nigeria na verreweg de saaiste kutwedstrijd van het toernooi.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland speelt geweldig inderdaad.
brilstandquote:
Kap ff met trollen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja net zoals deze... Jeetje zeg... wat een droefheid is deze partij.
Wij gisteren toch ook niet?quote:
Dat weten we nog niet. Niemand is nog concreet.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar speelt die komend seizoen?
Jawel, maar dan zou het geen doellijntechnologie meer zijn maar achterlijn-en-tevens-doellijntechnologie, toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:28 schreef Infection het volgende:
Alsof ze het niet even zo konden maken dat die camera een paar meter verder kijkt.
2-1 voor Nederlandquote:
Ja, beter toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Juichen het volgende:
[..]
Ja wel, maar dan zou het geen doellijntechnologie meer zijn maar achterlijn-en-tevens-doellijntechnologie, toch?
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Infection het volgende:
Kan niet iemand even een bom op dat publiek gooien?
quote:
noodtribute stort vanzelf wel een keer inquote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Infection het volgende:
Kan niet iemand even een bom op dat publiek gooien?
Kutracistquote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Halcon het volgende:
Die kop van die scheids. .. net een zwartgeblakerde gloeilamp
Zolang ie maar in NL blijft. Leuk spelertjequote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Niemand is nog concreet.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOEOEOEOOEOEOOE
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
noodtribute stort vanzelf wel een keer in
Dittum.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok. Heerlijke wedstrijd. We zitten allemaal te genieten.
Kunnen die racistische opmerkingen achterwege blijven? Dank alvast!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:29 schreef Halcon het volgende:
Die kop van die scheids. .. net een zwartgeblakerde gloeilamp
gewoon een in wodka gedrenkte tampon inbrengen, dan proef je het ook nietquote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik maar aan de alcohol gaan dan.. Om de wedstrijd nog enigszins dragelijk te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |