lol hij blijkt gewoon een vrouwenpanty filmer te zijn geweest, vandaar dat het hem zo afleidde.. het is duidelijk een fetisj van mquote:Op maandag 23 juni 2014 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
We love Kees.
Ik zeg We zodat ik me een beetje achter jullie kan verschuilen, niet om het groepsgevoel te versterken.
![]()
Ik vind hem ook wel leuk geloof ik.
Volgens mij gaat iedereen in jouw omgeving bijna dood, gaan nooit slagen of raken werkeloos.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus. Wat communiceer jij aanvallend. Zo heb ik totaal geen zin om et je te communiceren, wat die je mijn tijd te verspillen?
Natuurlijk wil ik mensen helpen, mensen om wie ik geef kunnen heel veel bij mij en ik ga ook heel ver voor ze. Maar altijd als mens en vanuit die optiek. Dus met mijn twijfels, mijn angsten, mijn menselijkheid. Ik steun mensen als ze hopen en hoop met ze mee, ik ga geen zekerheid geven als ik dat niet kan.
quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen in jouw omgeving bijna dood, gaan nooit slagen of raken werkeloos.
Heb je niet toevallig de cursus 'zo tactloos mogelijk' gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen in jouw omgeving bijna dood, gaan nooit slagen of raken werkeloos.
Wat?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef Joezi het volgende:
De in kous gestoken vrouwenbenen van Liesje
Toen ik dat zag, dacht ik toch een beetje dat het een act is.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het blijkt nu dus een echte fetisj van m geweest te zijn.. uren lang panty's filmen
Echt he?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de cursus 'zo tactloos mogelijk' gedaan?
Dat het toch Wendy van Dijk was?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik dat zag, dacht ik toch een beetje dat het een act is.
Ja klopt, ik ben zo een ontzettend pessimistisch mens. Zal iedereen die mij kent beamen.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Komt uit de film:quote:Op maandag 23 juni 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik dat zag, dacht ik toch een beetje dat het een act is.
Dat las ik eerder inderdaad. Je kunt de DVD bestellen.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt uit de film:
Trainman
Portret van Kees die autistisch is. Onderworpen aan een strak dagritme legt Kees dagelijks grote reizen af als passagier van zijn eigen modeltrein
Van dezelfde documentairemaakster dus.
Ah, mijn falende leven is dus jouw schuld.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben zo een ontzettend pessimistisch mens. Zal iedereen die mij kent beamen.
Goede analyse wel.
En dat roep ik over ze af, ik zou maar wegwezen als ik jou was,
Kees is hot, zou ie al een manager hebben?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat las ik eerder inderdaad. Je kunt de DVD bestellen.
oh niet zoveel 2 euro.. maar gister 50 ingezet op Duitslandquote:Op maandag 23 juni 2014 03:44 schreef Recce het volgende:
Ik heb geen zin terug te lezen, maar hoeveel geld heb je verloren met USA - Portugal, Joezi?
Ja, dat je boomgaard maar een insectenplaag mag krijgen die ook gelijk je witte hekje opvreet. Want ik vind je een leuk mens Moots. Sorry.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, mijn falende leven is dus jouw schuld.
Kutlies.
Beetje flauw. Maar iemand zijn baan dreigt kwijt te raken of tegen examens op ziet heeft totaal geen niks aan empathie als ik hoop. Ze hebben er meer aan dat je zegt dat je weet dat ze het kunnen... Meegaan in drama zal voor de andere partij nooit een reden zijn om te vechten...quote:Op maandag 23 juni 2014 03:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de cursus 'zo tactloos mogelijk' gedaan?
Ik denk dat die documaakster alle knaken vangt! Straks kan Kees niet in zijn droomwoning wonen, terwijl de documaakster in een riante alleenstaande woning van een overvloedig leven geniet. Help Kees!quote:Op maandag 23 juni 2014 03:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kees is hot, zou ie al een manager hebben?
Dat hoop je zeker.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat je boomgaard maar een insectenplaag mag krijgen die ook gelijk je witte hekje opvreet. Want ik vind je een leuk mens Moots. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |