quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:22 schreef Vault-Boy het volgende:
Voor de mensen die een andere harde schijf in hun PS4 hebben gedaan.
Welke hebben jullie of raden jullie mij aan?
Is het ook lastig om te doen?
Omdat ik toch meer online games wil kopen in de US store, kom ik al snel bij het probleem dat de harde schijf sneller vol raakt dan normaal met dvd spelen.
SPOILER: Mijn ervaring & aanbevelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door utopie op 24-06-2014 08:05:33 ]
Dat werkt toch samen jungske!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:18 schreef Pheno het volgende:
Wat heb je aan een hybride schijf als het echt snelle gedeelte maar 8GB is?
Het feit dat alles 8 seconden sneller is en ik 1TB aan opslag heb, omdat ik vrijwel alleen digitale games koop is voor mij voldoende. Voor de rest speelde geld op dat moment voor mij geen probleem en werd deze SSHD het meest aanbevolen om een ps4 te upgraden (minimaal 1TB) dus vandaar mijn keuzequote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:18 schreef Pheno het volgende:
Wat heb je aan een hybride schijf als het echt snelle gedeelte maar 8GB is?
quote:
Disc-based blijft de vertragende factor, dus als die 8GB vol zit is het gewoon weer dezelfde trage shizzle. Voor indiegames prima, maar de grotere spellen zullen dus uiteindelijk van HDD moeten lezen.quote:
Het grootste verschil zit dan ook in de opstarttijd van de PS4 wat ik wel erg nice vind. Alles navigeert sneller en alles is sneller opgestart. Dan komt die 8GB SSD wel goed van pasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Disc-based blijft de vertragende factor, dus als die 8GB vol zit is het gewoon weer dezelfde trage shizzle. Voor indiegames prima, maar de grotere spellen zullen dus uiteindelijk van HDD moeten lezen.
De Wii. Idd voor meisjes dus. Gewoon blacka houden die psquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef videonatic het volgende:
[..]
Witte consoles zijn voor meisjes? Denk is na over welke consoles allemaal wel niet wit zijn. Daarnaast is het ook een smaak en stijl kwestie. Lelijke zwarte vhs bakken kunnen niet meer.
Akkoord!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Disc-based blijft de vertragende factor, dus als die 8GB vol zit is het gewoon weer dezelfde trage shizzle. Voor indiegames prima, maar de grotere spellen zullen dus uiteindelijk van HDD moeten lezen.
Once you go black...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef videonatic het volgende:
Goed, gamers met lelijke game gamertjes gaan altijd voor zwart, it's all good tho'
Zo'n witte controller is eigenlijk best sexyquote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een winkel in Nederland waar je de witte PS4 kunt reserveren?
[ afbeelding ]
* Apple-nicht meldt *quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Wit is leuk voor de hipsters die hun woonkamer verder vol hebben staan met wit spul van Apple.
apple is alu jongen. En de Apple tv zwart dus whatevâhquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Wit is leuk voor de hipsters die hun woonkamer verder vol hebben staan met wit spul van Apple.
Dan kan ik me alvast voorbereiden voor vanavond, als ik even snel tussen de wedstrijden een potje fifa wil doenquote:
Hoe zorg je ervoor dat boot elementen op die 8Gb terecht komen? Kan het niet zijn dat je HDD zelf al een stuk sneller is? 7200 rpm ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:03 schreef utopie het volgende:
[..]
Het grootste verschil zit dan ook in de opstarttijd van de PS4 wat ik wel erg nice vind. Alles navigeert sneller en alles is sneller opgestart. Dan komt die 8GB SSD wel goed van pas
Duurde maar 5 minuten ofso. Dat heb ik ook ja ik kijk alle WK wedstrijden maar als ik op de playstation wil dan moet ik spelen voor de wedstrijd begint.. Maar vandaag heb je 4 wedstrijden om 1800 en 2100quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan kan ik me alvast voorbereiden voor vanavond, als ik even snel tussen de wedstrijden een potje fifa wil doen.
laatste zijn om 22:00.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Duurde maar 5 minuten ofso. Dat heb ik ook ja ik kijk alle WK wedstrijden maar als ik op de playstation wil dan moet ik spelen voor de wedstrijd begint.. Maar vandaag heb je 4 wedstrijden om 1800 en 2100
Was maar een kleine update.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 06:43 schreef utopie het volgende:
[..]Had je zin om wat te typenSPOILER: Mijn ervaring & aanbevelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn heb jij elke game gekocht en geld teveel ofzoDan snap ik wel dat je schijf snel vol raakt.
In ieder geval bedankt voor de uitleg. Binnenkort even een 1 TB schijf kopen en inbouwen.
Mwah ik hou van een mooie game collectiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had je zin om wat te typen![]()
Damn heb jij elke game gekocht en geld teveel ofzoDan snap ik wel dat je schijf snel vol raakt.
In ieder geval bedankt voor de uitleg. Binnenkort even een 1 TB schijf kopen en inbouwen.
Ja ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Mwah ik hou van een mooie game collectieSpellen die ik echt niks aan vind haal ik gewoon niet
heb 87 ps3 spellen dusver maar dan wel fysiek
Speel je wel eens iets uit?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Mwah ik hou van een mooie game collectieSpellen die ik echt niks aan vind haal ik gewoon niet
heb 87 ps3 spellen dusver maar dan wel fysiek
bijna elk spel wel ja. Alleen platinum trophy halen is een ander verhaal, sommige achievements zijn echt erg moeilijkquote:
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef rumiii het volgende:
Is de PS4 het waard?
Sta op het punt er een aan te schaffen
Zegt u het maar dames en heren
Is FIFA bv een verademing tov de PS3?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef rumiii het volgende:
Is de PS4 het waard?
PS4 is waardevol.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef rumiii het volgende:
Is de PS4 het waard?
Ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PS4 is waardevol.
Nee,FIFA zuigt.
Uitzetten of kleurtje veranderen <- waarom is deze optie er niet ;squote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben er net achter gekomen dat je die lichtbalk van je controller kan dimmen via devices
Oh dank!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben er net achter gekomen dat je die lichtbalk van je controller kan dimmen via devices
Doen, zeker nu je er gratis dlc bij krijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit er aan te denken om Resogun te kopen
Ja? Ik twijfel namelijk ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen, zeker nu je er gratis dlc bij krijgt
Kan je lang wachten want dat doen ze nooit 2x. Maar het is het geld zeker waard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel namelijk ook.
Of wachten op een aanbieding/PS+...
Okquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen, zeker nu je er gratis dlc bij krijgt
Stuur me maar een keer een berichtje op PSN als je coop wil doen en veel plezierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ok![]()
Morgen ff doen. Eerst even wat geld toevoegen en dan samen met Valiant Hearts uit de US Store halen.
Oh hij is al eens langs geweest...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je lang wachten want dat doen ze nooit 2x. Maar het is het geld zeker waard.
Het is mijn favo spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |