SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb echt nog maar 4 wedstrijden echt gemist.
Dit klopt overigens. Ik steun dan ook volledig op Flippiee haar kunde die ze mij dan ook onvoorwaardelijk biedtquote:Op maandag 23 juni 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit staat ook op 1 en die snapt ook niks van voetbal, zo zei hij laatst dat Nickgod slecht was.
Klopt het dat je dit zei of klopt het dat Nickgod slecht is?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt overigens. Ik steun dan ook volledig op Flippiee haar kunde die ze mij dan ook onvoorwaardelijk biedt
Ik neem de volledige schuld op mij voor die schandalige opmerking jegens Nickgod. Ik ben bang dat ik haar opstookte al wachtende op een tram terwijl zij zich hevig verweerde.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt het dat je dit zei of klopt het dat Nickgod slecht is?
Sowieso landen die eruit gaan waarvan ik denk wtf en landen die blijven waarvan ik dat ook denkquote:Op maandag 23 juni 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt superveel goals dit WK, bijna geen 1 saaie pot.
Iedereen heeft het recht op zijn of haar mening, maar wanneer Nickgod wordt beledigd worden er grenzen overtreden. Op dat soort momenten snap je de SGP een stuk beter met hun felle betogen tegen godslastering.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem de volledige schuld op mij voor die schandalige opmerking jegens Nickgod. Ik ben bang dat ik haar opstookte al wachtende op een tram terwijl zij zich hevig verweerde.
Hierin valt mijn onkunde dan ook wel direct op te merken
Godverdomme wat een gelul dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op zijn of haar mening, maar wanneer Nickgod wordt beledigd worden er grenzen overtreden. Op dat soort momenten snap je de SGP een stuk beter met hun felle betogen tegen godslastering.
Jammer dat mijn oprechte emoties niet op waarde worden geschat.quote:
Sla je slag. Ik wil jelly beans, chocolade cake, ijs, chocoladequote:
Flauw om mij op deze wijze publiekelijk voor gek te zetten met jeugdzonden. Ik ben allang voor je door het slof gegaan en heb zelfs al om vergiffenis gevraagd en verkregen.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op zijn of haar mening, maar wanneer Nickgod wordt beledigd worden er grenzen overtreden. Op dat soort momenten snap je de SGP een stuk beter met hun felle betogen tegen godslastering.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat mijn oprechte emoties niet op waarde worden geschat.
Ik ga nu mijn bed opzoeken en dromen over een donzige spelbepaler van FC Groningen
Het was een algemeen betoog over normen en waarden, niet een aanval op jou. Jeetje.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw om mij op deze wijze publiekelijk voor gek te zetten met jeugdzonden. Ik ben allang voor je door het slof gegaan en heb zelfs al om vergiffenis gevraagd en verkregen.
Nogmaals. Ik zat fout en het valt niet goed te praten, maar er komt een moment dat je elkaar de hand moet schudden zodat je met een schone lei verder kunt gaan. Dit moet moet een keer stoppen voordat het echt kwaadbloed zet.
Ik begreep de insteek maar je zette mij wel in het middelpunt van je queeste, maar zolang jij er ook oprecht zo overdenkt zal ik beloven in het vervolg iets minder overgevoelig te reageren. Ook ik begrijp dat de strijd tegen het onrecht wat Nickgodlastering heet hard dient te worden aangepakt.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een algemeen betoog over normen en waarden, niet een aanval op jou. Jeetje.
Bovendien hebben wij dit geschil al lang op een vredelievende wijze opgelost, dat weet je toch?
Nu nog?quote:
Ja nog één aflevering (en klein stukje van een nieuwe) en dan ga ik slapenquote:
Veel plezier dan nogquote:Op maandag 23 juni 2014 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nog één aflevering (en klein stukje van een nieuwe) en dan ga ik slapenAls ik geen wekker had zou ik nog een stuk of wat kijken hehe
ja, veel te kort weerquote:Op maandag 23 juni 2014 10:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gianniiiiiiiiii. Goed weekend gehad?
die heb ik niet gezien. heb alleen belgie gezien gisteren.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook wel tot het verlies gelijkspel van Portugal.
amaquote:
Hai Amaquote:
Niets gemist ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien. heb alleen belgie gezien gisteren.
[..]
ama
mwa, ik zat in de kroegquote:Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Ama
[..]
Niets gemist ook.
Ik was serieus in slaap gevallen van het spel van België
Ripquote:
Bijnaquote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk vandaag
Scriptie af?
verder niks van voetbal gezien.quote:
geen idee. al jaren niet meer gegamedquote:Op maandag 23 juni 2014 11:13 schreef KitKatChunky het volgende:
zal ik fallout III of New Vegas kopen, geweldige gamesmaar ik heb al ruim 30 euro afgetikt in de sale
Je hebt wat gemist dan, als je van post appocalyptic sandbox rpg's houdquote:Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. al jaren niet meer gegamed
uhm, neequote:Op maandag 23 juni 2014 11:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist dan, als je van post appocalyptic sandbox rpg's houd
oh ja, transport tycoon ookquote:
En terecht. Zonde van de knaken.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou gaan winkelen vanmiddag maar vrees dat ik 't een dagje moet uitstellen (alweer haha)
Amaquote:
Topquote:Op maandag 23 juni 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat lekker hahahDaar in 't dorp?
zaterdag al gedaan. maar groot deel van dat geld was van mn oudersquote:
Weledele heer KitKatquote:
Hossel gespotquote:
Ik heb nooit geld van mijn ouders om uit te geven. Ja soms van mn mama. Nu ik dat zeg.. mn moeder was 2 jaar geleden in spontane buien. Kreeg ik ineens 150 euro 'gewoon zomaar'. Vraag me wel af hoe ze aan dat geld kwam aangezien ze mijn vader (ondanks scheiding) ook vies veel geld had gedaanquote:Op maandag 23 juni 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag al gedaan. maar groot deel van dat geld was van mn ouders
Mjuh, gf ookquote:Op maandag 23 juni 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]Kleren en hebbedingetjes. *moet kopen*
HAHAquote:Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, gf ookVandaar dat ik vandaag de pinpas heb, anders ben ik meteen weer bankroet.
ik normaal ook niet, maar ik kreeg een kast van zequote:Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nooit geld van mijn ouders om uit te geven. Ja soms van mn mama. Nu ik dat zeg.. mn moeder was 2 jaar geleden in spontane buien. Kreeg ik ineens 150 euro 'gewoon zomaar'. Vraag me wel af hoe ze aan dat geld kwam aangezien ze mijn vader (ondanks scheiding) ook vies veel geld had gedaan
Dat is wel tofquote:Op maandag 23 juni 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar ik kreeg een kast van ze
Tofquote:Op maandag 23 juni 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn ouders gaan de Porkbeans mobiel voor een deel sponsoren
heb je wel een rijbewijs?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TofIk zou eigenlijk voor mijn 18de (of 19de, denk 19de) verjaardag ook een auto krijgen
We waren zelfs aan het rondkijken maar heb er nooit één gekregen. Best wel kut eigenlijk
Ohquote:Op maandag 23 juni 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TofIk zou eigenlijk voor mijn 18de (of 19de, denk 19de) verjaardag ook een auto krijgen
We waren zelfs aan het rondkijken maar heb er nooit één gekregen. Best wel kut eigenlijk
Ik zou gewoon een goedkoop beginners bakkie krijgen, hun zouden betalen. Mag niet klagen want heb mijn rijbewijs ook gekregen van hun maar ja ze (papa dan) kwam er zelf mee en we zijn zelfs bij auto's wezen kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ohdat is wel lullig ja
Zou je er een krijge of moest je ook meebetalen
ja, dat weet ik toch niet?quote:
Ik heb het al paar keer hier gezegdquote:Op maandag 23 juni 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat weet ik toch niet?
en al 5 jaar? ik dacht dat je jonger was
Awwquote:Op maandag 23 juni 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een goedkoop beginners bakkie krijgen, hun zouden betalen. Mag niet klagen want heb mijn rijbewijs ook gekregen van hun maar ja ze (papa dan) kwam er zelf mee en we zijn zelfs bij auto's wezen kijken
ik dacht 20 zoietsquote:Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het al paar keer hier gezegdGeeft niet hoor haha. Hoe oud denk je dat ik ben dan?
Mijn leeftijd heeft hier trouwens al heel vaak gestaan haha
dat ben ik al lang gepasseerdquote:
Echt? Hoe oud ben jij danquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Hoe oud ben jij dan![]()
(Ik heb het idee dat jij 19 bent ofzo, haha)
31? NEE echt?quote:
Hangjeugdquote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
31? NEE echt?![]()
Geen idee hoe dat komt eigenlijk, denk omdat er best veel jongeren hier zitten
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
31? NEE echt?![]()
sorryquote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
31? NEE echt?![]()
Ik ook, maar dan erger ik me weer aan de muziek die daar bij hoort en de kansloze prefab synths enzo.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Soms zou ik best wel graag een kekke DJ willen zijn.
Vind het wel leuk eigenlijkquote:
Meh, soms kan dat best leuk zijn. Maar dat publiek wat helemaal loesoe gaat, en ik gewoon beetje springen en zo. En dan nog moneh krijgen ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan erger ik me weer aan de muziek die daar bij hoort en de kansloze prefab synths enzo.
op fok zittenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijkWat doe je in het dagelijks leven dan?
Dan draai ik liever op een underground partey met echt vinyl en, naar mijn mening, en veel toffere crowd. Alleen niet zoveel moneys helaasquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, soms kan dat best leuk zijn. Maar dat publiek wat helemaal loesoe gaat, en ik gewoon beetje springen en zo. En dan nog moneh krijgen ook.
Daarom. Moneh of niet draaien.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan draai ik liever op een underground partey met echt vinyl en, naar mijn mening, en veel toffere crowd. Alleen niet zoveel moneys helaas
Ik niet. Ik ben een gier.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Alleen voor het geld hoeft het voor mij niet zoIk zou het doen voor de muziek
Mijn echte zijn ook nog niet kapot. Meestal is 3 maand wel de max.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nep All Stars zijn nog heel na een maand (en een goed hardcorefeestje). Niet verwacht
ik vind de echte al vreselijk lopenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
En ze lopen verrassend lekker voor die 10 eu
Ja maar echte mogen wel lang meegaan, ik heb op mijn echte 3 jaar gelopen, waarvan ze 2 jaar sowieso heel warenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn echte zijn ook nog niet kapot. Meestal is 3 maand wel de max.
Mijn vans doe ik meestal anderhalf jaar meequote:Op maandag 23 juni 2014 11:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn echte zijn ook nog niet kapot. Meestal is 3 maand wel de max.
Oeh dat is wel netjes. TBH loop ik altijd in schoenen met gaten en such. #care, loopt lekker. Maarja, volgens gf ''kan dat toch echt niet'' en verdwijnen ze spontaanquote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar echte mogen wel lang meegaan, ik heb op mijn echte 3 jaar gelopen, waarvan ze 2 jaar sowieso heel waren
Oh, mjuh, dat kan semi-kloppen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Qua mentaliteit wel, dat is waar ik op doelde
Alleen naar feestjes gaan worden ze zo smerig vanquote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Vans schoenen loop ik ook 2 a 3 jaar op en dan heb ik ze 24/7 zo'n beetje aan (vanaf dat ik wakker word totdat ik ga slapen)
Nee dat kan ook echt nietquote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dat is wel netjes. TBH loop ik altijd in schoenen met gaten en such. #care, loopt lekker. Maarja, volgens gf ''kan dat toch echt niet'' en verdwijnen ze spontaan
Dat heeft zo zijn charme vind ikquote:Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Alleen naar feestjes gaan worden ze zo smerig van
tegenwoordig doe ik best lang met schoenen, omdat ik doordeweeks toch altijd mn werkschoenen aan hebquote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Vans schoenen loop ik ook 2 a 3 jaar op en dan heb ik ze 24/7 zo'n beetje aan (vanaf dat ik wakker word totdat ik ga slapen)
Ja, waarom? Dat loopt lekker, je hebt wat om je voeten.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat kan ook echt nietWaarom denk je dat ik voor mijn vriend volgende maand voor zijn verjaardag nieuwe Nike's ga halen?
Schoenen die minder dan 200,- kosten zijn aan jou niet besteed?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FOK! weet dat ik van exclusieve meuk houdt
Omdat het er fucking pauper uit zietquote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, waarom? Dat loopt lekker, je hebt wat om je voeten.
Ik HAAT schoenen kopen. Ik vind nooit wat. Daarom liep ik ook 4 jaar op kisten
Dat had ik kunnen zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Pork: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)spoten-11359743.html
zo veel geef ik alleen aan wandelschoenen uitquote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Schoenen die minder dan 200,- kosten zijn aan jou niet besteed?
Dat moet ook in deze buurt waar ik woon.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het er fucking pauper uit ziet
Jij koos de tuigleef niet, de tuigleef koos jouquote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zijn
Vroeger dan.
#thuglevenalles
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Pork: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)spoten-11359743.html
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat moet ook in deze buurt waar ik woon.
Een beetje wel he.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij koos de tuigleef niet, de tuigleef koos jou
Lijkt me echt fucked, wordt je wakker.. kom je buiten.. is je auto vergaltquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Schoenen die minder dan 200,- kosten zijn aan jou niet besteed?
Je zal dan maar een gloednieuwe auto hebben gekochtquote:Op maandag 23 juni 2014 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me echt fucked, wordt je wakker.. kom je buiten.. is je auto vergalt![]()
6 euro is niet echt duur ofzoquote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
50 merk stickers voor 6 dollar (incl.), doen of niet? Vind het wel tof om mijn nieuwe laptop ermee te bestickeren. Het is op zich niet duurNormaal kosten ze 2 dollar per stuk. Enige nadeel is ik kan niet kiezen wat ik krijg, is gewoon een random pakket
Zelfs bij een pauper auto lijkt me het kut. Je hebt niet voor niets een cheapass auto..quote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je zal dan maar een gloednieuwe auto hebben gekocht
4,50 ofzo omgerekendquote:Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
6 euro is niet echt duur ofzo
Ik zou het doen
Klopt, maar je moet altijd een potje hebben voor dat soort geintjesquote:Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfs bij een pauper auto lijkt me het kut. Je hebt niet voor niets een cheapass auto..
Valt dit niet onder een verzekering?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet altijd een potje hebben voor dat soort geintjes
Hallo mag ik de Krillin?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe 't gewoon. Er zit sowieso Vans tussen als het goed is dus dan ben ik al blij
Welke is dat? Als dat erbij zit mag je hem wel hebben hoor, ik hou toch meer dan de helft overquote:
Ligt eraan hoe je verzekerd bentquote:Op maandag 23 juni 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt dit niet onder een verzekering?
Op je plaatje, rechts onder, die kale met de vuistquote:Op maandag 23 juni 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke is dat? Als dat erbij zit mag je hem wel hebben hoor, ik hou toch meer dan de helft over
Als hij er tussen zit dan stuur ik hem wel op. Maak tegen die tijd wel foto van de stickers die ik zelf niet leuk vind, wellicht zie je er meer die je wel wilt hebbenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Op je plaatje, rechts onder, die kale met de vuist
yayayayayayquote:Op maandag 23 juni 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij er tussen zit dan stuur ik hem wel op. Maak tegen die tijd wel foto van de stickers die ik zelf niet leuk vind, wellicht zie je er meer die je wel wilt hebben
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoef er geen geld voor ofzo, als ik er zelf 3 heb die ik leuk vind dan ben ik al uit de kosten
quote:
Dat scheelt wel, als ik ze dan weggeef dan maak ik er geen verlies op. Dit is ook echt belachelijk goedkoopquote:
Ebay ftw. Dat had ik ook een keer met een shitload aan band patches. Gene die ik wou, gehouden, rest op marktplaats = profit.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, als ik ze dan weggeef dan maak ik er geen verlies op. Dit is ook echt belachelijk goedkoop
Hmm, nee. Te rustig die 1e, en die 2e is gewoonquote:Op maandag 23 juni 2014 12:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En onderstaande hoorde ik net op de radio, Skyradio heeft weer eens de primeur hoor.
let's turn it up a notch.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, nee. Te rustig die 1e, en die 2e is gewoonx invinite.
Die 3e is tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |