Tot ziens is al een flink leugen in deze casus.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:02 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lekker slapen en tot ziens.
Ik vind FOK toch wel een passie bij jouquote:Op maandag 23 juni 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij vindt dat de manier van benoemen invloed heeft op wat er gebeurt. Dat kan. Misschien ben ik liever zwak. We hadden al besloten dat ik sowieso geen echte passies heb dus dat zou zomaar kunnen. /care.
Je kan heel lang nadenken over hoe je iets duidelijk kan vertellen, of je kan niks zeggen en het simpelweg doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:01 schreef truushangmat het volgende:
Hoe vaak hoor je niet mensen zeggen, ik ga het proberen. Hierbij is gaan, sterk maar proberen zwakt dit weer af...
Ik denk dat ik het ga doen. Denken is zwak maar doen is sterk.
Het gaat er om dat je overtuigend bent in wat je zegt. Een verkoper die wel denkt dat het een goede machine is, zal jou niet overtuigen dat het daadwerkelijk ook zo is. Evenals een arts die spreekt in termen als, misschien moeten we dit medicijn een proberen...quote:Op maandag 23 juni 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij vindt dat de manier van benoemen invloed heeft op wat er gebeurt. Dat kan. Misschien ben ik liever zwak. We hadden al besloten dat ik sowieso geen echte passies heb dus dat zou zomaar kunnen. /care.
Maar wel sterkquote:Op maandag 23 juni 2014 03:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tot ziens is al een flink leugen in deze casus.
Je hebt een punt, ik ben flink verslaafd aan dit forum. Ik vind het prettiger dan IRL communicatie. Ik heb alleen geen zolderkamer.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind FOK toch wel een passie bij jou
Maar het leven is geen marketing truc toch? En je taal is maar aangeleerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:06 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je overtuigend bent in wat je zegt. Een verkoper die wel denkt dat het een goede machine is, zal jou niet overtuigen dat het daadwerkelijk ook zo is. Evenals een arts die spreekt in termen als, misschien moeten we dit medicijn een proberen...
Je moet liegen Joezi. Zolang je maar overtuigend klinkt. Blijkt.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar het leven is geen marketing truc toch? En je taal is maar aangeleerd.
Ik vind dat ze eigenlijk een waarschuwing moeten geven als je hier langer dan een uur zit. Misschien kun je dat eens voorstellen?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, ik ben flink verslaafd aan dit forum. Ik vind het prettiger dan IRL communicatie. Ik heb alleen geen zolderkamer.
Stukje communicatieve vaardigheden op dit tijdstip is toch best grappig daarover te discussiëren?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar het leven is geen marketing truc toch? En je taal is maar aangeleerd.
Iemand die te overtuigend praat vertrouw ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:10 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Stukje communicatieve vaardigheden op dit tijdstip is toch best grappig daarover te discussiëren?
Zekerquote:Op maandag 23 juni 2014 03:10 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Stukje communicatieve vaardigheden op dit tijdstip is toch best grappig daarover te discussiëren?
Maar ik ben geen verkoper en ik hoef niet te overtuigen. Ik ben geen arts en ik hoef niet te genezen. Ik vind het fijner om te delen. een verkoper zal zich rot voelen wanneer hij niet verkoopt. een arts wanneer hij niet geneest. Ik praat liever over auto's en ziektes in het algemeen. Misschien kunnen we een beetje leren van elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:06 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je overtuigend bent in wat je zegt. Een verkoper die wel denkt dat het een goede machine is, zal jou niet overtuigen dat het daadwerkelijk ook zo is. Evenals een arts die spreekt in termen als, misschien moeten we dit medicijn een proberen...
Ik lieg dat ik nooit lieg! Als ik ergens niet tegen kan is het liegen!quote:Op maandag 23 juni 2014 03:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je moet liegen Joezi. Zolang je maar overtuigend klinkt. Blijkt.
Dat was inderdaad een cursus voor mezelf om wat overtuigender overkomen. Ik heb daar wel van geleerd en ik pas het nog steeds toe in mijn huidige onderneming.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
ZekerMaar waarom wil jij sterk overkomen? Om onzekerheid te verbergen?
Zakelijk is het wel handig ja, maar privé zou ik het niet al te veel toe gaan passen.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:13 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een cursus voor mezelf om wat overtuigender overkomen. Ik heb daar wel van geleerd en ik pas het nog steeds toe in mijn huidige onderneming.
En voel je je er beter bij?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:13 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een cursus voor mezelf om wat overtuigender overkomen. Ik heb daar wel van geleerd en ik pas het nog steeds toe in mijn huidige onderneming.
Ik vind dat je nu een beetje poep gaat praten. Dus je wil vooral geen mensen helpen om zekerheid te geven, maar steunen in hun hoop?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen verkoper en ik hoef niet te overtuigen. Ik ben geen arts en ik hoef niet te genezen. Ik vind het fijner om te delen. een verkoper zal zich rot voelen wanneer hij niet verkoopt. een arts wanneer hij niet geneest. Ik praat liever over auto's en ziektes in het algemeen. Misschien kunnen we een beetje leren van elkaar.
Dat was hypothetisch ik geef echt niets om auto's en al helemaal niet van de medische wetenschap.
Ik ga de hondjes uitlaten en het even op mij in laten werken..quote:Op maandag 23 juni 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
BREAKING NEWS.![]()
Hier een betere versie
http://www.telegraaf.nl/t(...)als_cameraman__.html
Jezus. Wat communiceer jij aanvallend. Zo heb ik totaal geen zin om et je te communiceren, wat die je mijn tijd te verspillen?quote:Op maandag 23 juni 2014 03:16 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu een beetje poep gaat praten. Dus je wil vooral geen mensen helpen om zekerheid te geven, maar steunen in hun hoop?
Hiervoor moet je de documentaire "Het beste voor Kees" voor gezien hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:20 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik ga de hondjes uitlaten en het even op mij in laten werken..
Valse zekerheid geven vind ik maar een zwaktebod.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:16 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu een beetje poep gaat praten. Dus je wil vooral geen mensen helpen om zekerheid te geven, maar steunen in hun hoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |