Heb van PostNL 2x dezelfde trace ontvangen toen ik ze op 2 verschillende manieren gecontacteerd heb. Heb op AliExpress ook maar even gevraagd of dit de juiste China Track is. Verwacht van wel want PostNL wist mij wel te vertellen dat het pakket uit china kwam.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:30 schreef remcosw het volgende:
[..]
Misschien de verkeerde trace code ontvangen?
De seller kan je de code van iemand anders uit NL gegeven hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:33 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Heb van PostNL 2x dezelfde trace ontvangen toen ik ze op 2 verschillende manieren gecontacteerd heb. Heb op AliExpress ook maar even gevraagd of dit de juiste China Track is. Verwacht van wel want PostNL wist mij wel te vertellen dat het pakket uit china kwam.
Maak je geen zorgen:quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, begint irritant te worden: mijn SJ4000 heeft als laatste wijziging: 2014-06-13 18:47, Departure from border point of origin country, Asendia Asia en vervolgens niets meer vernomen. PostNL geeft aan dat ze het tracking nummer nog niet om kunnen zetten omdat die dus waarschijnlijk nog niet in het land is.
Ik heb 'm juist via Banggood besteld en die hebben 'm meteen dezelfde avond nog verstuurd. Deze melding is ook van 1 dag na verzending bij Banggood. Vervolgens dus geen update meer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen:
Date Time Process Office
05-Jun-2014 1110 Dispatch Pre-Alert 01/06/2014 In Transit
Dat is alles wat er bij mij staat, terwijl Tmart beweerd hem de 29ste verscheept te hebben.
Ben geneigd om een case te openen straks, gelijk te laten escaleren, geld terugvragen en dan via Banggood een nieuwe bestellen en hopen dat die wel aankomt.
Mocht ik die van Tmart dan alsnog krijgen, geen idee of ik hem dan terug stuur.
Eerste keer dat ik zaken doe met die lui, nooit weer
Mede omdat het emailcontact ook om te huilen is.
zeker met swisspost?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, begint irritant te worden: mijn SJ4000 heeft als laatste wijziging: 2014-06-13 18:47, Departure from border point of origin country, Asendia Asia en vervolgens niets meer vernomen. PostNL geeft aan dat ze het tracking nummer nog niet om kunnen zetten omdat die dus waarschijnlijk nog niet in het land is.
*check*quote:
Krijg ik niet aan de praat op de Neo N002.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:05 schreef Gunny het volgende:
Niet moeilijk doen, hier downloaden.
http://xiaomi.eu/community/threads/mikey-app-1-6-0.24220/
Werkt hier op 3 verschillende merken telefoons.
16 uur?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:40 schreef igi0n het volgende:
Is het normaal dat een seller bij AliExpress wacht tot het laatste moment voordat hij laat weten dat hij mijn zending heeft geshipped (hij heeft nog 16 uur)?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef mschol het volgende:
ik heb dat 3,5mm knopje binnen gekregen vandaag...
even mee zitten spelen maar iets anders als enkele klik of lange klik weigert hij te registreren
Hier dus ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:28 schreef Downstar het volgende:
Die Klick button dingen van Tinydeal binnen
werken wel redelijk op de Neo n002.. alleen lijkt hij bij mij
de 1 button en lonpress alleen te doen, 2 korte klikken wordt gewoon gezien als 1..
mogelijk doe ik het fout..
[ afbeelding ]
nu alleen nog even kijken naar een iets uitgebreidere app als Klick zelf.
Pressy app is alleen voor pressy buttons ofniet? Iemand nog andere aanraders qua apps(in het engels)
op tinydeal staan wel wat alternatieve apps, maar zijn dus alelmaal chinees
Ja, volgens de site hebben ze een week de tijd om hem te shippen en daar is nu nog 16 uur van over.quote:
Hij doet het hier wel! Deze heb ik geinstalleerd -> http://d-h.st/UTrquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Krijg ik niet aan de praat op de Neo N002.
parsing error..
20 cent?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:21 schreef BoyB het volgende:
Scheer me alweer weken met dit Chinese vlindermes van ongeveer ¤2,-:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f34443d79
Bevalt uitstekend! Zeer aan te raden.
En natuurlijk veel goedkoper scheren dan met Gillette/Wilkinson-mesjes van ¤2,50 per stuk.
De DE-mesjes kosten immers ca 20 cent per stuk.
DE-mesjes overigens niet uit China!
Installeert wel, maar crasht bij openenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
Hij doet het hier wel! Deze heb ik geinstalleerd -> http://d-h.st/UTr
Werkt imho veel beter dan die Klick app!
Tijd voor een nieuwe phone.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Installeert wel, maar crasht bij openen..
Geef eens wat meer info.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:57 schreef remcosw het volgende:
Ik heb de echte Pressy app al werkende
EDIT: Oh, zie dat die al vrijgegeven is.. Maar nog
De xiaomi app werkt bij mij wel (miikey) en is gewoon via internet te downloaden, alleen waar ik het voor wilde gebruiken (fysieke camera knop) werkt het alleen nietquote:
Pressy heb je een code voor nodig, Remco heeft die (blijkbaarquote:
Ja heb ik ook last van (helaas). Bij snel klikken doet hij niets. 2x klikken valt helemaal niet meequote:Op woensdag 25 juni 2014 17:12 schreef rene90 het volgende:
.....
ik moet wel hard drukken voordat hij hem pakt.
Pak even de xiaomi app, werkt al een stuk beter dan dat 'klick'.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Pressy heb je een code voor nodig, Remco heeft die (blijkbaar).
Zal wel 1 code 1x activeren op een mail zijn (om misbruik te voorkomen), pressy is ietsjes duurder.Ach ook van de app zal binnen no-time wel een kloon zijn
[..]
Ja heb ik ook last van (helaas). Bij snel klikken doet hij niets. 2x klikken valt helemaal niet mee![]()
op m'n jiayu G4A heb ik alles qua reactie tijden geprobeerd maar hij reageert volledig at random op kliksquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
Hij doet het hier wel! Deze heb ik geinstalleerd -> http://d-h.st/UTr
Werkt imho veel beter dan die Klick app!
In die app (xiaomi dus) kan je ook de snelheid instellen, dus zet die op 'snel'. Ik denk eerder dat je hem misschien niet volledig indrukt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
op m'n jiayu G4A heb ik alles qua reactie tijden geprobeerd maar hij reageert volledig at random op kliks
gelukkig wassie maar 84 cent
Heb ik ook, maar dan nogquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Pak even de xiaomi app, werkt al een stuk beter dan dat 'klick'.
Dat is denk ik de meest nuttige functie, die 'tools' met zaklamp / camera / radio (gebruik ik vele) te kiezen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan nog
Enkele klik gaat prima, zaklamp met dubbele klik gaat sneller via enkele klik (met dat snelmenu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |