Het was de Plus launchgamequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oh hij is al eens langs geweest...
Wist ik niet, heb dat ding nog maar enkele dagen. Ff kopen dan maar, stond al op mijn wishlist
resogunquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit er aan te denken om Resogun te kopen
?? info bron?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
morgen worden de nieuwe plus titels bekend ?
mijn gok gaat uit naar Towerfall Ascension en Strider
quote:
hij gokt het/vermoedenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
2 Games die me niets doen helaas, vooral Towerfall ziet er maar saai uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
Het is vrij waarschijnlijk. http://www.nowgamer.com/n(...)_games_revealed.htmlquote:
... waarschijnlijk omdat die titels ook zijn aangekondigd voor de Japanse PS+ selectie voor de PS4, en die waren tot nog toe steeds gelijk aan de onze.quote:
Krijgt betere cijfers dan Titanfall.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:57 schreef Kensuke het volgende:
Towerfall is met een paar vrienden behoorlijk vet.
Zomervakantie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef Jimbo het volgende:
Tijd voor een goede aaa titel voor de zomer vakantie 14.gif
gamen blijft voor kinderen he.quote:
dan koop je hem en stuur je em terugquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even zien of ik Infamous second son ergens goedkoop kan kopen. Enkel en alleen voor de platinum trophy en daarna weer de verkoop in :p.
Zoals al tig keer gemeld ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
Is er al iets bekend over de ps+ spellen van volgende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoals al tig keer gemeld ja.doe niet zo raar man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is de online multiplayer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:03 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren Worms even aangeschaft, dát is pas leuk met vrienden (en een drankje op) zeg.
Lekker hoor, ook maar besteld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:07 schreef Jimbo het volgende:
Oh niet verkeerd;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MotoGP ofzo ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik kan geen goed racespel op de Playstation 4 vindenNFS Rivals is mij te arcade, Driveclub is nog niet uit, GT is er niet voor de PS4...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |