Het is niet dat je vergeet dat je de controller tegen de muur gooit?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok misschien dat ik dan als vervanger gewoon de oude versie heb gekregen.
3 controllers al naar de klote
Transistor.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
Is Warframe de enige game waarbij extra geluid door je controller komt en als je schiet dat de kleuren veranderen
Nee, sowieso Dead nation, Killzone en Infamous waar ik het gemerkt heb.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
Is Warframe de enige game waarbij extra geluid door je controller komt en als je schiet dat de kleuren veranderen
Die van mij (atari) doen het nog steedsquote:Op maandag 23 juni 2014 16:06 schreef wdn het volgende:
De enige controllers waar ik ooit steeds problemen mee heb gehad waren die "pookjes" van Atari
PS controllers tot nu toe waren allemaal goed![]()
Ik ga het wel even proberen van de week. Heb 2 controllers en maar 1 bon dus. Loop ik wel even 2 verschillende Game Mania's binnenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de intertoys wel in ieder geval, de controller die mijn PS4 kon ik zo omruilen. Dit gaat echter om de rode die ik later bij een andere winkel heb gekocht en daar mis ik dus de bon van. Ik kan ook moeilijk doen alsof deze bij mijn PS4 zat natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Niets, maar als je het niet doen krijg je ook geen herinneringsmail dat je het kan downloaden denk ik. Denk dat de optie tot downloaden PSN gebonden is, dus het moet sowieso een keer gebeuren. Waaorm nu niet :pquote:Op maandag 23 juni 2014 18:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat heb je eraan dan als je het nu redeemed?
ja okee, doe ik dan ook maar evenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Niets, maar als je het niet doen krijg je ook geen herinneringsmail dat je het kan downloaden denk ik. Denk dat de optie tot downloaden PSN gebonden is, dus het moet sowieso een keer gebeuren. Waaorm nu niet :p
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Kun je dit ff vervangen in de OP (namen op volgorde)Het is TARDIS. Met een . van . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Witte consoles zijn voor meisjes? Denk is na over welke consoles allemaal wel niet wit zijn. Daarnaast is het ook een smaak en stijl kwestie. Lelijke zwarte vhs bakken kunnen niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |