Je verspreid geen waarheid. Je verspreid hetgene wat JIJ gelooft en VIND wat de waarheid is.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef Wereldveroveraar het volgende:
Ik ben de waarheid aan het verspreiden.
Met andere woorden, God is "alles wat er is". En daar kun je natuurlijk niet niet in geloven.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:41 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Wie? God? Hij komt nergens vandaan. God is oneindig, hij is er.
Dit zijn de gebruikelijke termen om mijn geloof te verspreiden.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:59 schreef Syntos het volgende:
[..]
Je verspreid geen waarheid. Je verspreid hetgene wat JIJ gelooft en VIND wat de waarheid is.
Wij allen komen inderdaad voort uit God's creatie. Wij gelovigen zullen met hem verenigen wanneer we dit universum verlaten.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Met andere woorden, God is "alles wat er is". En daar kun je natuurlijk niet niet in geloven.
God ben jij, God ben ik, God is ook Robin van Persie, Osama bin Laden, Jezus van Nazareth, een poes, paard, vogel, een steen, een planeet, energie, de tijd, mijn iPad.
Dat is geen antwoord. Je ontwijkt wat ik zeg.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Dit zijn de gebruikelijke termen om mijn geloof te verspreiden.
Bevindt God zich dan buiten het universum?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:05 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Wij allen komen inderdaad voort uit God's creatie. Wij gelovigen zullen met hem verenigen wanneer we dit universum verlaten.
Ik ontwijk helemaal niks. Iedereen weet wat geloof betekent.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Je ontwijkt wat ik zeg.
Dat doe je op bijna elke vraag hier waar je geen antwoord op hebt.
Ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:15 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Ik ontwijk helemaal niks. Iedereen weet wat geloof betekent.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:41 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Wie? God? Hij komt nergens vandaan. God is oneindig, hij is er.
Ik geloof dat het morgen gaat regenen. Gaat het nu regenen? Of niet? We zullen zien. Geloof impliceert twijfel.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:15 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Ik ontwijk helemaal niks. Iedereen weet wat geloof betekent.
En jij doet het af alsof het dé waarheid is, en iedereen die anders denkt heeft het fout.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:19 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Je verspreid hetgene wat JIJ gelooft en VIND wat de waarheid is. = geloof
Je eigen woorden
Je hebt het duidelijk niet gekekenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:22 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Daarom is God oneindig. En alles wat gecreëerd wordt is eindig.
Dit zijn de gebruikelijke termen om mijn geloof te verspreiden, zie het als marketing.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:23 schreef Syntos het volgende:
[..]
En jij doet het af alsof het dé waarheid is, en iedereen die anders denkt heeft het fout.
Dat is de definitie van religiequote:Op maandag 23 juni 2014 19:23 schreef Syntos het volgende:
[..]
En jij doet het af alsof het dé waarheid is, en iedereen die anders denkt heeft het fout.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Meme_(memetica)quote:Op maandag 23 juni 2014 19:23 schreef Wereldveroveraar het volgende:
[..]
Dit zijn de gebruikelijke termen om mijn geloof te verspreiden, zie het als marketing.
Hoe vaak moet ik dat herhalen?
Klopt alleen niets van jouw versie.quote:
God zelf. Altijd bestaan, geen begin.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Als God alles heeft gemaakt, wie heeft God dan gemaakt?
God zelf? Heeft God God gemaakt? Voordat Hij er was?
Hoezo?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:34 schreef Life2.0 het volgende:
als god zou bestaan zou jij mij moeten kunnen overtuigen
Van evolutie.quote:
Trolololotrololoo, trololololooloololloquote:Op maandag 23 juni 2014 19:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van evolutie.
Roep zo hard mogelijk dat evolutie een feit is en alle mensen die niet zelf kunnen denken gaan er achterna.
Zeg eens dat het niet waar is dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Trolololotrololoo, trololololooloolollo
Evolutie is een feit waar enorm veel bewijs voor is. Dat is toch geen probleem. Als God inderdaad alles heeft geschapen (wat dat verder ook moge betekenen) dan heeft Hij dus ook de evolutie geschapen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van evolutie.
Roep zo hard mogelijk dat evolutie een feit is en alle mensen die niet zelf kunnen denken gaan er achterna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |