abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:23:12 #201
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141481690
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo? Is dat een uitgesloten optie?
Natuurlijk. Of hebben ze alle medische gegevens van die meiden? Gewoon onmogelijk.
pi_141481700
Orgaanhandel is onzin. Als ze kunnen opereren, laten ze ook niet die botten daar slingeren.
pi_141481719
Volgens mij roepen sommigen hier gewoon wat omdat ze hopen dat het juist zo sensationeel is, dat twee meiden gewoon zijn gaan wandelen, van het pad zijn afgedwaald en erna verdwaald zijn, onderkoeld zijn geraakt en toen gestorven van de uitputting is natuurlijk niet zo interessant als orgaanhandel.
pi_141481743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Volgens mij roepen sommigen hier gewoon wat omdat ze hopen dat het juist zo sensationeel is, dat twee meiden gewoon zijn gaan wandelen, van het pad zijn afgedwaald en erna verdwaald zijn, onderkoeld zijn geraakt en toen gestorven van de uitputting is natuurlijk niet zo interessant als orgaanhandel.
Lijkt mij ook. Maar de hype is al raar. Dat zgn inleven in mensen die je niet kent.
pi_141481748
Ja, laten we de organen eruit snijden, rijden daarna de jungle in, waar de politie zoekt naar 2 blanke meiden, en dumpen daar de lichaamsdelen. We moeten wel iets achter laten zodat ze de daders kunnen vinden, waarom niet begraven op een plek waar de politie nog niet zoekt, nee we gooien ze gewoon in de jungle.
pi_141481771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ja, laten we de organen eruit snijden, rijden daarna de jungle in, waar de politie zoekt naar 2 blanke meiden, en dumpen daar de lichaamsdelen. We moeten wel iets achter laten zodat ze de daders kunnen vinden, waarom niet begraven op een plek waar de politie nog niet zoekt, nee we gooien ze gewoon in de jungle.
Precies dat laatste.
pi_141482047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Of gewoon een gids regelen en daar naar luisteren, toch?
En toch kan ook een gids gewond raken, je kan hem kwijtraken, of hij kan zelf de weg kwijt raken om wat voor reden dan ook. Je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor je eigen gezondheid. Je kan wel in ruil voor wat geld proberen die verantwoordelijkheid "af te kopen". Maar wil je echt zo'n risico met je leven lopen?

Uiteraard is in onbekend terrein het lopen met een gids de beste optie. Maar lang niet overal kan je makkelijk een gids vinden. In dat geval moet je het toch van info van de locale bewoners hebben.

Of je kan besluiten dat je het zonder gids niet aandurft en dan maar niet gaan (ook wel eens gehad)
pi_141482124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem. Ik kan me gemakkelijk inleven in die situatie. Ik heb ook zussen, dochters, vriendinnen, waarmee het zelfde had kunnen gebeuren. Het is normaal om je in te leven in zo'n situatie. Dat jij dat niet kan, zou een bezoekje aan de psychiater waard zijn.
Zoals ik aangaf verloor ik een vriend op nare manier. Het zal mij toch worst zijn hoe Nederlanders daar verder over denken of speculeren op internet.
pi_141482140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Doe dat dan.
Ik heb het met bepaalde mensen over algemeenheden. Zoals het overleven in jungle. Dat dat niet makkelijk is.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:46:44 #211
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482339
Worden bij het nu nog lopende onderzoek ook de faeces van de daar levende predatoren onderzocht op menselijke resten en/of DNA?
pi_141482342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:39 schreef Globali het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf verloor ik een vriend op nare manier. Het zal mij toch worst zijn hoe Nederlanders daar verder over denken of speculeren op internet.
Mijn vriendin is jaren terug doodgereden door een bezopen mafkees (gewoon in Nederland). Kort daarna las ik online op een forum onzin verhalen over dat ze een relatie met hem zou hebben gehad, en dat hij haar had doodgereden na een ruzie, en nog veel meer absolute onzin. Als het had gekund had ik die mensen dwars door t internet uit mn monitor getrokken om ze even een pak rammel te geven waar je U tegen zegt. Maarja, misschien zou ik er nu ik wat ouder ben ook makkelijker mee omgaan. Ik kan me dus wel degelijk voorstellen dat al dat gespeculeer voor de mensen die close waren met ze erg pijnlijk kan zijn.

Het zijn maar woorden, maar die woorden kunnen echt ongelooflijk veel pijn doen, helemaal als ze op het verkeerde moment komen.
pi_141482366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Volgens mij roepen sommigen hier gewoon wat omdat ze hopen dat het juist zo sensationeel is, dat twee meiden gewoon zijn gaan wandelen, van het pad zijn afgedwaald en erna verdwaald zijn, onderkoeld zijn geraakt en toen gestorven van de uitputting is natuurlijk niet zo interessant als orgaanhandel.
Natuurlijk hoop ik dat niet. Het is afschuwelijk. Voor die meiden en hun ouders.
pi_141482376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat wil hij maar niet inzien. Stug vol blijven houden :') Terwijl zelfs in zijn eigen artikeltjes staat

[ [url=Op internet bieden mensen uit Costa Rica en Nicaragua hun nieren aan voor bedragen tot wel 90.000 euro.]afbeelding[/url] ]
Dat laatste is ook ziek. Ik vraag mij wel af hoever ik zou gaan. Iemand gaat niet dood. Ik ben zo recht als een pijl. In dit geval weet ik het niet. Terwijl ik wel weet dat het fout is.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:49:18 #215
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Mijn vriendin is jaren terug doodgereden door een bezopen mafkees (gewoon in Nederland). Kort daarna las ik online op een forum onzin verhalen over dat ze een relatie met hem zou hebben gehad, en dat hij haar had doodgereden na een ruzie, en nog veel meer absolute onzin. Als het had gekund had ik die mensen dwars door t internet uit mn monitor getrokken om ze even een pak rammel te geven waar je U tegen zegt. Maarja, misschien zou ik er nu ik wat ouder ben ook makkelijker mee omgaan. Ik kan me dus wel degelijk voorstellen dat al dat gespeculeer voor de mensen die close waren met ze erg pijnlijk kan zijn.

Het zijn maar woorden, maar die woorden kunnen echt ongelooflijk veel pijn doen, helemaal als ze op het verkeerde moment komen.
Begrijpelijk. Maar ik zie dit forum als een digitale wc-deur waar iedereen op kan schrijven wat hij wil. Het staat mensen ook vrij om die wc wel of niet te betreden.
pi_141482497
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:43 schreef Globali het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen 'vrijwillige' orgaanhandel en zomaar mensen beroven van organen. Transplantatie is niet simpel. Dat begrijp je?
Natuurlijk begrijp ik dat. Maar het gebeurt ook dat de degene van wie het orgaan is dat niet wil. Wel onder barre omstandigheden, maar het gebeurt wel. Ik gaf het aan als optie, natuurlijk zijn er andere (meer waarschijnlijke scenario's) opties.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:53:00 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141482515
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik dat. Maar het gebeurt ook dat de degene van wie het orgaan is dat niet wil. Wel onder barre omstandigheden, maar het gebeurt wel. Ik gaf het aan als optie, natuurlijk zijn er andere (meer waarschijnlijke scenario's) opties.
Dat is al zo vaak ontkracht. Waarom wil je dat niet aannemen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:53:15 #218
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482524
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik dat. Maar het gebeurt ook dat de degene van wie het orgaan is dat niet wil. Wel onder barre omstandigheden, maar het gebeurt wel. Ik gaf het aan als optie, natuurlijk zijn er andere (meer waarschijnlijke scenario's) opties.
Ook de politie ter plekke houdt deze optie nog open.
pi_141482545
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik dat. Maar het gebeurt ook dat de degene van wie het orgaan is dat niet wil. Wel onder barre omstandigheden, maar het gebeurt wel. Ik gaf het aan als optie, natuurlijk zijn er andere (meer waarschijnlijke scenario's) opties.
Ik heb niet elke link aangeklikt. Het komt volgens mij nauwelijks voor. En dan in de jungle van Panama? Je moet echt naar een heel goed ziekenhuis om zoiets te doen. Dan dumpt men je echt niet in de jungle in hetzelfde gebied.
pi_141482573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat laatste is ook ziek. Ik vraag mij wel af hoever ik zou gaan. Iemand gaat niet dood. Ik ben zo recht als een pijl. In dit geval weet ik het niet. Terwijl ik wel weet dat het fout is.
Bizarre wereld. Zo worden er ook organen gestolen voor kekke bedragen.
pi_141482574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Maar ik zie dit forum als een digitale wc-deur waar iedereen op kan schrijven wat hij wil. Het staat mensen ook vrij om die wc wel of niet te betreden.
Ook op een forum zijn (on)geschreven spelregels. Zo mag er best met anderen rekening worden gehouden. Dat die anderen maar moeten wegblijven als het ze hier niet zint is egoistische bullshit.
pi_141482578
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Globali het volgende:

[..]

Triest. Ben je er nu een beetje uit? Is die man gepakt? Het doet pijn die woorden. Vooral omdat men onzin gaat roepen. Dat is deze tijd blijkbaar.
Intussen heb ik er wel vrede mee, maar ik vond het toch wel even de moeite waard om hier te vermelden aangezien zoveel mensen zeggen dat het geen kwaad kan om te speculeren. Die speculaties kunnen wel degelijk pijn doen. Alleen besef je het denk k niet tot je zelf in zo'n situatie zit.
pi_141482590
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:54 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Bizarre wereld. Zo worden er ook organen gestolen voor kekke bedragen.
Hoezo gestolen? Waar? Zo simpel werkt het niet. Er is ook geen bewijs van.
pi_141482592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:54 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik heb niet elke link aangeklikt. Het komt volgens mij nauwelijks voor. En dan in de jungle van Panama? Je moet echt naar een heel goed ziekenhuis om zoiets te doen. Dan dumpt men je echt niet in de jungle in hetzelfde gebied.
Daar zou je gelijk in kunnen hebben.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:56:42 #225
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482617
NOS bericht vandaag:

'De resten zijn ver weg gevonden. Dat horen wij ook van gidsen. Het is uren en uren lopen voor heel ervaren gidsen die de weg kennen', vertelt Wiessing. 'Stel dat je de weg zou kwijtraken, dan is het nog veel verder weg. Ze zijn daar helemaal gekomen en hebben drie keer een rivier over moeten steken.'

In het gebied zijn veel gammele, smalle bruggetjes over het water. Daarvan is bekend dat ze gevaarlijk zijn: 'Laatst is er een keer zo'n bruggetje weggestroomd door hoog water. Het zijn niet heel makkelijke oversteken. Het kan zijn dat de vrouwen daar in de problemen zijn gekomen of dat ze een ongeluk hebben gehad. Met dat soort dingen wordt rekening gehouden.'
pi_141482659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:55 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Intussen heb ik er wel vrede mee, maar ik vond het toch wel even de moeite waard om hier te vermelden aangezien zoveel mensen zeggen dat het geen kwaad kan om te speculeren. Die speculaties kunnen wel degelijk pijn doen. Alleen besef je het denk k niet tot je zelf in zo'n situatie zit.
Geheel met je eens. Zeker als je nog op zoek bent naar antwoorden zoals deze mensen (ouders en vrienden). De waarheid is hard maar belangrijk. Veel onzin er omheen heeft geen zin. Het maakt meer verdriet. Het rare tegenwoordig is dat mensen zich ineens gaan inleven in mensen die zij niet kennen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:58:54 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141482679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Maar ik zie dit forum als een digitale wc-deur waar iedereen op kan schijten wat hij wil. Het staat mensen ook vrij om die wc wel of niet te betreden.
dat las ik
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:01:09 #228
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat las ik
Het is menselijk om informatie in je eigen kader te trekken.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:02:48 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141482774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is menselijk om informatie in de context te trekken.
:Y
pi_141482830
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:55 schreef Globali het volgende:

[..]

Hoezo gestolen? Waar? Zo simpel werkt het niet. Er is ook geen bewijs van.
Het is idd lastig daar iets concreets over te vinden. Er zijn ook een boel broodjeaapverhalen hierover. Maar ook bevestigd dat het wel gebeurt ( idd op kleine schaal).
http://mensenhandelao1112(...)el%20in%20Europa.ppt

Ik zal nog kijken of ik nog wat kan vinden.
pi_141482831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ook op een forum zijn (on)geschreven spelregels. Zo mag er best met anderen rekening worden gehouden. Dat die anderen maar moeten wegblijven als het ze hier niet zint is egoïstische bullshit.
^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141482898
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:04 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Het is idd lastig daar iets concreets over te vinden. Er zijn ook een boel broodjeaapverhalen hierover. Maar ook bevestigd dat het wel gebeurt ( idd op kleine schaal).
http://mensenhandelao1112(...)el%20in%20Europa.ppt

Ik zal nog kijken of ik nog wat kan vinden.
Niet doen. Het bestaat nauwelijks. Broodje aap inderdaad. Dus waarom het bij dit geval slepen.
pi_141482991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:55 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Intussen heb ik er wel vrede mee, maar ik vond het toch wel even de moeite waard om hier te vermelden aangezien zoveel mensen zeggen dat het geen kwaad kan om te speculeren. Die speculaties kunnen wel degelijk pijn doen. Alleen besef je het denk k niet tot je zelf in zo'n situatie zit.
Je zit op een forum. F o r u m.
pi_141483093
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:07 schreef Globali het volgende:

[..]

Niet doen. Het bestaat nauwelijks. Broodje aap inderdaad. Dus waarom het bij dit geval slepen.
Ga toch nog even kijken, want het gebeurt wel. Misschien idd onwaarschijnlijk in deze situatie.
pi_141483097
Volgens TVN geen telefoontjes geregistreerd in hun telefoons.
pi_141483123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
NOS bericht vandaag:

'De resten zijn ver weg gevonden. Dat horen wij ook van gidsen. Het is uren en uren lopen voor heel ervaren gidsen die de weg kennen', vertelt Wiessing. 'Stel dat je de weg zou kwijtraken, dan is het nog veel verder weg. Ze zijn daar helemaal gekomen en hebben drie keer een rivier over moeten steken.'

In het gebied zijn veel gammele, smalle bruggetjes over het water. Daarvan is bekend dat ze gevaarlijk zijn: 'Laatst is er een keer zo'n bruggetje weggestroomd door hoog water. Het zijn niet heel makkelijke oversteken. Het kan zijn dat de vrouwen daar in de problemen zijn gekomen of dat ze een ongeluk hebben gehad. Met dat soort dingen wordt rekening gehouden.'
Ik denk dat het al een godswonder is dat ze überhaupt resten hebben gevonden. Die meiden zijn gewoon ergens verongelukt, waarschijnlijk in de rivier gevallen, en vervolgens zijn roofdieren/aaseters er met hun lichamen vandoor gegaan, hoe gruwelijk het ook klinkt.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:17:55 #237
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141483138
Er werd hier eerder gesproken over 'wel weten' vs. 'niet weten' wat er is gebeurd, dit artikel gaat daar verder op in:

Juist de hoop iemand ooit weer te zien maakt je kapot
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:18:25 #238
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141483149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Worden bij het nu nog lopende onderzoek ook de faeces van de daar levende predatoren onderzocht op menselijke resten en/of DNA?
Zijn natuurlijk al lang vergaan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:23:09 #239
54408 Parzival
Where it happens
pi_141483257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:17 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik denk dat het al een godswonder is dat ze überhaupt resten hebben gevonden. Die meiden zijn gewoon ergens verongelukt, waarschijnlijk in de rivier gevallen, en vervolgens zijn roofdieren/aaseters er met hun lichamen vandoor gegaan, hoe gruwelijk het ook klinkt.
Dat dus.. grote kans dat er 1 in de problemen is gekomen.. de ander probeerde te helpen en verdwaald.. maar er waren twee verschillende schoenen gevonden toch? kunnen ze uit die andere schoen geen materiaal meer halen? een haartje ofzo?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_141483559
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ook de politie ter plekke houdt deze optie nog open.
Klopt.
http://www.misdaadjournal(...)bs-de-nieuwe-parias/
pi_141483576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:23 schreef Parzival het volgende:

[..]

Dat dus.. grote kans dat er 1 in de problemen is gekomen.. de ander probeerde te helpen en verdwaald.. maar er waren twee verschillende schoenen gevonden toch? kunnen ze uit die andere schoen geen materiaal meer halen? een haartje ofzo?
Ja, misschien is nummer 2 daarna ook in problemen gekomen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:36:38 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141483650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:15 schreef Halcon het volgende:
Volgens TVN geen telefoontjes geregistreerd in hun telefoons.
hmm
nog steeds geen woord / beeld wat betreft de foto's?
pi_141483671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

hmm
nog steeds geen woord / beeld wat betreft de foto's?
Nee, niets. Ik kijk zo even naar wat andere kranten.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:41:34 #244
54408 Parzival
Where it happens
pi_141483775
Er zijn ook weleens mensen die gewoon de verkeerde mensen tegenkomen en dan met een stukje lood tussen hun ogen eindigen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:46:06 #245
244933 trovey
Nachtoele
pi_141483876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:17 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik denk dat het al een godswonder is dat ze überhaupt resten hebben gevonden. Die meiden zijn gewoon ergens verongelukt, waarschijnlijk in de rivier gevallen, en vervolgens zijn roofdieren/aaseters er met hun lichamen vandoor gegaan, hoe gruwelijk het ook klinkt.
Lijkt me de meest logische verklaring in deze. :Y
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141484022
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:37 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dit is dan weer een vorm van orgaandiefstal
Dat is wat anders. Voor onderzoek. Niet voor transplantatie. Nog steeds erg fout.

[ Bericht 16% gewijzigd door Frutsel op 24-06-2014 12:22:20 ]
pi_141484158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:17 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik denk dat het al een godswonder is dat ze überhaupt resten hebben gevonden. Die meiden zijn gewoon ergens verongelukt, waarschijnlijk in de rivier gevallen, en vervolgens zijn roofdieren/aaseters er met hun lichamen vandoor gegaan, hoe gruwelijk het ook klinkt.
Ik hoop dan dat ze bij dat ongeluk ook direct zijn overleden en dat dat met die beesten pas daarna is gebeurd. Niet dat ze met een gebroken bekken, been of rug ergens aanspoelden en nog dagen (en nachten) hebben liggen lijden.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:11:02 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141484597
quote:
Burgemeester vraagt rust voor families Kris en Lisanne
Burgemeester Lucas Bolsius van Amersfoort roept op om de families van de Amersfoortse vrouwen Lisanne Froon en Kris Kremers, naar wie bijna drie maanden geleden een zoektocht begon in Panama, met rust te laten.


Ze moeten de ruimte krijgen om in besloten kring het nieuws te kunnen verwerken.

Zondag bleek dat de gevonden menselijke resten die eerder in Panama gevonden waren, DNA-materiaal van Lisanne Froon bevatten. Er lopen nog meer onderzoeken, maar onduidelijk is nog of ook DNA van Kris Kremers is gevonden.

Ook over de doodsoorzaak van Froon bestaat nog onduidelijkheid. De gevonden materialen verkeren in slechte staat.

Onwerkelijk

Bolsius noemt de situatie "hartverscheurend" en "een onwerkelijkheid die een bovenmenselijk incasseringsvermogen vergt van de ouders, familieleden en vrienden van Kris en Lisanne".

"Zij blijven geconfronteerd met vele vragen, onzekerheden, verdriet en verlies. Het nieuws over allebei onze stadsgenoten grijpt ons en laat ons niet meer los."

De zoektocht in Panama gaat nog gewoon door, maar die wordt bemoeilijk door hevige regen.
nu.nl
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:12:20 #249
54408 Parzival
Where it happens
pi_141484635
as said.. je schakelt de media wel in om ze te zoeken.. dan krijg je aandacht en dan ga je meuten.. het is tweewegs
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_141484748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:51 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Voor onderzoek. Niet voor transplantatie. Nog steeds erg fout.
Toch orgaandiefstal, alhoewel een andere vorm dan in deze bedoeld werd.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:26:50 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141485058
quote:
Ah, een 15 jaar oud Telegraaf-artikel waarin vermeld wordt dat er 'berichten zijn dat'

Wederom overtuigend.

Verdoe je echt zo graag je tijd? :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141485237
Orgaanhandel en de resten op 8 uur lopen midden in de jungle dumpen, ja wat geloofwaardig dit :')
pi_141485345
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:16 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Toch orgaandiefstal, alhoewel een andere vorm dan in deze bedoeld werd.
Heeft weinig met dit te maken. Andere discussie.
pi_141485372
quote:
De Turkse premier. Die liegen standaard.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:39:44 #256
54408 Parzival
Where it happens
pi_141485491
meestal is het meest voor de hand liggende scenario de waarheid.. verongelukt/verdwaald.. ik durf te wedden dat als ze nog sporen vinden die niet vlakbij liggen

orgaan harvesting of drugsdealings zijn niet zo voor de hand liggend lijkt me

blijft de vraag .. wie houdt de rugzak bij zich.. degeen die gaat wandelen of degeen die ergens ligt
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_141485837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:39 schreef Parzival het volgende:
meestal is het meest voor de hand liggende scenario de waarheid.. verongelukt/verdwaald.. ik durf te wedden dat als ze nog sporen vinden die niet vlakbij liggen

orgaan harvesting of drugsdealings zijn niet zo voor de hand liggend lijkt me

blijft de vraag .. wie houdt de rugzak bij zich.. degeen die gaat wandelen of degeen die ergens ligt
Waarschijnlijk dat die gaat wandelen. Maar er moeten twee rugzakken zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Globali op 24-06-2014 12:59:46 ]
pi_141486024
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:35 schreef Globali het volgende:

[..]

Heeft weinig met dit te maken. Andere discussie.
Mee eens. Maar orgaandiefstal komt wel voor, in verschillende vormen weliswaar.
Dan bij deze weer ontopic.
pi_141486059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:56 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mee eens. Maar orgaandiefstal komt wel voor, in verschillende vormen weliswaar.
Dan bij deze weer ontopic.
Het zal wel. Dan mis ik iets.
pi_141486067
Dat zal niet de eerste keer zijn.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:58:31 #261
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141486080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:31 schreef muhahaha het volgende:
Orgaanhandel en de resten op 8 uur lopen midden in de jungle dumpen, ja wat geloofwaardig dit :')
Echt he _O-
Wordt steeds erger hier.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141486209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:51 schreef Globali het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat die gaat wandelen. Maar er moeten twee rugzakken zijn.
Waarom 2 ?
pi_141486246
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom 2 ?
Omdat ik aanneem dat je bij een tocht niet 1 rugzak meeneemt met twee mensen. Dat zou raar zijn. Alleen voor water al.
pi_141486259
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom 2 ?
Vroeg ik me ook al af. Ze zaten daar iets van 2 weken op een resort en wilde allicht de waterval gaan bekijken en hebben dat onderschat.
pi_141486280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:03 schreef Globali het volgende:

[..]

Omdat ik aanneem dat je bij een tocht niet 1 rugzak meeneemt met twee mensen. Dat zou raar zijn. Alleen voor water al.
Zie mijn post hierboven, slechte voorbereiding. Denken dat ze er met een uurtje lopen wel zouden zijn.
pi_141486354
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven, slechte voorbereiding. Denken dat ze er met een uurtje lopen wel zouden zijn.
Dat is vaak het probleem. Maar, zoals iemand aangaf die blijkbaar de buurt kent, valt het kijkend naar echt oerwoud wel mee,
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:07:10 #267
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141486375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:03 schreef Globali het volgende:

[..]

Omdat ik aanneem dat je bij een tocht niet 1 rugzak meeneemt met twee mensen. Dat zou raar zijn. Alleen voor water al.
Ze hebben 1 rugtas achtergelaten op hun slaapkamer. Die was namelijk op 1 van de foto's te zien. Ze zijn dus vrijwel zeker samen met 1 rugzak op stap gegaan. Daar wijst ook de vondst op, immers 2 BHs, 2 zonnenbrillen, 2 telefoons.
pi_141486408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ze hebben 1 rugtas achtergelaten op hun slaapkamer. Die was namelijk op 1 van de foto's te zien. Ze zijn dus vrijwel zeker samen met 1 rugzak op stap gegaan. Daar wijst ook de vondst op, immers 2 BHs, 2 zonnenbrillen, 2 telefoons.
Dan had men blijkbaar een kleine tocht in de planning.
pi_141486439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan had men blijkbaar een kleine tocht in de planning.
Wat ik net al aangaf, ze dachten misschien dat ze er in een uurtje zouden zijn?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:09:29 #270
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141486465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat ik net al aangaf, ze dachten misschien dat ze er in een uurtje zouden zijn?
Niet per se een uurtje. Voor de Pianista trail staat ca. 3 uur.
pi_141486487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Niet per se een uurtje. Voor de Pianista trail staat ca. 3 uur.
Hm enkele trip neem ik aan, vergist en denken dat het totaal zou zijn? Ze waren toch rond 1500 vertrokken?
pi_141486503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat ik net al aangaf, ze dachten misschien dat ze er in een uurtje zouden zijn?
Kan. Ook dan kun je denken dat je het gebied kent.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:10:42 #273
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141486511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Niet per se een uurtje. Voor de Pianista trail staat ca. 3 uur.
Hoe dan ook - voor 3 uur volstaat 1 flesje water per persoon. Dus geen 2 zware rugtassen nodig.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:14:44 #274
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141486659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Hoe dan ook - voor 3 uur volstaat 1 flesje water per persoon. Dus geen 2 zware rugtassen nodig.
Correctie: volledige Pianista trail kost 4 to 5 uur (met gids). Dan is 1 flesje water p.p. een beetje te weinig.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:16:47 #275
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141486727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm enkele trip neem ik aan, vergist en denken dat het totaal zou zijn? Ze waren toch rond 1500 vertrokken?
Dus 4 a 5 uur retour, bij nader inzien. Of ze rond 1500 zijn vertrokken, is niet met zekerheid bekend. Ze zijn rond 1500 voor het laatst gesignaleerd in de buurt van het begin van de trail.
pi_141486756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Hoe dan ook - voor 3 uur volstaat 1 flesje water per persoon. Dus geen 2 zware rugtassen nodig.
Ja? Ik zou voor 3 uur wandelen zeker een liter per persoon meenemen. Ik denk echt dat ze dachten maar kort weg te zijn. Een route waar 3 uur voor staat, daar begin je niet in de 2e helft van de middag nog aan.
Ze wilden misschien een uurtje gaan lopen. Dat waren toch ook de 1e berichten begin april? Dat ze juist niet die hele Pianista trail wilden gaan doen maar een kort wandelpad?

En inderdaad, er zaten 2 telefoons etc. in de rugzak, dus ze hadden maar 1 rugzak bij zich.
pi_141487043
Echt vreselijk om zo een naaste te verliezen...en dan ook nog die onduidelijkheid over het 'hoe', die (misschien) altijd zal blijven: Was het ongeluk? Waren ze (toen al) verdwaald? Zijn ze beiden (tegelijk) verongelukt of heeft een van de twee moeten zien hoe de ander een fatale val maakte? En heeft dus een van de vriendinnen nog een tijdje in d'r eentje daar rondgezworven (verdwaald, zonder rantsoen en vriendin dood zien gaan)? *ril*
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:26:33 #278
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141487050
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Ja? Ik zou voor 3 uur wandelen zeker een liter per persoon meenemen. Ik denk echt dat ze dachten maar kort weg te zijn. Een route waar 3 uur voor staat, daar begin je niet in de 2e helft van de middag nog aan.
Ze wilden misschien een uurtje gaan lopen. Dat waren toch ook de 1e berichten begin april? Dat ze juist niet die hele Pianista trail wilden gaan doen maar een kort wandelpad?

En inderdaad, er zaten 2 telefoons etc. in de rugzak, dus ze hadden maar 1 rugzak bij zich.
De tijdslijn is inderdaad niet goed rond te krijgen. Vandaar dat betrokkenheid van derden en een mogelijk misdrijf ook nog niet worden uitgesloten.
pi_141487380
Dit schreef nu.nl op 2 mei:

"Ze zijn voor het laatst gezien door een pensionhouder in Boquete.
De vrouwen kwamen vermoeid terug van een wandeling en vroegen aan hem hoe ze het beste terug konden gaan."

Dus ze hadden al gewandeld die dag. Het lijkt me echt totaal onwaarschijnlijk dat ze aan die trail begonnen zijn. Ze wilden misschien gewoon een stukje het bos in (naar de rivier ofzo).
pi_141487688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:51 schreef Globali het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat die gaat wandelen. Maar er moeten twee rugzakken zijn.
nee
lijkt me niet als ze allebij een eigen rugzak zouden hebben, zouden de 2 bh's en 2 mobieltjes niet in deze ziteen..
dan houdt ieder zijn eigen spullen bij zich
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:45:05 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141487703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef sverbern het volgende:
Dit schreef nu.nl op 2 mei:

"Ze zijn voor het laatst gezien door een pensionhouder in Boquete.
De vrouwen kwamen vermoeid terug van een wandeling en vroegen aan hem hoe ze het beste terug konden gaan."

Dus ze hadden al gewandeld die dag. Het lijkt me echt totaal onwaarschijnlijk dat ze aan die trail begonnen zijn. Ze wilden misschien gewoon een stukje het bos in (naar de rivier ofzo).
Ze wilden terug.
Dus de meiden hebben een stuk van die trail gelopen. Die getuige heeft zerond 15.00 uur gezien.
En toen ze terug wilden is er door verschillende getuigen een onbekende rode auto gezien.

Als de politie die getuige serieus neemt dan verklaart het wel waarom ze daar dus niet zo fanatiek hebben gezocht, zo ver de bossen in.

En op de plek waar ze zijn gevonden zouden ze 3x de rivier hebben moeten oversteken. Als je al zo moe bent en je wilt terug, op dat punt waar je dan bent, hoe kom je dan alsnog daar waar je bent gevonden.
pi_141487728
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nee
lijkt me niet als ze allebij een eigen rugzak zouden hebben, zouden de 2 bh's en 2 mobieltjes niet in deze ziteen..
dan houdt ieder zijn eigen spullen bij zich
Kan. Ik vind het vreemd. Dan moet je echt iets heel kort hebben bedacht.
pi_141487751
En waarom hadden ze extra's BH's bij zich?
Tap tap tap
pi_141487805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:46 schreef CherryLips het volgende:
En waarom hadden ze extra's BH's bij zich?
Bijvoorbeeld omdat ze hun bikini's aan hadden. Als het heel warm is doen best veel vrouwen op vakantie hun bikini onder hun kleren. Dan kunnen ze eventueel nog gaan zwemmen, of hun shirt uitdoen.
pi_141487831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef sverbern het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld omdat ze hun bikini's aan hadden. Als het heel warm is doen best veel vrouwen op vakantie hun bikini onder hun kleren. Dan kunnen ze eventueel nog gaan zwemmen, of hun shirt uitdoen.
O ja, ik doe niet aan bikini's :@
Tap tap tap
pi_141487849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ja, ik doe niet aan bikini's :@
Burkini?
pi_141487948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:49 schreef Globali het volgende:

[..]

Burkini?
Topless.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:53:37 #288
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141487959
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Ja? Ik zou voor 3 uur wandelen zeker een liter per persoon meenemen. Ik denk echt dat ze dachten maar kort weg te zijn. Een route waar 3 uur voor staat, daar begin je niet in de 2e helft van de middag nog aan.
Ze wilden misschien een uurtje gaan lopen. Dat waren toch ook de 1e berichten begin april? Dat ze juist niet die hele Pianista trail wilden gaan doen maar een kort wandelpad?

En inderdaad, er zaten 2 telefoons etc. in de rugzak, dus ze hadden maar 1 rugzak bij zich.
Een liter water voor een wandelingetje van drie uur? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141487968
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Topless.
Dan heb je toch een bikini broekje aan. Dat stelt gerust.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:57:09 #290
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_141488092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Een liter water voor een wandelingetje van drie uur? :D
Misschien wel in dat klimaat.

Op de veluwe is dat niet nodig.
pi_141488097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef sverbern het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld omdat ze hun bikini's aan hadden. Als het heel warm is doen best veel vrouwen op vakantie hun bikini onder hun kleren. Dan kunnen ze eventueel nog gaan zwemmen, of hun shirt uitdoen.
als ik van plan was te gasn zwemmen zou im me bikini aandoen...
maar dan zou ik ook onderbroeken in de tas hebben gedaan en een handoek
een nat bikinibroekje is irritanter dan een nat bovenstukje die gaat namelijk schuren...
pi_141488137
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef sverbern het volgende:
Ja? Ik zou voor 3 uur wandelen zeker een liter per persoon meenemen.
Meen je dat? Ik ga toch echt regelmatig twee uur wandelen met mijn hond en neem dan helemaal geen water mee. En dan heb ik niet eens dorst als ik thuis kom.
pi_141488161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik ga toch echt regelmatig twee uur wandelen met mijn hond en neem dan helemaal geen water mee. En dan heb ik niet eens dorst als ik thuis kom.
Panama of Nederland...
pi_141488185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik ga toch echt regelmatig twee uur wandelen met mijn hond en neem dan helemaal geen water mee. En dan heb ik niet eens dorst als ik thuis kom.
Dan moet je maar eens naar een warm land toegaan. Zonder water werkt het dan niet. Ook voor de hond niet trouwens.
pi_141488205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik ga toch echt regelmatig twee uur wandelen met mijn hond en neem dan helemaal geen water mee. En dan heb ik niet eens dorst als ik thuis kom.
In Panama heb je dat echt wel nodig.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:00:40 #296
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141488215
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Panama of Nederland...
Hier met 40 graden doe ik dat nog niet man. Zinloos gewicht voor drie uurtjes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141488236
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier met 40 graden doe ik dat nog niet man. Zinloos gewicht voor drie uurtjes.
Jij bent een van die mensen die het niet gaat redden dan.
pi_141488237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier met 40 graden doe ik dat nog niet man. Zinloos gewicht voor drie uurtjes.
Ja, maar beste Dven, jij bent niet van deze aarde.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:02:24 #299
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141488275
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:01 schreef Globali het volgende:

[..]

Jij bent een van die mensen die het niet gaat redden dan.
Hebben we deze smurf weer :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141488303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Hebben we deze smurf weer :')
Als je dat soort dingen zegt. Te dom voor woorden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')