Is geen ander lichaam. Ander weefsel, waarschijnlijk botweefsel. Maar dat wijst (vooralsnog) niet naar Kris.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve het andere lichaam dan waar ze nog DNA resultaten van moeten krijgen?
Vind ik ook. Niet beledigen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal een goede insteek. Mensen kunnen zich ook gewoon een beetje proberen te gedragen. Het feit dat het online is hoeft geen reden te zijn om gewoon alle respect maar te laten varen en te roepen dat mensen die de betrokken personen kennen het maar moeten ontlopen. (ook op de FP af en toe..)
Laten we er gewoon een topic van maken om elkaar op de hoogte te houden over eventuele ontwikkelingen (met bron) ipv dit gespeculeer en zelfs ronduit beledigen van mensen.
Ik kon het er niet aan af zienquote:Op maandag 23 juni 2014 19:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Op de foto's heb ik minimaal 3 botdelen gezien. Naast het heupbeen ook een vermoedelijk dijbeen en scheenbeen.
Wat de neuk is dit dan weer.quote:
heb het nog niet gelezen hier.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef Hathor het volgende:
Is er uberhaupt al eens geopperd dat die twee meisjes onderling ruzie hebben gekregen, en dat op zijn zachtst gezegd volledig uit de hand is gelopen?
Ik ook niet echt, maar aangezien er een voet en een heup is gevonden, en op de foto twee langwerpige botten zijn te zien, vermoed ik dat het gaat om de beenderen tussen heup en voet.quote:
Volgens de officier van justitie is het nog te vroeg om te speculeren. Alle opties, dus ook deze, worden open gehouden.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb het nog niet gelezen hier.
Mijn vader heeft dit toevallig vandaag ook genoemd als een mogelijke theorie. Had daar zelf nog helemaal niet aan gedacht. Het lijkt me sterk, maar je weet maar nooit.
Het zou in ieder geval verklaren waarom haar DNA niet gevonden is.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb het nog niet gelezen hier.
Mijn vader heeft dit toevallig vandaag ook genoemd als een mogelijke theorie. Had daar zelf nog helemaal niet aan gedacht. Het lijkt me sterk, maar je weet maar nooit.
minimaal 2 x voorbij gekomen, maar goed, dat maakt niet uit natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef Hathor het volgende:
Is er uberhaupt al eens geopperd dat die twee meisjes onderling ruzie hebben gekregen, en dat op zijn zachtst gezegd volledig uit de hand is gelopen?
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat de neuk is dit dan weer.
Met alle respect voor de doden. Maar dit is echt!!!
Saggerijnig? Cheer up man, 9 punten.quote:
dus dat. Afwachten maar.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval verklaren waarom haar DNA niet gevonden is.
Met alleen een paar botten? Zou er niet op rekenen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef Bijna het volgende:
Is het überhaupt nog mogelijk te achterhalen wat er precies gebeurd is? Of is dit een stomme vraag?
In dit topic zijn die grappen redelijk smakeloos.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saggerijnig? Cheer up man, 9 punten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met alleen een paar botten? Zou er niet op rekenen.
In die jungle ontbindt alles verrekte snel, dus de kans dat dat ooit nog bekend wordt acht ik niet heel erg groot. Tenzij Kris dus nog leeft, maar ook die kans acht ik klein.
Hm ok. Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Dat wordt wel heel lastig en is afhankelijk van wat je allemaal gaat vinden qua bewijs.
De kans dat het ooit boven water komt is ongeveer even groot als de kans dat Limburg binnenkort afbrokkelt en bij België komt te horen.quote:
Haten op Limburgquote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De kans dat het ooit boven water komt is ongeveer even groot als de kans dat Limburg binnenkort afbrokkelt en bij België komt te horen.
Waf een stomme manier van zeggen. Er wijst al helemaal niks op dat ze nog leeft.. Hoezo valse hoop voor familie..quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het onderzoek is nog in volle gang, zegt NOS-verslaggeefster Eva Wiessing. "Er is niets wat er op wijst dat Kris Kremers is omgekomen. Onderzoekers concentreren zich nu op drie plekken bij een rivier waar je kunt oversteken. Dat duidt erop dat ze uit gaan van een ongeluk. Maar alle opties houden ze nog open."
Je weet wat mijn mening is m.b.t. Limburg.quote:
Dat ligt er een beetje aan natuurlijk, wat de foto's laten zien.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef Bijna het volgende:
Is het überhaupt nog mogelijk te achterhalen wat er precies gebeurd is? Of is dit een stomme vraag?
of dat de randstad afbrokkelt en de zee in flikkertquote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De kans dat het ooit boven water komt is ongeveer even groot als de kans dat Limburg binnenkort afbrokkelt en bij België komt te horen.
Die kans acht ik een hoop waarschijnlijker want onder zee niveau.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
of dat de randstad afbrokkelt en de zee in flikkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |