SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland loopt al dagen te bitchen over de scheidsrechters en het speelschema. Dat schema was al een tijdje voor het WK bekend, maar nu beginnen ze erover te zeuren. Dat duidt er toch wel op dat ze aardig aan de dunne raken bij de gedachte dat ze tegenover de Goddelijke Kanaries komen te staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:36 schreef Rekkie het volgende:
Want Nederland vermijdt de confrontatie met Brazilië?
Goddelijke kanariesquote:Op maandag 23 juni 2014 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland loopt al dagen te bitchen over de scheidsrechters en het speelschema. Dat schema was al een tijdje voor het WK bekend, maar nu beginnen ze erover te zeuren. Dat duidt er toch wel op dat ze aardig aan de dunne raken bij de gedachte dat ze tegenover de Goddelijke Kanaries komen te staan.
Ja, ja, daar hebben we het in een later stadium wel over. Maar eens zien wat de Brazilianen allemaal in petto hebben. 2e ronde begint het natuurlijk pas echt. Is BrazilIë echt zo slecht als iedereen beweert, dan kun je vanavond beter expres van Chili verliezen.quote:
Die zijn niet bang en beter fit en zonder schorsingen een moeilijk parcours dan vermoeid, geblesseerd en geschorst een op papier makkelijk parcours.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, Chili laat een simpele route naar de 1/2 finales gewoon langs zich heen gaan.
Je slaat onzin uit.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn niet bang en beter fit en zonder schorsingen een moeilijk parcours dan vermoeid, geblesseerd en geschorst een op papier makkelijk parcours.
Ik stel het wat scherp, maar denk dat het best kan dat Chili net ff een versnelling rustiger speelt en net even wat minder risico's neemt op kaarten.quote:
And guess what...v Gaal zet hem op de linksback positie, hij is helemaal krankjorum geworden.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef kalinhos het volgende:
Nederland begint met Kuyt. Een groter signaal dat deze wesstrijd niet interessant is, bestaat niet.
Dat is een teken van respect voor de geweldige interlandloopbaan van Dirk Kut. Na al die hoogtepunten van hem in het Nederlands elftal zal Louis hebben gedacht dat hij een waardig afscheid verdient.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef kalinhos het volgende:
Nederland begint met Kuyt. Een groter signaal dat deze wesstrijd niet interessant is, bestaat niet.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef kalinhos het volgende:
True, van Chili krijg je diarree.quote:Chili laat het lopen vanavond
Je ziet toch ook wel dat ze niet alles op alles zetten? En die scheidsrechter kan er ook niks van.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
Valdivia erin voor een centrale verdediger. M-m-m-m-m-maar... ze laten het lopen. TS is een debiel.
Je gimmick is nu wel voorbij. Volgende keer beter.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel dat ze niet alles op alles zetten? En die scheidsrechter kan er ook niks van.
Alleen maar aanvallend gewisseld hequote:Op maandag 23 juni 2014 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel dat ze niet alles op alles zetten? En die scheidsrechter kan er ook niks van.
Het strookt alleen niet echt met 'laat het lopen'quote:
Je hebt het toch gezien? Geen Vidal, slap spel, risico's vermijden....quote:Op maandag 23 juni 2014 20:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het strookt alleen niet echt met 'laat het lopen'
Weinig teams die het 'laten lopen' en bij 0-0 aanvallers inbrengen.
Vidal was voor het toernooi geblesseerd en stond op scherp.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt het toch gezien? Geen Vidal, slap spel, risico's vermijden....
Je kan, buiten Vidal, hetzelfde zeggen over Oranje. Vond het ook wel prima.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt het toch gezien? Geen Vidal, slap spel, risico's vermijden....
Ik zeg dan ook niet dat ik het niet logisch vind.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vidal was voor het toernooi geblesseerd en stond op scherp.
Die hadden genoeg aan een gelijkspel en spelen altijd zo (reactievoetbal).quote:Op maandag 23 juni 2014 20:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je kan, buiten Vidal, hetzelfde zeggen over Oranje. Vond het ook wel prima.
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:56 schreef TAV74 het volgende:
Chili gaat net als NL gewoon voor de winst, geen twijfel.
Maar goed, mocht NL een goed resultaat halen (wat imo een hele lastige opgave zal worden) dan zal het wel aan Chili liggen.
Idd. Halcon zou in zo'n redenatie altijd gelijk hebben. Chili ging er wellicht niet vol voor (al blijft t dan raar wel aanvallend te wisselen en een kaart te pakken), maar Nederland heeft ook geen 110% gegeven hoor.quote:
Ieder toernooi weer, gezeik dat Nederland zal falen en dan wachten tot het zo ver is, in 2010 duurde dat een heel toernooi lang, toch hielden mensen volquote:Op maandag 23 juni 2014 20:12 schreef Vasion het volgende:
Dit topic![]()
![]()
Echt zo'n indek topic, wint Nederland heeft Chili het laten lopen, wint Chili dan ''hahaha''
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ieder toernooi weer, gezeik dat Nederland zal falen en dan wachten tot het zo ver is, in 2010 duurde dat een heel toernooi lang, toch hielden mensen vol.
Tot de 119e minuut inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ieder toernooi weer, gezeik dat Nederland zal falen en dan wachten tot het zo ver is, in 2010 duurde dat een heel toernooi lang, toch hielden mensen vol.
Welke sprinter er naast Robben staat maakt niet uit.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Groby het volgende:
Nederland was op halve kracht want geen Van Persie.
Tevens begin ik te geloven dat dit allemaal een gimmick is van Halcon en op het einde van het WK zegt "hahaa ik ben niet voor België en het was allemaal getroll".
Duidelijk aids aan je ogen. Topscheids.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Duidelijk aids aan je ogen. Topscheids.
- Vidal speelde de sterren van de hemelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef kalinhos het volgende:
Dit topic![]()
- Ze wisselen aanvallend
- Pakken nog een kaart
- Zelfs de coach van Chili was boos en gefrustreerd voor de camera dat ze er niet doorheen kwamen.
Allemaal kenmerken die duiden op 't feit dat Chili dit potje liet lopen
In ieder geval tegen Nederland. Verder heb ik echt geen enkel idee voor wie die droeftoeter is.quote:
Ja, dat argument weegt zwaarder. Is veruit hun belangrijkste speler en de grote aanjager.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:42 schreef kalinhos het volgende:
Vidal wordt idd met het oog op blessures en kaarten gespaard ja. Dus? Dát feit weegt zwaarder voor jou dan bovengenoemde feiten? Staat het nog altijd 3 argumenten tegen jouw onzinbewering en 1 argument voor.
Chili heeft het net zo laten lopen als dat Nederland het heeft laten lopen.
Liet Uruguay het bewust lopen tegen Costa Rica?
Oké, fair enough dan. Verschil van inzicht. Ik vind die 3 andere argumenten zwaarder wegen dan 1 van jou, maar dat kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat argument weegt zwaarder. Is veruit hun belangrijkste speler en de grote aanjager.
.
Dan lees je dat verkeerd. Ik bedoel ermee dat ze het in dezelfde mate hebben laten lopen als Nederland. Namelijjk: niet. Chili wilde/moest en Nederland hoefde eigenlijk niet.quote:In de 2e alinea geef je nota bene zelf aan dat ze het hebben laten lopen.
En Vidal is niet de belanrijkste speler en grote aanjager bij Chili?quote:Nee, maar die misten Suarez. Dat maakt bij hen nogal een verschil. Verder een matige ploeg. Benieuwd of ze winnen van Italië en daarna van wsl Colombia. Ze kwalificeerden zich ook maar nipt
Een verschil van inzicht inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Oké, fair enough dan. Verschil van inzicht. Ik vind die 3 andere argumenten zwaarder wegen dan 1 van jou, maar dat kan.
[..]
Dan lees je dat verkeerd. Ik bedoel ermee dat ze het in dezelfde mate hebben laten lopen als Nederland. Namelijjk: niet. Chili wilde/moest en Nederland hoefde eigenlijk niet.
Nederland scoort uit nota bene de 1e corner van de wedstrijd en daarna uit een counter omdat bijna alle Chilenen bij de nederlandse 16 staan. Klinkt mij toch als een aanvallend Chili.
[..]
En Vidal is niet de belanrijkste speler en grote aanjager bij Chili?
Ik ook niet, maar er is imo wel een verschil tussen "het laten lopen" en 'alles op alles zetten'quote:Maar alles op alles zetten... Nee, dat heb ik niet gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |