https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
echt? Ga jij het gokken??quote:Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
Zeg, kijk eens naar het orderboek van RZR op Mintpal
Ik koop wel op 0.00000020 ofzo straks.
Ja nu heb je weinig keus meer denkquote:Op zondag 22 juni 2014 23:31 schreef DaMart het volgende:
En dan nu de hamvraag: to hodl or not to hodl RZR.
Ik kan nog steeds met winst uitstappen hoorquote:
Ik heb er nu al 3 misgegokt. Duitsland, België en dat gelijkspel van daarstraks waar ik gelukkig niet had ingezet.quote:
Ik heb nu al 60BC verlies gemaakt hieraan en telkens moet ik mijn winst van traden inzetten. Lijkt me wel duidelijk welke meer gaat opbrengenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er nu al 3 misgegokt. Duitsland, België en dat gelijkspel van daarstraks waar ik gelukkig niet had ingezet.
M'n bol is kapot.
Als je nu sellt gaat ie vannacht moon.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds met winst uitstappen hoor.
Maar dat paniekgedoe wil ik eens niet aan meedoen eigenlijk.
*zucht* vergelijk de orders eens en niet de laatste prijsquote:Op zondag 22 juni 2014 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
217 op Mint en 231 op Bittrex, laat ik nu net alles op Bittrex hebben
Waar moet ik het dan mee vergelijken? Ik pak gewoon beide last price indicatie, hoogste prijs soms?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht* vergelijk de orders eens en niet de laatste prijs
Als je wilt kopen hoogste prijs ja. Voor arbitrage moet je de hoogste sell en laagste buy van de twee exchanges vergelijken. Niet veel hier lijken dat te snappenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar moet ik het dan mee vergelijken? Ik pak gewoon beide last price indicatie, hoogste prijs soms?
Oh zo, ja als je echt wilt zwieberen tussen exchanges om er een slaatje uit te slaan moet je dat zo doen ja. Maar omdat je zit met confirmation tijd en je x confirmations nodig hebt is het de moeite niet waard. Eer je goedkoop hebt ingeslagen en duurder wilt verkopen is het bij de tweede exchange toch gelijk getrokken qua verschil.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je wilt kopen hoogste prijs ja. Voor arbitrage moet je de hoogste sell en laagste buy van de twee exchanges vergelijken. Niet veel hier lijken dat te snappen
Meestal is het zo gebeurd; met sommige coins duurt het even.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh zo, ja als je echt wilt zwieberen tussen exchanges om er een slaatje uit te slaan moet je dat zo doen ja. Maar omdat je zit met confirmation tijd en je x confirmations nodig hebt is het de moeite niet waard. Eer je goedkoop hebt ingeslagen en duurder wilt verkopen is het bij de tweede exchange toch gelijk getrokken qua verschil.
Zou ik ook doen, tijd dat Spanje, Portugal, Frankrijk, Engeland, Italië allemaal afzwaaienquote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga 25 bc op de VS zetten.
Het halve portugese team is geblesseerd en ik hoop enorm dat ze lekker op 0 punten blijven staan.
Het zou eens durven ,zeg, een topctitel die niet gewelvallig was aan den heilige saeckquote:Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Jeetje katje dat was snel.
Ik had al een titel in de kopie plak staan omdat ik het al verwachtte
maar je was nog sneller.
netjes
Je maakt het toch aanlokkelijk voor mij om één laatste ultime poging te wagen... ok dan, hopelijk krijg ik geen spijtquote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga 25 bc op de VS zetten.
Het halve portugese team is geblesseerd en ik hoop enorm dat ze lekker op 0 punten blijven staan.
Haha snel zijn dan, dan kun je misschien voor het begin vd wedstrijd inzettenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt het toch aanlokkelijk voor mij om één laatste ultime poging te wagen... ok dan, hopelijk krijg ik geen spijt
en wat heeft dat met AEX te maken?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha snel zijn dan, dan kun je misschien voor het begin vd wedstrijd inzetten![]()
ga dat in ONZ doen?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu een beetje verveeld en afwachtend met mijn vingers op het bureau te tikken tot een magische popup verschijnt onderin mijn scherm
Je weet het echt zeker? Mijn BC zijn binnenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha snel zijn dan, dan kun je misschien voor het begin vd wedstrijd inzetten![]()
Neequote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet het echt zeker? Mijn BC zijn binnen
Kan ik ook een verzekering afsluiten?
Hoe gingen de vorige wedstrijden van de VS en Portugal?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat ik gelijk heb, vooral omdat ik portugal graag zie verliezen
met bitcoin tot nowhere to the door.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet het echt zeker? Mijn BC zijn binnen
Kan ik ook een verzekering afsluiten?
Portugal verloor hard, VS won nipt geloof ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe gingen de vorige wedstrijden van de VS en Portugal?
hail marry ^2445quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme twijfel.... Rois moet dat wegnemen
Prima.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Portugal verloor hard, VS won nipt geloof ik.
VS had met 35 seconden een doelpunt, Portugal werd afgedroogd door Duitslandquote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe gingen de vorige wedstrijden van de VS en Portugal?
best triest, niks op niks. Waarom?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
20BC op de VS. (eigenlijk 19.9999 maar goed)
Straks niet meerquote:Op maandag 23 juni 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu ergens enorm blij dat mijn transactie is misgegaan
Hoe is dat bij jou opgelost dan? Kreeg je ze retour of zijn ze alsnog in het systeem terechtgekomen?quote:
Ik had een mailtje gestuurd dat ik een fout had gemaakt. Toen kreeg ik binnen een uurtje ofzo alles terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is dat bij jou opgelost dan? Kreeg je ze retour of zijn ze alsnog in het systeem terechtgekomen?
just sayingquote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat best wel vaag dat je je wallet niet mag legen, als jij die fout nooit had vermeldt had ik het zelfs niet geweten.
Wacht, watquote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat best wel vaag dat je je wallet niet mag legen, als jij die fout nooit had vermeldt had ik het zelfs niet geweten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Maar dat had ik ook niet gelezen offcquote:NOTE: Projected ROI will fluctuate as other bets are placed. When match starts, no more bets can be placed. *
Minimum per bet: 10BC, maximum per bet: 1000BC
any transactions under the minimum or over the maximum will be returned, minus a 5% fee
Do not send multiple bets within a single transaction. You can send multiple transactions per match.
If your transaction does not appear on the site within 1 minute, please contact us.
Always send blackcoins from your own wallet, do not send from an exchange or web wallet
Do not send a bet that will empty your wallet, otherwise we cannot guarantee your bet will process correctly.
Om te kunnen betten, je moet minimaal 1 BC overhouden anders retourneert die BCblackbet site jouw inzetquote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wacht, watJe mag je BC wallet niet helemaal leeg maken
Ahhhh....quote:Keep in mind that you need to contact us before the start of the match you betted on, otherwise your bet will not participate.
Maar je stuurt de transactie toch gewoon vanuit je eigen wallet of hoe zie ik dat?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om te kunnen betten, je moet minimaal 1 BC overhouden anders retourneert die BCblackbet site jouw inzet
Maar niet automatisch volgens mij. Hij moest dat handmatig gaan doen want hij vroeg m'n adres en hij zat toen in een vergadering, Daarom duurde het wat langer.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om te kunnen betten, je moet minimaal 1 BC overhouden anders retourneert die BCblackbet site jouw inzet
Ja, gewoon uit je eigen wallet. Vind het ook een idioot iets, ik noem dat een bug, by default/design, maar die kunnen ze eruit niet uitwerken want hun eigen wallet kan niet omgaan met een afzender address die empty is kennelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar je stuurt de transactie toch gewoon vanuit je eigen wallet of hoe zie ik dat?
En maakt het toch niet uit of je wallet leeg gaat of niet?
wat begrijp je niet aan inzet. Rien ne va plus, die vrituele hocuspucus is niet van uquote:Op maandag 23 juni 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar je stuurt de transactie toch gewoon vanuit je eigen wallet of hoe zie ik dat?
En maakt het toch niet uit of je wallet leeg gaat of niet?
Stop daar maar mee. Ik stuurde toen pas na meer dan een uur een mailtje dat mijn bet er nog niet was. Er was ook nergens een coin te bekennen. Pas na mn mail kreeg ik het terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu elke 30 seconden op F5 te drukken
Vreemd, zal dan wel iets te maken hebben met het return adres. Zoiets zou ik ook niet verwachten als ik gewoon een bet wil plaatsen.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, gewoon uit je eigen wallet. Vind het ook een idioot iets, ik noem dat een bug, by default/design, maar die kunnen ze eruit niet uitwerken want hun eigen wallet kan niet omgaan met een afzender address die empty is kennelijk.
yep, bet. Tot zover currency bla bla. Gewoon een vette dikke gok. Gok.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vreemd, zal dan wel iets te maken hebben met het return adres. Zoiets zou ik ook niet verwachten als ik gewoon een bet wil plaatsen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:19 schreef Nattekat het volgende:
Nice, ik stuur een Engelse mail en krijg een Nederlandse terug
Je kon swahili terugkrijgen, verliezen zal je. Kan reclaimen bij MaxBet, natuuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:19 schreef Nattekat het volgende:
Nice, ik stuur een Engelse mail en krijg een Nederlandse terug
Ik de eerste keer ook nietquote:
Van mij kregen ze heul geen naam.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik de eerste keer ook niet
Kan zijn dat mijn achternaam nogal Nederlands is
Mja dan ontkom je er niet aanquote:Op maandag 23 juni 2014 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij staat ie nogal obvious in mijn e-mail adres
Ik doe ook geen moeite om dat te verbergen, tenzij het richting een FOK!er is, dan gebruik ik een tussenadresquote:
Extra nodes toevoegen helpt ook niks?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:25 schreef Joosie200 het volgende:
Lekker die BC wallet.. eerst kwam ik niet voorbij 72.400 blokken nog te syncen, nu stokt ie bij 85.529 blokken. En na x uur verdwijnt dat hele balkje gewoon. Start ik hem opnieuw op krijg je weer blkwallet.dat error. Vage shizzlIk heb mijn buy opgehoogd voor RZR, ben blij dat ik op tijd weg kon uit GUE, FRAC en SUPER trouwens. Allemaal omlaag gedonderd nu RZR Mint bereikt heeft. Trusten allemaal
U zou beter moeten weten Katmansquote:Op maandag 23 juni 2014 00:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn adres gebruikt voor de registratie op FOK!, Mintpal, coinmarket.io, coinedup, bitcointalk, blackcoinbet, alle pools... het wachtwoord op al die sites is ook min of meer hetzelfde dusik zit wel goed![]()
![]()
jammer dan, je hebt die crap gepromoot, mag je ook het verlies nemen. Denk je niet? D. Denk het wel, mag je lullen over nodes etc. Mocht je zelf weten, GOKmans.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:25 schreef Maxbet het volgende:
Ik probeer mail adressen wel een beetje gescheiden te houden zodat ik niet helemaal de pineut ben als er ergens iets lek blijkt te zijn.
Ik heb op elke exchange hetzelfde mailadres maar overal een iets ander wachtwoord en gebruikersnaamquote:Op maandag 23 juni 2014 00:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn adres gebruikt voor de registratie op FOK!, Mintpal, coinmarket.io, coinedup, bitcointalk, blackcoinbet, alle pools... het wachtwoord op al die sites is ook min of meer hetzelfde dusik zit wel goed![]()
![]()
Nah, alle pools zijn gelijk aan FOK! en sinds coinmarket.io van de radar verdwenen is heb ik die van Mintpal ook een beetje veranderdquote:
Danny gaat je payout adressen veranderen bij de poolsquote:Op maandag 23 juni 2014 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, alle pools zijn gelijk aan FOK! en sinds coinmarket.io van de radar verdwenen is heb ik die van Mintpal ook een beetje veranderd
Ik mine niet meerquote:Op maandag 23 juni 2014 00:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Danny gaat je payout adressen veranderen bij de pools
Die kerel had een vergadering en kon niet 1-2-3 bij een pc denk ofzo. Duurde ook ff voor ik reactie terug had. Meer dan uur ja. Bij jou snellerquote:
En hoe doe je dat dan in Win7?quote:
Dan is iedereen een walvis op C-Cextwitter:PatCrypt twitterde op maandag 23-06-2014 om 00:24:53I think I can be classed as a whale now. On C-cex. reageer retweet
Hmm.. komt misschien ook omdat af en toe de verbinding met het BC-netwerk wegvalt? Heb nu 44 open verbindingen, maar dat kakt af en toe in naar 20, het varieert dus nogal.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kan geen nodelist van BC vinden, onoverzichtelijke site hebben ze.
Behalve de snelheid danquote:Op maandag 23 juni 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb ook Windows 7, maar hier was geen probleem...
Truequote:
Jaquote:Op maandag 23 juni 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
Ben ik de enige die vind dat die commentator wel erg Ronaldogeil is, godsamme zeg.
Ja toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
Drinkpauze 5min voor rust really?
Over een paar jaar is het pas warm, voetballen met 50 gradenBest een goed plan.
Ik wil ook een tip van Edquote:Op maandag 23 juni 2014 00:35 schreef Joosie200 het volgende:
RZR lijkt ingedaald te zijn rond 230, nu maar instappen of bij een andere coin? Welke maakt nu kans op 100%? Waar is Ed wanneer je zijn advies goed kunt gebruiken
De tip van retteketet Ed: coin [insert] gaat retteketet naar de maanquote:
Die stock foto'squote:Op maandag 23 juni 2014 00:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ene Bryce is trouwens tamtam aan het maken met fancy photoshops voor RZR. Is hij nu head marketingteam van RZR?
Omdat Ed er niet isquote:Op maandag 23 juni 2014 00:58 schreef Joosie200 het volgende:
Ben nog voor 1/3e op super van 41 vanmiddag, 2/3e BTC. Overweeg die 2/3e BTC maar in RZR te stoppen, als ie weer een run naar 340 gaat maken heb ik met een buy nu op 239,5 namelijk een hele BTC erbij. En de vorige ATH van 260 werd ook een paar keer aangetikt vanaf 200. Waarom zou ie nu niet vanaf ~230 weer richting 340 doodleuk kabbelen?
Wow so shibe, much cheese, very tasty.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
De McShibe is 1 van de finalisten bij McDonalds UK
Die ziet voorlopig geen moonquote:Op maandag 23 juni 2014 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wow so shibe, much cheese, very tasty.
https://www.bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-CT
We hebben een defibrillator nodig denk ik voor deze coin..![]()
Trustequote:Op maandag 23 juni 2014 01:08 schreef Joosie200 het volgende:
Er is een buywall van 4.4 BTC op 229 dus RZR valt daar niet meer onder denk ik, tenzij die 4,4 BTC verslonden worden. Dus ik ben er boven gaan zitten. En nu pitten, trusten Katje en Rois
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:08 schreef Joosie200 het volgende:
Er is een buywall van 4.4 BTC op 229 dus RZR valt daar niet meer onder denk ik, tenzij die 4,4 BTC verslonden worden. Dus ik ben er boven gaan zitten. En nu pitten, trusten Katje en Rois
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij hebt maar te blijven.
Gvd bal vd lijn
Fuel dan misschien de nieuwe stijger vannacht?twitter:Goattrading twitterde op maandag 23-06-2014 om 01:03:21#fuelCoin #Android wallet set to be released in #Google play store within the next 48 hours. Trade @allcoincom & @BittrexExchange #Fuel #BTC reageer retweet
lekker lurkenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik post dan niet, zit er gewoon nog bij
Half uurtje nogquote:Op maandag 23 juni 2014 01:20 schreef Nattekat het volgende:
Ronaldo
Echt, ik wil niet te laat slapen maar mijn lichaam weigert
Er moet er nog 1 bij aan die kant, anders hebk nog niksquote:
Kansen verdubbelenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er moet er nog 1 bij aan die kant, anders hebk nog niks
Maar wel mooizo. iig lekker voor Portugal.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:19 schreef roislecxe het volgende:
Als het 1-1 durft te worden gaat Portugal verliezen.
VS is veel beter.
87e. Net als Belgiëquote:Op maandag 23 juni 2014 01:23 schreef roislecxe het volgende:
Nu wordt het mooi. Portugal MOET en dan valtie bij de VS in de 84e minuut. Gokje
Mja dat heb ik ook al heel langquote:Op maandag 23 juni 2014 01:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke dag neem ik mezelf voor om een keer op tijd te gaan
Welneequote:Op maandag 23 juni 2014 01:26 schreef Joosie200 het volgende:
Jeuj, 1/6e van mijn order voor RZR is aangetikt, nu kan en moet ik gewoon echt gaan slapen
dan slaap ik nog denkquote:Op maandag 23 juni 2014 01:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk het wel JobTot kwart voor tien later vandaag
Mits je een wekker zet de dag eropquote:Op maandag 23 juni 2014 01:33 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga niet slapen vandaag. Is ook een manier om weer terug in een normaal ritme te komen.
Neuh, ik ga morgen zo op tijd naar bed dat ik altijd wel rond 8 of 9 uur uit mezelf weer uit bed ben.quote:
Maakt als ze verliezen toch niet meer uitquote:Op maandag 23 juni 2014 01:42 schreef roislecxe het volgende:
Nu de vraag, wie pakt er nog rood bij portugal.
Truequote:Op maandag 23 juni 2014 01:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maakt als ze verliezen toch niet meer uit
dat doet vast zeerder. Het blijven voetballers en dus watjes hequote:Op maandag 23 juni 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
Valt me op dat veel voetballerts de armen vol met plaatjes hebben staan maar bijna allemaal hebben ze de elleboog leeg.
Ik zie het zo voor mequote:Op maandag 23 juni 2014 01:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
dat doet vast zeerder. Het blijven voetballers en dus watjes he
Moeten ze heel de tijd over de grond rollen en naar hun knie grijpen in de tattooshop.
Zijn ze bij jou nu inmiddels wel compleet denk?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me![]()
En klopt, elleboog is het pijnlijkste stukje van de arm ben ik nu achter
Linker onderarm is bijna vol nu. Nog een uurtje of 2 denk voordat dat project klaar is. Daarna linksboven denk ik.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou nu inmiddels wel compleet denk?
Stiekem nog een duur geintje denk. maar goed het is 1malig natuurlijk hequote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Linker onderarm is bijna vol nu. Nog een uurtje of 2 denk voordat dat project klaar is. Daarna linksboven denk ik.
Als je alles bij elkaar telt gaat het redelijk snel ja. Maar goed beter duur en goed dan een of andere thuisprikkert voor ¤25 per uur laten aanklooien. En ik wist vooraf dat dotwork veel tijd kost.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem nog een duur geintje denk. maar goed het is 1malig natuurlijk he
Gewoon een halve minuut voordat ik het zagquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon een halve minuut voordat ik het zag
De aanval was nog niet eens ingezet dus ik vroeg me echt af wat er nou was
Niet veel. 0.005. Maar als ik won werd het 0.02. Verviervoudiging in de laatste seconde om zeepquote:Op maandag 23 juni 2014 01:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat is dat in BTC/$
Ben te lui om te zoeken![]()
Mwah, dat is te overzien inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet veel. 0.005. Maar als ik won werd het 0.02. Verviervoudiging in de laatste seconde om zeep
5k 10k doge neem ik aan?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik doe 5k denk ik. Even tellen wat dat in BTC is momenteel
Heb geduld......mijn koersdoel is 10kquote:Op maandag 23 juni 2014 08:08 schreef DaMart het volgende:
MIN op Bittrex... alleen jammer dat ze dat dan weer midden in de nacht doen, nu heb ik de eerste piek al gemist.
VRC staat op het punt mijn eerste 100% te worden, ingekocht op 125quote:Op maandag 23 juni 2014 07:12 schreef edraket31 het volgende:
Nieuwe +100% in de maak: Minerals vannacht toegevoegd op bittrex en poloniex.
En helaas niet genoeg geduld gehad met VRC......begin vorige week verkocht op 130
Ja, ik ga die MIN eerst maar eens naar Bittrex sturenquote:Op maandag 23 juni 2014 08:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb geduld......mijn koersdoel is 10k
Edit: short term trouwens![]()
Ter info: de dev van VRC garandeert een koers van 50kquote:Op maandag 23 juni 2014 08:28 schreef curantis het volgende:
[..]
VRC staat op het punt mijn eerste 100% te worden, ingekocht op 125
Ik blijf toch voorzichtig met zulke beweringen vanuit het team, zal niet de eerste keer zijn dat ik daarmee toch verlies maakquote:Op maandag 23 juni 2014 08:33 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ter info: de dev van VRC garandeert een koers van 50k
Lijkt me een mooie kans om te traden al naar gelang de dips/ups
Ik zie dat anders.......achteraf traden is zoooo makkelijk, maar velen hier doen t graag.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga die MIN eerst maar eens naar Bittrex sturen.
Maar vannacht had op 4000 verkocht kunnen worden en dan had er nu weer een leuk inkoopmoment ingezeten.
Ik wil ook wel bijkopen, maar dan moet ik eerst wat andere coins verkopen. RZR vind ik zonde, want die zie ik nog wel een sprong maken de komende dagen, dus ik hoop dat SUPER zo even boven de 4300 gaat komen. MAMM houd ik nog maar even vast in de hoop dat die binnenkort nog x3 gaat, zodat ik er zonder verlies uit kan stappen.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders.......gisteren zat de koers continu rond de 160-180
Vanochtend, na slechts een paar uurtjes op Bittrex en Polo staan we al boven de 300
Ik ben aan t bijkopen
Ik ga er even van uit dat je die sell gezet hebt waarmee je op dat moment tevreden zou zijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:00 schreef Joosie200 het volgende:
Tweede kater vandaag. Ik had een sell staan op min, veels te laag natuurlijk. En voor het slapen gaan te duur in RZR gestapt, duikelt die lekker. Oh happy days
twitter:Quiontron twitterde op maandag 23-06-2014 om 09:45:02According to BCT #RZR is a scam. Oh well I like holding scam coins.. HAHA @jebus911 @ActualAdviceALT http://t.co/3Ikiik6tAu reageer retweet
Ja, met een sell die op dat moment een beetje voorzienbaar was: 30k, zie ik Bittrex dat ie 50k gehaald heefft en op C-cex 35k. Ik had sowieso niet verwacht dat ie zo snel op Bittrex zou komen, laat staan dat Bittrex zo'n toevoeging 's ochtends vroeg doet. Maarja.. leermomentje ja, gewoon holden, nieuwe bodem is altijd hoger dan de sell die je in gedachten hebt blijkt maar weer.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat je die sell gezet hebt waarmee je op dat moment tevreden zou zijn?
En om je op te beuren: mijns inziens nu al urenlang accumulatie in RZR.
Wie BCT dan weer mag zijn geen idee, maar dit zal dan wel een staaltje FUD zijn?twitter:Quiontron twitterde op maandag 23-06-2014 om 09:45:02According to BCT #RZR is a scam. Oh well I like holding scam coins.. HAHA @jebus911 @ActualAdviceALT http://t.co/3Ikiik6tAu reageer retweet
Het probleem is natuurlijk dat Bittrex in een andere tijdzone zit en het voor hen niet 's ochtends vroeg was toen ze het toevoegdenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, met een sell die op dat moment een beetje voorzienbaar was: 30k, zie ik Bittrex dat ie 50k gehaald heefft en op C-cex 35k. Ik had sowieso niet verwacht dat ie zo snel op Bittrex zou komen, laat staan dat Bittrex zo'n toevoeging 's ochtends vroeg doet. Maarja.. leermomentje ja, gewoon holden, nieuwe bodem is altijd hoger dan de sell die je in gedachten hebt blijkt maar weer.Wie BCT dan weer mag zijn geen idee, maar dit zal dan wel een staaltje FUD zijn?twitter:Quiontron twitterde op maandag 23-06-2014 om 09:45:02According to BCT #RZR is a scam. Oh well I like holding scam coins.. HAHA @jebus911 @ActualAdviceALT http://t.co/3Ikiik6tAu reageer retweet
Link leidt naar deze afbeelding:quote:Op maandag 23 juni 2014 10:22 schreef curantis het volgende:
twitter:Quiontron twitterde op maandag 23-06-2014 om 09:45:02According to BCT #RZR is a scam. Oh well I like holding scam coins.. HAHA @jebus911 @ActualAdviceALT http://t.co/3Ikiik6tAu reageer retweet
Het belangrijkste vergeet je: MIN is nieuw, wordt al veel verhandeld op een kleine exchange en toevoeging op grotere exchange zat er gewoon aan te komen. Stijgingspotentieel is enorm, dan moet je gewoon geduld hebben en géén sellorder erop zetten.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, met een sell die op dat moment een beetje voorzienbaar was: 30k, zie ik Bittrex dat ie 50k gehaald heefft en op C-cex 35k. Ik had sowieso niet verwacht dat ie zo snel op Bittrex zou komen, laat staan dat Bittrex zo'n toevoeging 's ochtends vroeg doet. Maarja.. leermomentje ja, gewoon holden, nieuwe bodem is altijd hoger dan de sell die je in gedachten hebt blijkt maar weer.
Mja. kunnen Amerikanen het nog mooi meepakken voor die gaan pitten, want 7 uur hier is 00:00/01:00 uur 's nachts daar. Ondertussen wordt de Europese ploeg wakker en die houden het vuurtje aan opdat het niet uitgaat, zodat wanneer de Amerikanen wakker worden ze het weer kunnen overnemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat Bittrex in een andere tijdzone zit en het voor hen niet 's ochtends vroeg was toen ze het toevoegden.
En hoeveel is hier waar van? waar rook is is vuur?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Link leidt naar deze afbeelding:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ik heb uit voorzorg even een stop loss-sell gezet.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En hoeveel is hier waar van? waar rook is is vuur?
Dat klopt, vroege sell nekt zoiets meer dan goed. Misschien moet ik maar gewoon eens dat verwachtingspatroon wat ik nu heb opgebouwd door op Mintpal te traden eens resetten, want Bittrex en Mint vereisen een ander verwachtingspatroon.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Iedereen hier wil o zo graag eens een flinke klapper maken, maar als je dat soort sells gaat zetten, ga je zo'n klapper nooit maken.
Dat vraag ik me dus af, hoe kunnen ze zulke statements claimen? Is de code inzichtelijk op github? Hebben ze die dump van 1 miljoen kunnen tracen naar de devver? Is die dump er wel geweest? Etc etc, zoveel vragen, zo weinig antwoorden. Dingen claimen kan iedereen, proof it.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En hoeveel is hier waar van? waar rook is is vuur?
Ik ben pas zielig met die goal van Portugal in de 95e minuutquote:Op maandag 23 juni 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Portugal
BC
België kost mij echt veel nu
Als ik niet faalde met België had Ik nooit opnieuw zo hoog BC gekocht en had ik nog meer kunnen hebbenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben pas zielig met die goal van Portugal in de 95e minuut![]()
Kostte me 92bc.
Op Twitter zien ze dit al als een signaal om te gaan kopenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat klopt, vroege sell nekt zoiets meer dan goed. Misschien moet ik maar gewoon eens dat verwachtingspatroon wat ik nu heb opgebouwd door op Mintpal te traden eens resetten, want Bittrex en Mint vereisen een ander verwachtingspatroon.
[..]
Dat vraag ik me dus af, hoe kunnen ze zulke statements claimen? Is de code inzichtelijk op github? Hebben ze die dump van 1 miljoen kunnen tracen naar de devver? Is die dump er wel geweest? Etc etc, zoveel vragen, zo weinig antwoorden. Dingen claimen kan iedereen, proof it.
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Twitter zien ze dit al als een signaal om te gaan kopen.
Affirmativetwitter:CryptoConchita twitterde op maandag 23-06-2014 om 10:14:24@quiontron that is a buy signal ;-) reageer retweet
Zou Super dan een outbreak krijgen naar 60+? We gaan het zien!twitter:CoinRocket twitterde op maandag 23-06-2014 om 10:38:48SUPER and GUE on #bittrexexchange Big move up over next couple of hours. Now's your chance. Get on the #CoinRocket ! http://t.co/jUru7yAQdH reageer retweet
Voor een stop-loss ben ik nu al te laat, dus hodl-modus dan maar. Panic sell werkt nooit goed uit, evenmin als panic buy. Overweeg nu wel om GUE te kopen, die is lekker omlaag gegaan en stond gisteren om 16:00 uur nog op 21k ipv 11k nu, dus dat kan een potentiele 100% klapper worden vandaag.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen een stop-loss gezet dus, voor het geval hij onder mijn buy-koers duikt.
Tis je moederquote:Op maandag 23 juni 2014 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Waarom stuurt iemand die ik niet ken me een dm om 4 uur 's nachts dat ik moet slapen
Wordt even flink gedumpt inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2014 11:02 schreef Joosie200 het volgende:
Die buy's bij GUE worden verslonden alsof het niks is, volgende buy-support is rond de 10,2/10k.
11k das stevig. Ik ben ook aan boord met 1100quote:Op maandag 23 juni 2014 11:04 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben in elk geval aan boord met 11k, sell op 21k en afwachten maar of die echt terug bouncen gaat. Net geen 100% klapper, maar komt dicht in de buurt
Hij staat op 108500 atm, dus 10,8k satoshi want k =1000. Dus 11k klopt wel, das 11000 satoshi achter de komma.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
11k das stevig. Ik ben ook aan boord met 1100
Oh dacht het aantalquote:Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hij staat op 108500 atm, dus 10,8k satoshi want k =1000. Dus 11k klopt wel, das 11000 satoshi achter de komma.
twitter:BoardDavid twitterde op zondag 22-06-2014 om 01:53:19Seems to be a floor (looks like a bot keeping it) on #Glyph at 16,000 - My sells are set at 29k (Ride the waves) reageer retweet
Inmiddels staat hij op 8Ktwitter:BoardDavid twitterde op maandag 23-06-2014 om 02:02:00#Glyph looks like it could go up again in the next couple days. current floor around 10k, think we'll see 30k again soon... reageer retweet
Volgens mij heb ik die grens een beetje verlaagd nu, maar helaas nog niet.quote:
Guerillacoinquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef Nattekat het volgende:
https://github.com/search(...)rchresults&type=Code
Kijk goed uit voor coins die in deze lijst staan, allemaal een kopie van BC. Gooi dat Chinees maar in Google Translator
En wie zien we daar tussen? CAIx...
Mastiffcoin, Burner, Summerv2, Voot, Glyph, Honorcoin, Silkcoin, Libertycoin, Mineralquote:
Kon wel eens een rood dagje worden voor die coinsquote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mastiffcoin, Burner, Summerv2, Voot, Glyph, Honorcoin, Silkcoin, Libertycoin, Mineral
Gelukkig kocht ik niet net 2 van de 3 coins van die lijst een half uur geleden.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kon wel eens een rood dagje worden voor die coins.
Go Roisquote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig kocht ik niet net 2 van de 3 coins van die lijst een half uur geleden.
Mij net gelukt... gekocht op 109, verkocht op 110quote:Op maandag 23 juni 2014 12:01 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben bezig om uit GUE te gaan door quitte te draaien. Nu het nog kan, when shit hits the fan
Ik accepteer een miniem verlies, gekocht op 11002, eruit op 11 als het even kanquote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij net gelukt... gekocht op 109, verkocht op 110.
Eerste tweet in mijn lijst waar de coins genoemd worden.twitter:CryptoDabbler twitterde op maandag 23-06-2014 om 12:02:53#Burn, #Voot, #Crypt, #Honor, #Silk, #Guerrilla -> All COPIES of #BlackCoin with BC name still in their wallet today https://t.co/yIcMeMzgRY reageer retweet
Aye, nu wordt dit geretweet en shit hits the fan in 3... 2.... 1...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Eerste tweet in mijn lijst waar de coins genoemd worden.twitter:CryptoDabbler twitterde op maandag 23-06-2014 om 12:02:53#Burn, #Voot, #Crypt, #Honor, #Silk, #Guerrilla -> All COPIES of #BlackCoin with BC name still in their wallet today https://t.co/yIcMeMzgRY reageer retweet
Dat zou je wel verwachten, maar toen men uit XLB/XC schoot, dook men in DRK. Dus...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:07 schreef DaMart het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn als mensen de kloons verlaten om het origineel te kopen, waardoor BC weer stijgt.
DRK ligt op het sterfbedquote:Op maandag 23 juni 2014 12:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten, maar toen men uit XLB/XC schoot, dook men in DRK. Dus...
BC kloon met een betere dev dan die van CAIx, GUE en dat soort coins is ook een mogelijkheidquote:Op maandag 23 juni 2014 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
Super is dus geen BC-kloon hmm? Stap ik daar nu wel in door bij te kopen
Jup, das altijd een mogelijkheid ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BC kloon met een betere dev dan die van CAIx, GUE en dat soort coins is ook een mogelijkheid
Zoals de echte B.A. zou kunnen zeggentwitter:CryptoCoinNL twitterde op maandag 23-06-2014 om 12:33:46so, #blackcoin now aiming for other coins to bash? Who copied their coin. Who gives a f*.. make money fools! reageer retweet
Om met lichte winst uit te kunnen stappen mogen ze eerst naar 235 terug gaanquote:Op maandag 23 juni 2014 12:45 schreef DaMart het volgende:
Ik ben net op tijd met lichte winst uitgestapt bij RZR. Straks maar weer terugkopen.
Op Mintpal moet hij dan even naar 229... vanochtend leek me dat een goede aankoopquote:Op maandag 23 juni 2014 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om met lichte winst uit te kunnen stappen mogen ze eerst naar 235 terug gaanRed monday ey?
RZR min 21,97%, VRC plus 21,97%. Waar zouden die BTC toch heen zijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Mintpal moet hij dan even naar 229... vanochtend leek me dat een goede aankoop.
Niet naar mij in ieder gevalquote:Op maandag 23 juni 2014 12:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
RZR min 21,97%, VRC plus 21,97%. Waar zouden die BTC toch heen zijn?
Nee, noch naar mij. Ach, ik wacht het wel weer af. VRC pakt nu momentum af van RZR, straks komt RZR weer met iets nieuws, pakt die momentum af van VRC. Haasje over all the wayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |