SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Op te zoeken ja, wat was ook al weer de sneltoets om naar je startpagina te gaan?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Op te zoeken'![]()
[..]
Helemaal lek gestoken 2 dagen terug. Ik wens je succes met de jacht.
Oh, heb jij zo 1 die je niet kan verstellen?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaMijn mama wilde zelfs ook kijken, dus ik kan zelfs op de TV naar Portugal kijken
Al ga ik niet die pagina bezoeken, ik geloof dat ik dat niet direct als prettig ervaar.
[..]_!
Ga je de grap nou echt doorvoeren?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh, heb jij zo 1 die je niet kan verstellen?
Helemaal lek? Ben je een vampier nu?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Op te zoeken'![]()
[..]
Helemaal lek gestoken 2 dagen terug. Ik wens je succes met de jacht.
Maar dat snap ik dan ook wel, stiekemquote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ervaar het als woest wild aantrekkelijk.
Is dit nou vissen naar of ik er 1 heb?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh, heb jij zo 1 die je niet kan verstellen?
Ja. Al zou ik liever een teenwolf zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helemaal lek? Ben je een vampier nu?![]()
Dankjewel
[..]
Maar dat snap ik dan ook wel, stiekem
[..]
Is dit nou vissen naar of ik er 1 heb?
Of weer rare humor wat ik niet snap.
Best onhandig in de bioscoop wel. Ik kan hier over meepraten.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij gifjes van J Alba kom ik spontaan klaar, geen attributen benodigd.
Ze controleren bij Pathé toch nooit wat je in je tas hebt, daarom ben ik ook van plan een reserve broekje mee te nemen wanneer ik weer een film met Jessica ga aanschouwen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik liever een teenwolf zijn
En dat tweede. Fopje probeert zijn mislukte grap te laten slagen in de overtreffende trap. Tragisch.
[..]
Best onhandig in de bioscoop wel. Ik kan hier over meepraten.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik liever een teenwolf zijn
En dat tweede. Fopje probeert zijn mislukte grap te laten slagen in de overtreffende trap. Tragisch.
Maandverband bij mannen is onderschat op dat soort momenten. Gat in de markt?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze controleren bij Pathé toch nooit wat je in je tas hebt, daarom ben ik ook van plan een reserve broekje mee te nemen wanneer ik weer een film met Jessica ga aanschouwen.
Jordi Alba.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij gifjes van J Alba kom ik spontaan klaar, geen attributen benodigd.
Ik zou het kopen want ik heb het nodig.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maandverband bij mannen is onderschat op dat soort momenten. Gat in de markt?
Een Jessica-strip
loeminadiquote:Op zondag 22 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba kan Jessica Alba en Jordi Alba zijn![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo speelt, Flips kan helemaal los.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, dan ligt het toch niet aan mij.
Volgens mij moet ik nog ergens een verkapt Portugees shirt hebben liggen. Ik ga even zoeken hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo speelt, Flips kan helemaal los.
2-0 voor Portugalquote:
Zal een Real Madrid sjaal werken om Ronaldo aan te moedigen?quote:
Daar ben ik dan blij meequote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nooit. Er is altijd een uitweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |