Beide komen er voor, waarom eerder een jaguar?quote:
ik las dat hij in de rivier was gevonden...blijft allemaal speculatie..ook van mij..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, rugzak stond op de kant, een van de meiden checkt de rivier en glijdt uit. De ander, de tas achterlatend, rent haar achteraan en overkomt hetzelfde.
Je hebt gelijk; hij is gevonden aan de rand van een rivier, maar onduidelijk is hoe ie daar terecht is gekomen.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik las dat hij in de rivier was gevonden...blijft allemaal speculatie..ook van mij..
en zie maar hoe belangrijk een verkeerd geplaatst woordje kan zijn..
in een rivier of naast een rivier
Die leven dichtbij het water.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beide komen er voor, waarom eerder een jaguar?
in theorie moet dat te zien zijn op de stoffelijke resten tand afdrukken op de beenderenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het kan uiteraard. En het is eerder een jaguar dan, maar ook dat lijkt niet waarschinlijk
Goede vraag. Geen antwoord. Vind het meer een jaguarding..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beide komen er voor, waarom eerder een jaguar?
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goede vraag. Geen antwoord. Vind het meer een jaguarding..
quote:
Nope, is waarschijnlijker dat ze na hun dood zijn gaan knagen en verspreiden..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in theorie moet dat te zien zijn op de stoffelijke resten tand afdrukken op de beenderen
een katachtige is een prooi dier dat zal niet zo snel iets in ontbinding eten..
aaseters (vaak hondachtigen) wel
De oerwoudmilitair heeft het vanaf de Brabantse zolderkamer opgelost.quote:
Dank! Sommige dingen weet je niet meer (bewust), maar speelt toch meequote:
En jij vanuit je Colombiaanse zolderkamer.. Lood - oud ijzerquote:Op maandag 23 juni 2014 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De oerwoudmilitair heeft het vanaf de Brabantse zolderkamer opgelost.
En dan word ik van tunnelvisie beticht.
Katten raken een al dagen ontbindend lijk (zeker in de tropen) echt niet aan. Vers vlees wel. Hoe groot is de kans dat precies in die korte tijd dat vlees goed blijft (je eigen woorden) een jaguar hen vindt?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, is waarschijnlijker dat ze na hun dood zijn gaan knagen en verspreiden..
Echt wel hoor..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Katten raken een al dagen ontbindend lijk (zeker in de tropen) echt niet aan. Vers vlees wel. Hoe groot is de kans dat precies in die korte tijd dat vlees goed blijft (je eigen woorden) een jaguar hen vindt?
Die beesten zijn niet zó talrijk en die 'jungle' is groot...
Ik houd juist veel open, het soort kat vastleggen op "leven graag bij het water", nee, dat zou ik niet aandurven.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij vanuit je Colombiaanse zolderkamer.. Lood - oud ijzer
Niet dan? Ze vissen ook nog eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De oerwoudmilitair heeft het vanaf de Brabantse zolderkamer opgelost.
En dan word ik van tunnelvisie beticht.
Ik speculeer niet. Al vind ik sommige dingen waarschijnlijker dan anderequote:Op maandag 23 juni 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd juist veel open, het soort kat vastleggen op "leven graag bij het water", nee, dat zou ik niet aandurven.
Maar speculeer lekker verder, prima. Zou leuk zijn als het de feiten een beetje volgt. Geen bloedspetters op de rugzak, de poema/jaguar kan verder af geweest zijn, en het is een mogelijkheid, maar welke aanwijzing heb je ervoor?
Ja, de jaguars zijn talrijk in Panama? Heb je cijfers?quote:
ik kan geen woord spaans bijvoorbeeld, ga ik deze tekst in google vertalen gooien krijg ik onsamenhangende stukken tekst er voor terug...quote:Op maandag 23 juni 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou dan, dan is er dus geen probleem. Wat zeik je dan toch?
Zwemmen kunnen ze ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd juist veel open, het soort kat vastleggen op "leven graag bij het water", nee, dat zou ik niet aandurven.
Maar speculeer lekker verder, prima. Zou leuk zijn als het de feiten een beetje volgt. Geen bloedspetters op de rugzak, de poema/jaguar kan verder af geweest zijn, en het is een mogelijkheid, maar welke aanwijzing heb je ervoor?
"Een jaguardingetje".quote:Op maandag 23 juni 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik speculeer niet. Al vind ik sommige dingen waarschijnlijker dan andere
De algemene lijn kan je er wel uithalen.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kan geen woord spaans bijvoorbeeld, ga ik deze tekst in google vertalen gooien krijg ik onsamenhangende stukken tekst er voor terug...
Ik denk (tamelijk ongefundeerd) dat ze een ongeluk hebben gehad en na hun dood zijn opgevreten (Ja, dit is wél speculatie)quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de jaguars zijn talrijk in Panama? Heb je cijfers?
Hoe denk je dat de industrialisatie van ook die afgelegen gebieden de stand van de jaguar hebben beinvloed, goed, of toch slecht? Er zitten beesten, maar niet achter elke boom...
1 dagje in de zon en wellicht lust de jaguar het vlees al niet meer. Hooguit een paar dagen en dan eten alleen termieten het nog...
Pcies. Enig meedenken mag..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kan geen woord spaans bijvoorbeeld, ga ik deze tekst in google vertalen gooien krijg ik onsamenhangende stukken tekst er voor terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |