Dus een ongeluk is waarschijnlijkerquote:Op maandag 23 juni 2014 01:16 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Nou ja, een aanrander of verkrachter neemt volgens mij ook zelden nog even de portemonnee of telefoon van zijn slachtoffer mee. Het gaat hem immers om sex (en macht, zo schijnt het).
Wat verbeeld jij je eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pieker er niet over. Hij plaatst, dan vertaalt hij ookmaar
Het heeft ook invloed op de dader.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:16 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Nou ja, een aanrander of verkrachter neemt volgens mij ook zelden nog even de portemonnee of telefoon van zijn slachtoffer mee. Het gaat hem immers om sex (en macht, zo schijnt het).
Mata, JIJ plaatst een bericht in het Spaans hoor...quote:Op maandag 23 juni 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat verbeeld jij je eigenlijk?
Die kaartjes maken een hoop duidelijk, doe er je voordeel mee.
LOLquote:Op maandag 23 juni 2014 01:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het heeft ook invloed op de dader.
En zeker na een moord is men over het algemeen met van alles bezig behalve diefstal
En als je het niet kan lezen, gooi je het door Google Translate. Beetje zelf moeite doen, ik doe genoeg, jammer voor je.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mata, JIJ plaatst een bericht in het Spaans hoor...
Nou, ze zijn écht schuw. En 2 mensen aanvallen? Maar alles kan uiteraard..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
Ook ik heb zitten denken /speculeren
Toen ze de rugzak vonden, was mijn eerste vraag waarom zijn de bh's uitgetrokken..
-Door lopen zweten zijn ze gaan irriteren...
maar als je een grote cupmaat heb is het ook niet prettig om zonder bh te lopen zeker niet als je nog moet klauteren en dergelijke.. toch hebben beide besloten hem uit te doen...
Ik lees hier in de rivier gevallen,.maar als ik zou gaan wandelen zou ik.me rugzak aan beide armen omdoen dan zit hij het comfortabels,.als ik in de rivier zou vallen zou dat dus met rugzak zijn.. dat zou niet verklaren waarom de rugzak zo ver van de stoffelijke resten vandaan ligt..
Ik blijf zelf het idee hebben dat ze aangevaalen zijn door een poema, ook al word er beweerd dat deze schuw is, als een dier hongerig en mogenlijk zwanger of welpen heeft (ik vermoed het laatste) wind de honger van de schuwheid...
Katachtigen lopen met hun prooi en voor grote katachtige is een paar kilometer een peuleschil.
Als mijn vriendin aangevallen word , denk ik dat ik me vriendin te hulp schiet en probeer het dier weg te jagen, die vervolgens dan ook een 2de slachtoffer maakt...
waarom het zo ver uitelkaar ligt...
welpen, mams neemt de prooi mee voor welpen die elders veilig verblijven..
Daarbij kunnen katachtigen ook gerust beenderen eten..
dat verklaard dat er niet veel gevonden is..
Orgaan handel lijkt me onwaarschijnlijk, dan ontdoe je je van alle bewijzen verbranden/begraven en laat je geen schoen aan een been zitten
Ik kan het prima lezen. Dat is het probleem niet..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En als je het niet kan lezen, gooi je het door Google Translate. Beetje zelf moeite doen, ik doe genoeg, jammer voor je.
Nou dan, dan is er dus geen probleem. Wat zeik je dan toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het prima lezen. Dat is het probleem niet..
De meesten kunnen het niet lezen. Lijkt me duidelijk..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou dan, dan is er dus geen probleem. Wat zeik je dan toch?
Als ze het niet kunnen maar wel willen lezen, dan gooien ze het in Google Translate, wat is in godsnaam je probleem? Rooie klats?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De meesten kunnen het niet lezen. Lijkt me duidelijk..
Google translatequote:Op maandag 23 juni 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze het niet kunnen maar wel willen lezen, dan gooien ze het in Google Translate, wat is in godsnaam je probleem? Rooie klats?
ik heb een filmpje gezien *i shoulnd survive* over een moutainbikster die op een veel gebruikt fietsroute was aangevallen door een bergleeuw (honger) waarvan ook bekend staan dat deze zich niet bij daglicht en in de buurt van mensen laat zien, en ook dasrbij schoot een andere moutainbiker te hulp..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ze zijn écht schuw. En 2 mensen aanvallen? Maar alles kan uiteraard..
Dat het verdorie niet leesbaar is! Dit is een Nederlandse site!quote:Op maandag 23 juni 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze het niet kunnen maar wel willen lezen, dan gooien ze het in Google Translate, wat is in godsnaam je probleem? Rooie klats?
Die katten jagen voornamelijk in de schemering en 's nachts idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb een filmpje gezien *i shoulnd survive* over een moutainbikster die op een veel gebruikt fietsroute was aangevallen door een bergleeuw (honger) waarvan ook bekend staan dat deze zich niet bij daglicht en in de buurt van nensen laat zien, en ook dasrbij schoot een andere moutainbiker te hulp..
de bergleeuw verdedigde zijn prooi en viel toen de helper ook aan...
uiteindelijk door 3 en4 de petsinen droop de leeuw af
Poema. En dus?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb een filmpje gezien *i shoulnd survive* over een moutainbikster die op een veel gebruikt fietsroute was aangevallen door een bergleeuw (honger) waarvan ook bekend staan dat deze zich niet bij daglicht en in de buurt van mensen laat zien, en ook dasrbij schoot een andere moutainbiker te hulp..
de bergleeuw verdedigde zijn prooi en viel toen de helper ook aan...
uiteindelijk door 3 en4 de personen droop de leeuw af
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het verdorie niet leesbaar is! Dit is een Nederlandse site!
quote:
dan blijft je rugzak zitten, probeer die maar is af te doen terwijl je moet zwemmen om je hoofd boven water te houden, daarbij hoe vask val je tegelijk samen, maar ook daarbij kan de een de ander geprobeerd hebben te reddenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die katten jagen voornamelijk in de schemering en 's nachts idd.
Maar de kans dat ze een poema of jagoear tegenkwamen acht ik echt kleiner dan die gevaarlijke rivier steeds oversteken en je evenwicht verliezen.
Nee, rugzak stond op de kant, een van de meiden checkt de rivier en glijdt uit. De ander, de tas achterlatend, rent haar achteraan en overkomt hetzelfde.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan blijft je rugzak zitten, probeer die maar is af te doen terwijl je moet zwemmen om je hoofd boven water te houden, daarbij hoe vask val je tegelijk samen, maar ook daarbij kan de een de ander geprobeerd hebben te redden
Het feit dat de menselijke vondsten vooral in de rivier(bedding) zijn gevonden, wijst toch meer op de rivier als "schuldige" dan een hongerige kat? Het kan hoor, niks op tegen, maar die rivier is dodelijker lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dus niet onwaarschijnlijk dat de poema 2 slachtoffers maakt
Jawel. Maar het kan uiteraard. En het is eerder een jaguar dan, maar ook dat lijkt niet waarschinlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dus niet onwaarschijnlijk dat de poema 2 slachtoffers maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |