Ditquote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die kans acht ik een hoop waarschijnlijker want onder zee niveau.
Dit is iets van de afgelopen week, van #5 tot #16 in paar dagen, met dank aan El Matador en kornuiten. Daarvoor was het aardig feitgedreven, totdat discovery die bear grylls, survivor man en I shouldnt be alive marathon ging uitzenden.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef Globali het volgende:
Hoe vaak zullen we een topic zien dat zolang doorgaat als deze over iets waar niemand iets over weet? Wie kent Panama? Wie kent deze Meisjes?
Waarom ben je in de veronderstelling dat dit niet kan of al gebeurt?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:37 schreef Yaros het volgende:
Kunnen ze geen informatie achterhalen vanuit beide mobiele telefoons? Zoals GPS-informatie, de plek waar het ontvangst is verdwenen/mobiel is uitgegaan?
Tenzij die Kris vandaag of morgen ergens springlevend opduikt.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De kans dat het ooit boven water komt is ongeveer even groot als de kans dat Limburg binnenkort afbrokkelt en bij België komt te horen.
Dan had ik verwacht dat er meer duidelijkheid was op dit moment.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom ben je in de veronderstelling dat dit niet kan of al gebeurt?
Helemaal mee eens, mensen die deze situatie aan hebben gegrepen om de eigen fantasie schaamteloos de vrije loop te laten over de rug van deze meisjes.......triest.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef Globali het volgende:
[..]
Dus niet de mensen hier met al hun ideeen. Men gaf het ook aan....men zit niet te wachten op de ideeen van Henk uit Woerden die ook nog plaatjes plaatst.
De kans is 100% - als je maar lang genoeg wacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
of dat de randstad afbrokkelt en de zee in flikkert
De betrokkenheid is blijkbaar groot. Het had ook je zus kunnen zijn. Of je dochter. Of een vriendin. Iedereen is geschokt, maar ieder mens reageert nu eenmaal verschillend op de dood. Dat heeft niets te maken met gebrek aan respect.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef Globali het volgende:
Hoe vaak zullen we een topic zien dat zolang doorgaat als deze over iets waar niemand iets over weet? Wie kent Panama? Wie kent deze Meisjes?
Kom op. Je zit op een forum. Hier worden discussies gevoerd. Niet alleen over deze zaak, maar over meerdere zaken waar (nog) geen antwoorden op zijn. En dan krijg je dus mensen die gaan speculeren. Kun je niet leuk vinden, maar zo gaat dat altijd en het mag gewoon. Dus dan moet je - heel simpel - gewoon niet lezen op een forum.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Over zoiets? Of was bepaalde media het enorm aan het voeden? En de reacties hier....alsof men familie is en meedenkt. Ik ben er hard in. Maar ik hoop wel in goede afloop. Voor de rest raakt het mij totaal niet.
Het is geen hype.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar dit ging duidelijk verder. Het werd bijna een hype. Waar maken mensen zich druk over? Het volk dan. Ik begrijp het niet.
zout ff op met je gemekker johquote:
Vanzelfsprekend dat mensen mee gaan denken, zo werkt het. Dat is niet nieuw.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Je vraagt om normale aandacht. Niet dat debiel Nederland mee gaat denken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit werd een hype. Geloof mij. Er verdwijnen meer mensen. Ik ben er klaar mee.
Nee, is geen hype. Het valt jou op, maar de meeste mensen boeit het uiteindelijk stiekem geen flikker en houden zich niet bezig met deze zaak. Dat zijn maar een paar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit werd een hype. Geloof mij. Er verdwijnen meer mensen. Ik ben er klaar mee.
Zelfs over de volgorde van deze tragische gebeurtenissen staat nog niets vast.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef thesiren.nl het volgende:
[...] heeft kris gewaakt bij het lichaam van haar vriendin [...] Zou Kris nog zo lang kunnen overleven?
Flikker toch op johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:31 schreef Globali het volgende:
Maak met zijn allen een drama over mensen die je niet kent. Dan moet je beter kijken naar de wereld denk ik. Dat is erg zielig. Echt Nederlands ook. En vooral een mening er over hebben. Niemand hier weet iets over deze twee dames of zelfs over het land. Dan mist er iets in je hoofd als je er zo mee bezig bent. Gegroet.
3 maanden overleven onder die omstandigheden lijkt me helaas te optimistisch gedacht. Onderschat de jungle niet. Helemaal gek zou ik worden als dit het enige is wat je om je heen ziet En nóg dichtbeboster , vele kilometers in elke richting. Geen tel en je bent fucked als je de weg kwijtraakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef thesiren.nl het volgende:
Slecht weer zeggen ze er is in ieder geval genoeg water om in level te blijven, heeft kris gewaakt bij het lichaam van haar vriendin of is ze naar hulp gaan zoeken. de botten liggen in ieder geval niet bij elkaar in de buurt anders hadden ze nu twee dna matches. Het lijkt er op dat wat er is gevonden niet op de plek is waar ze allebei zijn gestorven. Zou Kris nog zo lang kunnen overleven?
Ik moet niet denken aan dat vliegtuig ongeluk met dat football team dat in de bergen is gecrasht...
Ik ken het gebied ook niet. Maar nu is toch duidelijk waar men gevonden is?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:02 schreef Halcon het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rk-van-derde-n.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |