Het was de Plus launchgamequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oh hij is al eens langs geweest...
Wist ik niet, heb dat ding nog maar enkele dagen. Ff kopen dan maar, stond al op mijn wishlist
resogunquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit er aan te denken om Resogun te kopen
?? info bron?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
morgen worden de nieuwe plus titels bekend ?
mijn gok gaat uit naar Towerfall Ascension en Strider
quote:
hij gokt het/vermoedenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
2 Games die me niets doen helaas, vooral Towerfall ziet er maar saai uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
Het is vrij waarschijnlijk. http://www.nowgamer.com/n(...)_games_revealed.htmlquote:
... waarschijnlijk omdat die titels ook zijn aangekondigd voor de Japanse PS+ selectie voor de PS4, en die waren tot nog toe steeds gelijk aan de onze.quote:
Krijgt betere cijfers dan Titanfall.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:57 schreef Kensuke het volgende:
Towerfall is met een paar vrienden behoorlijk vet.
Zomervakantie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef Jimbo het volgende:
Tijd voor een goede aaa titel voor de zomer vakantie 14.gif
gamen blijft voor kinderen he.quote:
dan koop je hem en stuur je em terugquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even zien of ik Infamous second son ergens goedkoop kan kopen. Enkel en alleen voor de platinum trophy en daarna weer de verkoop in :p.
Zoals al tig keer gemeld ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
Is er al iets bekend over de ps+ spellen van volgende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoals al tig keer gemeld ja.doe niet zo raar man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is de online multiplayer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:03 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren Worms even aangeschaft, dát is pas leuk met vrienden (en een drankje op) zeg.
Lekker hoor, ook maar besteld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:07 schreef Jimbo het volgende:
Oh niet verkeerd;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MotoGP ofzo ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik kan geen goed racespel op de Playstation 4 vindenNFS Rivals is mij te arcade, Driveclub is nog niet uit, GT is er niet voor de PS4...
Nah ben niet zo van de motors. En heb al een review van dat spel gezien, lijkt wel een PS2 game zo slecht het eruit zietquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoals al tig keer gemeld ja.Is dat al officieel bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf juli elke maand eem toptitel zeiden ze![]()
De afgelopen keren had Azië (waar het bevestigd is) dezelfde PS4 plus games als EU en USA, dus het lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat al officieel bekend?
Vanaf juli elke maand eem toptitel zeiden ze
Ah, oke.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De afgelopen keren had Azië (waar het bevestigd is) dezelfde PS4 plus games als EU en USA, dus het lijkt me wel ja.
Wow, idd, nu ook wat van gezien op YouTube. Ziet er niet uit, terwijl motogp ooit hoogstaand was qua graphics.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nah ben niet zo van de motors. En heb al een review van dat spel gezien, lijkt wel een PS2 game zo slecht het eruit ziet
Maar het is verre van ''een PS2 game''quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Wow, idd, nu ook wat van gezien op YouTube. Ziet er niet uit, terwijl motogp ooit hoogstaand was qua graphics.
Ik ken het trucje van Ubisoft nu zo langzamerhand wel. AC:U en Watch_Dogs lijken veel te veel op elkaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef Shadeauw het volgende:
Oh en trouwens, na deze trailer
ben ik toch wel rete-enthousiast over AC:Unity
Ik heb alle delen gespeeld. Moet eerlijk zeggen dat vanaf AC:Revelations het bergafwaarts ging met de serie. Het kon me gewoon niet meer boeien. Het voelde allemaal wat geforceerd aan en alles was een beetje veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan niet wachten op Assassin's Creed.Heb nog nooit een deel gespeeld.Maar die nieuwe lijkt me geweldig
Ben ik deels met je eens. Maar AC had die stealth mode wel hard nodig eerlijk gezegd. Dat hele "ik zit in een bosje dus je ziet me niet" heb ik sowieso nooit begrepen. Dit is veel realistischer. En natuurlijk worden bepaalde elementen geripped uit Watch Dogs, maar als dat betekent dat het uiteindelijk een beter spel wordt zit ik daar totaal niet mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ken het trucje van Ubisoft nu zo langzamerhand wel. AC:U en Watch_Dogs lijken veel te veel op elkaar.
Alles is overgenomen, hoe mensen rennen, lopen omkijken. Zelfs de ''nieuwe'' stealthmode is compleet geripped van Watch_Dogs.
AC:BF was nog vernieuwend t.o. AC:III...
Unity
Serieus, heb je AC:2 niet gespeeld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Unity wordt misschien wel de eerste AC die ik ga spelen sinds het belachelijk slechte origineel.
Nope, AC1 was zo bedroevend saai dat ik de rest heb overgeslagen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Serieus, heb je AC:2 niet gespeeld?
Dat was juist de beste uit de serie!
Dit^quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Assassin's Creed 2 is zonder enige twijfel een van de allerbeste games last-gen, en sowieso de beste Ass Creed game.
Ass Creed 1 was zeer matig idd, dus ik was ook niet enthousiast over deel 2, maar uiteindelijk bleek die meer dan prima te zijn.
Maar in 4 kon je lekker piraatje spelenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dit^
Brotherhood vond ik ook wel leuk, maar Revelations, 3 & 4 waren allemaal een beetje van het zelfde. Ook die moderne verhaallijn was zo geforceerd.
AC1 viel een beetje tegen, daarna werd et wel aightquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef Cikx het volgende:
Heb van AC alleen de tutorial van deel 1 gespeeld, toen was ik er al klaar mee.
Mwah ik heb toen nog wat dingen bij vrienden gezien, maar was er niet echt van onder de indruk. Op hoge torens klimmen en dan in een hooiwagen vallen keer op keer... En zeker nu ik dat principe van gebieden vrijspelen al bij een aantal Ubi games heb gespeeld, trekt het me niet meer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
AC1 viel een beetje tegen, daarna werd et wel aight
Wat mis je dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
Black Flag lijkt me persoonlijk trouwens wel tof, maar ik wacht nog even op een complete release.
krijg je geen spijt vanquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo toch maar even Resogun gekocht. Had toch nog 12 dollar over op mijn account en hij kost nu 9,99 dollar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |