lol hij blijkt gewoon een vrouwenpanty filmer te zijn geweest, vandaar dat het hem zo afleidde.. het is duidelijk een fetisj van mquote:Op maandag 23 juni 2014 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
We love Kees.
Ik zeg We zodat ik me een beetje achter jullie kan verschuilen, niet om het groepsgevoel te versterken.
![]()
Ik vind hem ook wel leuk geloof ik.
Volgens mij gaat iedereen in jouw omgeving bijna dood, gaan nooit slagen of raken werkeloos.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus. Wat communiceer jij aanvallend. Zo heb ik totaal geen zin om et je te communiceren, wat die je mijn tijd te verspillen?
Natuurlijk wil ik mensen helpen, mensen om wie ik geef kunnen heel veel bij mij en ik ga ook heel ver voor ze. Maar altijd als mens en vanuit die optiek. Dus met mijn twijfels, mijn angsten, mijn menselijkheid. Ik steun mensen als ze hopen en hoop met ze mee, ik ga geen zekerheid geven als ik dat niet kan.
quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen in jouw omgeving bijna dood, gaan nooit slagen of raken werkeloos.
Heb je niet toevallig de cursus 'zo tactloos mogelijk' gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen in jouw omgeving bijna dood, gaan nooit slagen of raken werkeloos.
Wat?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef Joezi het volgende:
De in kous gestoken vrouwenbenen van Liesje
Toen ik dat zag, dacht ik toch een beetje dat het een act is.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het blijkt nu dus een echte fetisj van m geweest te zijn.. uren lang panty's filmen
Echt he?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de cursus 'zo tactloos mogelijk' gedaan?
Dat het toch Wendy van Dijk was?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik dat zag, dacht ik toch een beetje dat het een act is.
Ja klopt, ik ben zo een ontzettend pessimistisch mens. Zal iedereen die mij kent beamen.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:34 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Komt uit de film:quote:Op maandag 23 juni 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik dat zag, dacht ik toch een beetje dat het een act is.
Dat las ik eerder inderdaad. Je kunt de DVD bestellen.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt uit de film:
Trainman
Portret van Kees die autistisch is. Onderworpen aan een strak dagritme legt Kees dagelijks grote reizen af als passagier van zijn eigen modeltrein
Van dezelfde documentairemaakster dus.
Ah, mijn falende leven is dus jouw schuld.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben zo een ontzettend pessimistisch mens. Zal iedereen die mij kent beamen.
Goede analyse wel.
En dat roep ik over ze af, ik zou maar wegwezen als ik jou was,
Kees is hot, zou ie al een manager hebben?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat las ik eerder inderdaad. Je kunt de DVD bestellen.
oh niet zoveel 2 euro.. maar gister 50 ingezet op Duitslandquote:Op maandag 23 juni 2014 03:44 schreef Recce het volgende:
Ik heb geen zin terug te lezen, maar hoeveel geld heb je verloren met USA - Portugal, Joezi?
Ja, dat je boomgaard maar een insectenplaag mag krijgen die ook gelijk je witte hekje opvreet. Want ik vind je een leuk mens Moots. Sorry.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, mijn falende leven is dus jouw schuld.
Kutlies.
Beetje flauw. Maar iemand zijn baan dreigt kwijt te raken of tegen examens op ziet heeft totaal geen niks aan empathie als ik hoop. Ze hebben er meer aan dat je zegt dat je weet dat ze het kunnen... Meegaan in drama zal voor de andere partij nooit een reden zijn om te vechten...quote:Op maandag 23 juni 2014 03:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de cursus 'zo tactloos mogelijk' gedaan?
Ik denk dat die documaakster alle knaken vangt! Straks kan Kees niet in zijn droomwoning wonen, terwijl de documaakster in een riante alleenstaande woning van een overvloedig leven geniet. Help Kees!quote:Op maandag 23 juni 2014 03:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kees is hot, zou ie al een manager hebben?
Dat hoop je zeker.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat je boomgaard maar een insectenplaag mag krijgen die ook gelijk je witte hekje opvreet. Want ik vind je een leuk mens Moots. Sorry.
Niet het tuinhekje.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat je boomgaard maar een insectenplaag mag krijgen die ook gelijk je witte hekje opvreet. Want ik vind je een leuk mens Moots. Sorry.
Je trekt het ook wel meteen in uitersten...quote:Op maandag 23 juni 2014 03:46 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Beetje flauw. Maar iemand zijn baan dreigt kwijt te raken of tegen examens op ziet heeft totaal geen niks aan empathie als ik hoop. Ze hebben er meer aan dat je zegt dat je weet dat ze het kunnen... Meegaan in drama zal voor de andere partij nooit een reden zijn om te vechten...
quote:Op maandag 23 juni 2014 03:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die documaakster alle knaken vangt! Straks kan Kees niet in zijn droomwoning wonen, terwijl de documaakster in een riante alleenstaande woning van een overvloedig leven geniet. Help Kees!
Godverdomme, nu ga je te ver.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat er maar veel mensen offtopic gaan omdat je Lies kent.
Ik snap het, mensen verliezen banen en falen op examens omdat de rest van de wereld niet overtuigend genoeg praat. Overtuigend praten, waarom heeft niemand daar eerder aan gedacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:46 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Beetje flauw. Maar iemand zijn baan dreigt kwijt te raken of tegen examens op ziet heeft totaal geen niks aan empathie als ik hoop. Ze hebben er meer aan dat je zegt dat je weet dat ze het kunnen... Meegaan in drama zal voor de andere partij nooit een reden zijn om te vechten...
TJAKKA!quote:Op maandag 23 juni 2014 03:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap het, mensen verliezen banen en falen op examens omdat de rest van de wereld niet overtuigend genoeg praat. Overtuigend praten, waarom heeft niemand daar eerder aan gedacht.
Wat zeg je dat mooi. Neuken?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap het, mensen verliezen banen en falen op examens omdat de rest van de wereld niet overtuigend genoeg praat. Overtuigend praten, waarom heeft niemand daar eerder aan gedacht.
Mensen overtuigen in wat ze wel kunnen zeker ja.. niet meegaan in wat ze kunnen verliezen. Dan bevestig je hun angsten.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bah, nuance, daar houden mensen niet van. Twijfel is dodelijk, alles gaat goed, niet aan denken, vingers in de oren!quote:Op maandag 23 juni 2014 03:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi. Neuken?
Een beetje? Misschien? Misschien wil ik dat wel, Denk ik. ooit. Misschien.
of misschien zie je nix, daarom fix ik het voor mezelf,quote:Op maandag 23 juni 2014 03:54 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Mensen overtuigen in wat ze wel kunnen zeker ja.. niet meegaan in wat ze kunnen verliezen. Dan bevestig je hun angsten.
Met iemand meeleven en praten over angsten kan net zo belangrijk zijn als iemand bemoedigen.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:54 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Mensen overtuigen in wat ze wel kunnen zeker ja.. niet meegaan in wat ze kunnen verliezen. Dan bevestig je hun angsten.
Nuance.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Bah, nuance, daar houden mensen niet van. Twijfel is dodelijk, alles gaat goed, niet aan denken, vingers in de oren!
Zijn die er al niet genoeg? Hoeveel mensen hebben we waar we begrip en steun aan hebben en hoeveel mensen hebben we die mensen kracht en wilskracht uit kunnen putten?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Met iemand meeleven en praten over angsten kan net zo belangrijk zijn als iemand bemoedigen.
Aanmoedigen werkt bij mij juist averechts. Ik ben een pessimist en daardoor valt alles altijd best wel mee. Optimisten zijn vaak fakers en storten veel vaker in.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Met iemand meeleven en praten over angsten kan net zo belangrijk zijn als iemand bemoedigen.
Tjakka!quote:Op maandag 23 juni 2014 03:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wut? Je meende het niet toen je zei dat ik aardig ben?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet nu zeggen dat ik het niet meen, het zal maar opeens gebeuren dan heb ik het gedaan.
Met dat laatste ben ik het niet eens. Optimisten benutten vaker kansen en krabbelen sneller op na een tegenvaller, helaas. Ik zeg helaas omdat optimisten meestal geen gelijk hebben, maar toch voordeel halen uit hun optimisme.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aanmoedigen werkt bij mij juist averechts. Ik ben een pessimist en daardoor valt alles altijd best wel mee. Optimisten zijn vaak fakers en storten veel vaker in.
Wel joh. Ik mag je graag. Ik dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Wut? Je meende het niet toen je zei dat ik aardig ben?
Leuk is dat...
Ik was aan het vissenquote:Op maandag 23 juni 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel joh. Ik mag je graag. Ik dacht dat je dat wel wist.
Optimisme en kretologie uit zelfhulpboekjes werken meestal als een boemerang natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:01 schreef mootie het volgende:
Anyway, ik vind het zelfhulpboekachtig klinken.
*allergische reactie incoming
Maar als ze tegenvaller op tegenvaller krijgen? Maarja vaak is het ook een gevoel he, dat komt of komt niet. Ik geloof niet dat ik ooit optimist kan worden met therapieën of zelf hulpboekjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet eens. Optimisten benutten vaker kansen en krabbelen sneller op na een tegenvaller, helaas. Ik zeg helaas omdat optimisten meestal geen gelijk hebben, maar toch voordeel halen uit hun optimisme.
Dat gaat ook niet gebeuren, omdat je zelf al niet overtuigd bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als ze tegenvaller op tegenvaller krijgen? Maarja vaak is het ook een gevoel he, dat komt of komt niet. Ik geloof niet dat ik ooit optimist kan worden met therapieën of zelf hulpboekjes.
Jezelf indoctrineren is zo moeilijk.. denk dat het met strafkamp praktijken wel mogelijk is.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Optimisme en kretologie uit zelfhulpboekjes werken meestal als een boemerang natuurlijk.
Als iemand probeert optimist te zijn door ellende uit zelfhulpboekjes te herhalen, dan wordt het een soort krampachtig optimisme en dat gaat fout. Optimist kun je misschien worden door levensgebeurtenissen, maar verder is dat genetisch bepaald, lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als ze tegenvaller op tegenvaller krijgen? Maarja vaak is het ook een gevoel he, dat komt of komt niet. Ik geloof niet dat ik ooit optimist kan worden met therapieën of zelf hulpboekjes.
Nee mijn brein is daarvan overtuigd, ik ben maar de slaaf.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:05 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren, omdat je zelf al niet overtuigd bent.
Iemand moet dus eerst overtuigd zijn, terwijl hij twijfelt. Je moet dus nuancerende, rationele gedachten opzij zetten? Lijkt me verre van gezond.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:05 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren, omdat je zelf al niet overtuigd bent.
Wat heeft het voor zin om onzekere te wensen en te hopen, terwijl je beter kan zeggen dat wat je zeker bent zo prettig mogelijk beleefd wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand moet dus eerst overtuigd zijn, terwijl hij twijfelt. Je moet dus nuancerende, rationele gedachten opzij zetten? Lijkt me verre van gezond.
Door het gokken werd ik een optimist en toen ging het fout.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Als iemand probeert optimist te zijn door ellende uit zelfhulpboekjes te herhalen, dan wordt het een soort krampachtig optimisme en dat gaat fout. Optimist kun je misschien worden door levensgebeurtenissen, maar verder is dat genetisch bepaald, lijkt me.
Ik wens en hoop nooit het onzekere en ik probeer dingen zo prettig mogelijk te beleven.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:10 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om onzekere te wensen en te hopen, terwijl je beter kan zeggen dat wat je zeker bent zo prettig mogelijk beleefd wordt.
Heb je m weggejaagd?quote:Op maandag 23 juni 2014 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
Haha, Babu is zich dood geschrokken natuurlijk.
Maar toen had je nog optimistischer moeten zijn en nog meer moeten inzetten, dan was het zeker goed gegaan!quote:Op maandag 23 juni 2014 04:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door het gokken werd ik een optimist en toen ging het fout.
Dat deed ik daarna nog even, hup de volle pot erinquote:Op maandag 23 juni 2014 04:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar toen had je nog optimistischer moeten zijn en nog meer moeten inzetten, dan was het zeker goed gegaan!
En toen was het geld op? Of heb je nog wel een paar euro om mee verder te gaan?quote:Op maandag 23 juni 2014 04:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat deed ik daarna nog even, hup de volle pot erin
IK heb in het verleden ook ontzettende domme beleggingsfouten gemaakt door in te gaan op de overtuigingskracht van de andere partij.. Dat is een ander verhaal. Mijn zwakte was daarop te bouwen zonder zelf enig onderzoek te doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door het gokken werd ik een optimist en toen ging het fout.
Ja dat nog wel.. zat ook te kutten met roulette en slotmachinesquote:Op maandag 23 juni 2014 04:15 schreef Recce het volgende:
[..]
En toen was het geld op? Of heb je nog wel een paar euro om mee verder te gaan?
Dus als we straks geen Joezi meer zien, kun je je internetverbinding niet meer betalen.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat nog wel.. zat ook te kutten met roulette en slotmachines
Ah kijk, je moet wel optimist zijn, maar ondertussen toch even de feiten checken. Dan word je al snel een realist.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:18 schreef truushangmat het volgende:
[..]
IK heb in het verleden ook ontzettende domme beleggingsfouten gemaakt door in te gaan op de overtuigingskracht van de andere partij.. Dat is een ander verhaal. Mijn zwakte was daarop te bouwen zonder zelf enig onderzoek te doen.
Moet ik zo even kijken, maar die gast ontpopt zich wel als een baas.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 04:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus als we straks geen Joezi meer zien, kun je je internetverbinding niet meer betalen.
Alles wat ie zegt wordt gescriptquote:Op maandag 23 juni 2014 04:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ik zo even kijken, maar die gast ontpopt zich wel als een baas.
Je moet jezelf overtuigen van je keuzes door zelfonderzoek. Je kansen zelf berekenen en de keuze maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah kijk, je moet wel optimist zijn, maar ondertussen toch even de feiten checken. Dan word je al snel een realist.
Whehe, wat een faalhaas, die Dingo!quote:Op maandag 23 juni 2014 04:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ik zo even kijken, maar die gast ontpopt zich wel als een baas.
Mooie conclusie.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah kijk, je moet wel optimist zijn, maar ondertussen toch even de feiten checken. Dan word je al snel een realist.
trustequote:Op maandag 23 juni 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Doei schaapjes. Ik ga jullie tellen. Denk ik. ::*
Ik hoop dat je lekker slaapt en ik vertrouw er op je morgen weer te kunnen quoten enzo.quote:Op maandag 23 juni 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga ook slapen... Ik wens jullie nog een prettige nacht toe en wellicht tot weerziens..quote:Op maandag 23 juni 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Niet veel meer het is bedjetijdquote:
Nee had wel VS.. laatste minuut gelijkspel..quote:Op maandag 23 juni 2014 04:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
joezi,
heb je nog wat gewonnen vandaag
quote:Op maandag 23 juni 2014 04:32 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen... Ik wens jullie nog een prettige nacht toe en wellicht tot weerziens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |