Beetje jammer inderdaad. In den beginne waren ze best wel aardig.quote:
De Delta blijf een fijn ding inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef shiznuts het volgende:
Moest weer eens wat afhalen van het postkantoor (dat krijg je als je veel van huis bent):
[ afbeelding ]
Zwart is een stuk stylisher dan die parelwitte/zilver.Blijft een aanrader.
Nieuw in het assortiment bij MP4Nation, de Corecool V2 ziet er ook wel grappig uit...
http://www.mp4nation.net/(...)e-in-line-microphone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Jep, 't kan een tijdje duren voordat ie uberhaupt in een vliegtuig belandt, pakketjes gaan mee op basis van beschikbaarheid. Hij geeft vanzelf aan arrival at destination country of iets in die richtingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:50 schreef roflcat het volgende:
Denk zo'n 3 weken geleden een SJ4000 gekocht via Aliexpress met CC. Was snel verzonden, sneller had een diamamtje en 99.9% goede feedback. Was alleen niet de goedkoopste.. Deze werd verzonden met Hong Kong Post, maar de status hangt nu al bijna 2 weken hierop: 2014-06-11 00:00, NL, The item ( RC855923704HK ) left Hong Kong for its destination on 11-Jun-2014.
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Bedankt!
Vond Malaysia Post toch nog redelijk snel. Sweden post daarentegen is echt nog nooit in een reële tijd gekomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 03:06 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Niet Spaans maar Mexicaans![]()
MY is trouwens wel de langzaamste verzender .
Eerste pakketje dat BG stuurde met MY duurde 40 dagen ,en ben nu al 32 dagen aan het wachten op een pakketje van Fasttech ook verzonden met MY .
Hier hetzelfde. powerbank van tabao gekocht via hun. Na 10 dagen op pending krijg ik naar zelf een bericht te sturen te horen dat ze om een of andere reden alleen via TNT verzenden. Dat zou me 30 euro gaan kosten, voor dat geld kan ik net zo goed een nieuwe bestellen via bg of chinabuye. Ik heb wel vaker electronica via airmail laten komen dus dat moet gewoon kunnen. En waarom zou het anders niet via hk of swiss kunnen of desnoods DHLquote:Op maandag 23 juni 2014 17:41 schreef roflcat het volgende:
Zeer slechte ervaring hier met CSSbuy.. 3 van die Xiaomi Powerbanks besteld, voor 8 euro per stuk van de Xiaomi TaoBao store. Moest wel zo'n 25 euro aan verzending betalen omdat het met TNT moést... Maar dat was betaald op 17 Juni. Sindsdien staat m'n pakketje op 'Pending'. Meerdere berichtje gestuurd, maar geen reacties waar ik iets mee kan. 'Ze gaan ernaar kijken'. Als dit nou bij en normaal China Post pakketje gebeurd, nouja, maar bij TNT express post vind ik het toch echt te lang duren..
Op zoek naar een nieuwe agent met PayPal dus!
Ehm, volgens mij zijn dat prijzen in Euro's die jij noemt!?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:19 schreef julius123 het volgende:
dia Xiaomi 10400 powerbank word ook met de dag goedkoper he16.90 bij DX en 17,46 bij BG
Werk je voor die toko?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef NX het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij zijn dat prijzen in Euro's die jij noemt!?
Het is altijd al rond de $22 / $22 geweest en ik heb zelfs al 3 kunnen bemachtigen via ChinaBuye voor $19.40;
http://www.chinabuye.com/(...)-and-android-devices
Waarom $4 meer betalen? Aanbiedingen posten betekent niet dat ik voor die lui werkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Werk je voor die toko?Dat heb je al meermaals wereldkundig gemaakt.
Heb je het niet verkeerd om? Euro/Dollar? Het is volgens mij nooit 23euro geweest, altijd in dollarsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef julius123 het volgende:
ja klopt maar ze waren vorige week nog 23 euro bij BG en DX
Dat is een truc die Banggood uit haalt, (ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef julius123 het volgende:
volgens mij was dat ding rond de 30 dollar bij BG hoor, maar ik weet het niet meer zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n FM transmitter doet het bijzonder goed. Alleen afstandsbediening nog niet aan de praat gekregen, maar dat zal vast aan de batterij liggen.
Nog onderweg: SJ4000, monopod, 2x XM-L T6(voor vrienden), USB pointer(voor powerpoints), Display to HDMI adapter
Laatste, bestel nu! Nog maar 1 beschikbaar. 8 geboekt het laatste uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:10 schreef shiznuts het volgende:
Ben ervan overtuigd dat het werkt. Zijn ook van die zogenaamde van/voor-prijzen op aanbiedingensites als Groupon.En lui massaal denk dat het een koopje is. Vooral als er bijstaat dat je snel moet zijn want op=op en actieperiode tot [..], waarna ze het uiteraard gewoon opnieuw als 'aanbieding' listen, vaak nog duurder dan eerst ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:31 schreef kweenie1 het volgende:
FM transmitter (Bangood) en zo'n tempered glass screenprotector(Ebay) vandaag geleverd:Had hier een heel verhaal, maar die is foetsie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n FM transmitter doet het bijzonder goed. Alleen afstandsbediening nog niet aan de praat gekregen, maar dat zal vast aan de batterij liggen.
Nog onderweg: SJ4000, monopod, 2x XM-L T6(voor vrienden), USB pointer(voor powerpoints), Display to HDMI adapter
Kwam neer op het de vraag, wat doet zo'n FM transmitter en dat ik geen zin had om te googlen aangezien noobvragen stellen de nieuwe trend is in dit topic.
[ Bericht 13% gewijzigd door ManageTheAnger op 24-06-2014 16:06:17 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Thanks!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef RobertNL het volgende:
Je koppelt je telefoon aan de FM transmitter (via bluetooth/kabeltje) of je stopt er een USB / SD kaart in.
De transmitter zend dan het geluid uit via de FM band waarna je radio het weer op kan vangen.
Zo kan je een oude auto radio met alleen casette / CD mogelijkheid blijven gebruiken
Heb tot op heden nog totaal geen spijt gehad van de aanschaf van de Jiayu G4S 2gb.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef Downstar het volgende:
Ik mag mezelf ook even verwennen (oke klinkt fout, maargoed..)
Zojuist afgestudeerd, en had mezelf beloofd dat ik dan nog even wat mocht uitzoeken..
Leukste chinese gadget zal denk ik nu een Jiayu G4s zijn..
Tablets/quadcopters etc ben ik in voorzien dus, en de Neo n002 loopt wel een beetje op zijn eind nu.. die kan mooi naar vaders dan..
Jullie nog andere leuke tips?
Nonsen geschreven, weg dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef Downstar het volgende:
Ik mag mezelf ook even verwennen (oke klinkt fout, maargoed..)
Zojuist afgestudeerd, en had mezelf beloofd dat ik dan nog even wat mocht uitzoeken..
Leukste chinese gadget zal denk ik nu een Jiayu G4s zijn..
Tablets/quadcopters etc ben ik in voorzien dus, en de Neo n002 loopt wel een beetje op zijn eind nu.. die kan mooi naar vaders dan..
Jullie nog andere leuke tips?
Kijk, dat klopt ook, je hebt gelijk, het moet wel werken blijkbaar, anders zouden ze het ook niet blijven doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:10 schreef shiznuts het volgende:
Ben ervan overtuigd dat het werkt. Zijn ook van die zogenaamde van/voor-prijzen op aanbiedingensites als Groupon.En lui massaal denk dat het een koopje is. Vooral als er bijstaat dat je snel moet zijn want op=op en actieperiode tot [..], waarna ze het uiteraard gewoon opnieuw als 'aanbieding' listen, vaak nog duurder dan eerst ook.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:50 schreef RobertNL het volgende:
Laatste, bestel nu! Nog maar 1 beschikbaar. 8 geboekt het laatste uur.^^ wat hij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ebay krijgt er ook steeds meer een handje vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:27 schreef NX het volgende:
[..]
Kijk, dat klopt ook, je hebt gelijk, het moet wel werken blijkbaar, anders zouden ze het ook niet blijven doen.
[..]
^^ wat hij zegt
Echt, Hema :p? Zie niet waarom je die in China zou halenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:32 schreef bobbernaut het volgende:
http://detail.tmall.com/i(...)mkKzc&id=25417956041 Dit besteld, had nog 52Y staan op mn account
Zijn niet zomaar stiftjes enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ebay krijgt er ook steeds meer een handje van
[..]
Echt, Hema :p? Zie niet waarom je die in China zou halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |