SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Om precies die reden koop ik hem (nu) niet. TWD eerst maar eens uitspelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef VelitoX het volgende:
Zit me af te vragen of ik Wolf Among Us wil kopen nu.... TWD seizoen 1 moet ik ook nog uitspelen hahaha, maar ik vind adventure games wel leuk. Back Catalog mag wel wat groter worden....
.
Absoluut, had vroeger ook de cd versie. (nog steeds, maar 1 van de 4 cd's is kwijt)quote:Op maandag 23 juni 2014 00:36 schreef MrStalin het volgende:
Is die fable trouwens wat? Best goedkoop
Mijn vakantie begint pas 11 juli.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef Ooku het volgende:
Gelukkig een weekje vrij. Daarna nog 2 tentamens en dan vakantie :-)
Hoe kan je dat zien?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:05 schreef toetsenbordridder het volgende:
Vakantieeeee
Over the last 4 years, you've spent 446.6 hours playing this selection, which includes 18 items, is valued at $293.85, and requires 108.1 GB
Over the last 4 years, you've spent 3060.7 hours playing this selection, which includes 85 items, is valued at $999.35, and requires 406.4 GBquote:
Over the last 4 years, you've spent 421.2 hours playing this selection, which includes 59 items, is valued at $880.54, and requires 373.2 GBquote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Over the last 4 years, you've spent 3060.7 hours playing this selection, which includes 85 items, is valued at $999.35, and requires 406.4 GB
Heb 'm al. Ik wil nieuwe deals. Heb alleen Stanley gekocht tot nu toe :/quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef Skillstorm het volgende:
Maar jongens, geloof me, voor 1,87 is Fable gewoon een bazen aankoop.
Extreem vermakelijk spel.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niks mis met een keukenprinses die van Big Daddy houdt!
[ afbeelding ]
Ze laten elk team minimaal 1x winnenquote:
Snap ik, dus 'wij' zijn eindelijk aan de beurt morgen.quote:
Payday 2quote:Op maandag 23 juni 2014 09:22 schreef Ladineko het volgende:
Eindelijk mijn portable saw in Payday 2.
Dat maakt kluisjes openen wat makkelijker
Maar dan wel een minder leuke variantquote:Op maandag 23 juni 2014 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, ik heb er meer dan 400 uur in gestoken. Erg leuk om met vrienden te spelen. En met 80% korting paar dagen geleden echt peanuts. Blijkbaar vond EA het zo goed dat ze hun eigen variant maakten Battlefield: Hardline.
[ afbeelding ]
Heb alleen niemand om het dan mee te spelenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, ik heb er meer dan 400 uur in gestoken. Erg leuk om met vrienden te spelen. En met 80% korting paar dagen geleden echt peanuts. Blijkbaar vond EA het zo goed dat ze hun eigen variant maakten Battlefield: Hardline.
[ afbeelding ]
Op sites kijken die het bijhouden, op steam zelf niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef Drxx het volgende:
Kun je ergens zien welke flash + community deals er zijn geweest? Heb die van 03:00 - 11:00 gemist
Binnen de fok! groep genoeg mensen die het spelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb alleen niemand om het dan mee te spelen![]()
enige die ik het zie spelen zijn 2h4u en nog iemand van fok
Enig idee welke? Heb wat subReddits doorgeploegd en kon nergens een duidelijke lijst met games vindenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Op sites kijken die het bijhouden, op steam zelf niet.
ME 3 zit er niet bijquote:Op maandag 23 juni 2014 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mass Effect Collection is wel top.
[ afbeelding ]
En noem het dan niet de Collection. EAquote:
Nee want Steam is een groot en stabiel platform die veel games aanbied van vele verschillende publishers.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef The_Substitute het volgende:
Vinden jullie het dan ook onzin dat je Portal en Portal 2 niet op Origin kan spelen?
Nee, want ik vind Origin stom en ik wil geen Origin. Ik wil een platform met alle spellen, dat Steam heet.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef The_Substitute het volgende:
Vinden jullie het dan ook onzin dat je Portal en Portal 2 niet op Origin kan spelen?
Nee, want Valve heeft een veel beter instelling t.o.v gamercommunity, ondersteunde platformen (Windows, OS X, Linux), andere publishers en (kleinere) ontwikkelaars (GreenLight).quote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef The_Substitute het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef SadPanda het volgende:
Gratis Steam game, AFTERFALL INSANITY:
http://www.indiegala.com/giveaways
Origin is botnetquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef The_Substitute het volgende:
ik vind van maar een fractie van de geenlight games dat het het woord game mag gebruiken, de rest is rommel, greenlight is niet een mega goeie deal ofzo..quote:Op maandag 23 juni 2014 13:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, want Valve heeft een veel beter instelling t.o.v gamercommunity, ondersteunde platformen (Windows, OS X, Linux), andere publishers en (kleinere) ontwikkelaars (GreenLight).
[ afbeelding ]
Heb je kleine Indie-developers op Origin gezien? Dat was meer de reden waarom ik het aangaf.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind van maar een fractie van de geenlight games dat het het woord game mag gebruiken, de rest is rommel, greenlight is niet een mega goeie deal ofzo..
het is ook wel een beetje onzin uiteraard, maar een beter initatief zou zijn als valve, EA, Ubisoft e.d. in 1 consortium stappen en daar 1 game client uit voortkomtquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef The_Substitute het volgende:
gelukkig nietquote:Op maandag 23 juni 2014 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je kleine Indie-developers op Origin gezien?
meh. origin is prima, maarja meningen verschillenquote:Dat was meer de reden waarom ik het aangaf.
Oja en Origin is AIDS.
Ik ben toch voor concurrentie.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:51 schreef mschol het volgende:
het is ook wel een beetje onzin uiteraard, maar een beter initatief zou zijn als valve, EA, Ubisoft e.d. in 1 consortium stappen en daar 1 game client uit voortkomt
quote:Moore: "I think, ultimately, those microtransactions will be in every game, but the game itself or the access to the game will be free."
Alleen doen als je Total Annihilation tof vond. imo maar het is nog Early-Access, dus tja...quote:Op maandag 23 juni 2014 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Negertjes, hoe vinden jullie planetary annihalation? Halen of niet?
Dat vond ik afschuwelijk baas. Hell ik vond zelfs TA: Kingdoms vetquote:Op maandag 23 juni 2014 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alleen doen als je Total Annihilation tof vond. imo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Over negers gesproken, ik zit te denken om deze game te kopen voor ¤0,99.
Epic Cheesiness!
[ afbeelding ]
Toen het uitkwam viel het wel een beetje tegen omdat je toen niets met je offshore account kon doen en er maar 2 extra maps bij kwamen vergeleken met de bèta. In de tussentijd zijn er wel wat patches bij gekomen en is het wel leuk.quote:
?quote:
concurentie blijft bestaan, alleen is er dan maar 1 centraal platform voor gamesquote:Op maandag 23 juni 2014 13:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik ben toch voor concurrentie.
Lees: ik hou van gratis games.
(Pebble, Dead Space, Plants vs Zombies, Sniper Elite V2)
Was minder dan ¤10,- gisteren. Komt over en paar dagen nog wel in de Encore sale.quote:
Gisteren had ik een kater, dus niet gezienquote:Op maandag 23 juni 2014 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Was minder dan ¤10,- gisteren. Komt over en paar dagen nog wel in de Encore sale.
Zoals?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik blijf me soms echt verbazen van hoe laag sommige prijzen zijn voor bepaalde games
Die is toch al een tijdje uit?quote:
Early access ja, maar deze week wordt ie gereleased.quote:
Maar die reviews zijn nog wel SOMS matig erover (in de zin van dat het spel heel veel potentie heeft, maar momenteel nog erg buggy is). Ik wacht dus denk ik nog wel even. Laat je het me / ons even weten hoe hij speelt brahhhh?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren had ik een kater, dus niet gezien
Het is nu iig een heul stuk goedkoper dan de normale prijs.
Wat is de encore sale?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Was minder dan ¤10,- gisteren. Komt over en paar dagen nog wel in de Encore sale.
Planetary Annihilation bijvoorbeeld.quote:
Alle Daily-deals komen in een tijd van 2 dagen geloof ik nog een keer langs.quote:
PA is toch geen greenlight game?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga het toch niet kopen (PA). Laat men eerst maar de eerste greenlight game uitkomen met succes!
En het niet crashedquote:Op maandag 23 juni 2014 16:23 schreef Drankster het volgende:
dat gevoel wanneer je Skyrim speelt met 30 mods en zonder performance loss.
[ afbeelding ]
In een uur kun je makkelijk 2-3 potjes doen. Hup hup.quote:
Op werk dus gaat lastigquote:
Ik doe wel weer een keer mee maar eerst maar eens rond gaan lezen hoe dat zit met stealth nu. Overkill heeft alles veranderd...quote:Op maandag 23 juni 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In een uur kun je makkelijk 2-3 potjes doen. Hup hup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |