buitengewoon fijn dat je je verlies deelt, dat gebeurt niet vaakquote:Op zondag 22 juni 2014 21:54 schreef Nattekat het volgende:
1-satoshi gebeuren enzo
De 0,29 is van mij, komt straks nog even 0,015 bij van de pending deposit.
Als de koersen altijd upupup doen als jij afwast, ga dan eens snel terugquote:Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
Ben aan de afwas en ik mis al het spektakel merk ik
Ben al wegquote:Op zondag 22 juni 2014 21:59 schreef µ het volgende:
[..]
Als de koersen altijd upupup doen als jij afwast, ga dan eens snel terug.
interesssantquote:Op zondag 22 juni 2014 21:59 schreef µ het volgende:
[..]
Als de koersen altijd upupup doen als jij afwast, ga dan eens snel terug.
Heb hem ooit 5% naar beneden gebrachtquote:Op zondag 22 juni 2014 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk, de BC prijs in je eentje drukken
Yep, fijn die degelijke waarde van bitcoinquote:Op zondag 22 juni 2014 22:06 schreef µ het volgende:
Fijne spread op BC, lekker pingpong.
* µ is even douchen
prima plan, enige onderbouwing irrelevantquote:Op zondag 22 juni 2014 22:27 schreef roislecxe het volgende:
Als die RZR nog ff daalt naar 250 ofzo dan ga ik erover denken om mee te doen
Met Doge inzetten kan ook, daar heb ik nog wat van in de wallet zitten. Denk dat ik morgen ook wat op NL zet.quote:
gezoem elke bitcoin wegegegooird geld is, kan dat geen kwaadquote:
Tuurlijk Maxxie, beken maar kleur, gooi je centen maar over de schutting, op paarsquote:Op zondag 22 juni 2014 22:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met Doge inzetten kan ook, daar heb ik nog wat van in de wallet zitten. Denk dat ik morgen ook wat op NL zet.
Heb zelf nooit doge gehad omdat die wallet niet compilet. In principe koop ik nooit coins die ik niet zelf kan opslaanquote:Op zondag 22 juni 2014 22:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met Doge inzetten kan ook, daar heb ik nog wat van in de wallet zitten. Denk dat ik morgen ook wat op NL zet.
Toen je mod was, had je zogenaamd geen coinsquote:Op zondag 22 juni 2014 22:32 schreef µ het volgende:
[..]
Heb zelf nooit doge gehad omdat die wallet niet compilet. In principe koop ik nooit coins die ik niet zelf kan opslaan.
Laatste blocks weggooien?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Joosie200 het volgende:
Maar dan moet je niet zulke grappen en grollen krijgen: 'Fout bij het inladen van blkindex.dat'
Ik gebruik voornamelijk Windows dus dat probleem heb ik niet. Ik zou ook geen coins kopen/minen/hebben die ik alleen op een exchange kan stallenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:32 schreef µ het volgende:
[..]
Heb zelf nooit doge gehad omdat die wallet niet compilet. In principe koop ik nooit coins die ik niet zelf kan opslaan.
Hoe doe ik dat? Ben een wallet-newbie, die blackcoin wallet wil ook gewoon niet 100% sync krijgen.quote:
Welk OS?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Ben een wallet-newbie, die blackcoin wallet wil ook gewoon niet 100% sync krijgen.
Wat is het probleem?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen probleem, dan google ik wel blocks deleten ofzo
Problemen met startup, dus ik stelde voor de laatste blocks weg te halen. Maar geen idee waar dat op Win7 te vinden is.quote:
quote:
BC wallet vertikt om op te starten, of is er al een update? Wou 1.0.7 openenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Joosie200 het volgende:
Maar dan moet je niet zulke grappen en grollen krijgen: 'Fout bij het inladen van blkindex.dat'
Is wel latestquote:Op zondag 22 juni 2014 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
BC wallet vertikt om op te starten, of is er al een update? Wou 1.0.7 openen
Zal ik de blocks even mailen?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb alles behalve wallet.dat gewist maar nu kan ik weer 220.000 blocks syncenOverkomt mij elke keer als ik na een dag besluit toch voor 100% sync te gaan
Niet nodig, zelfs al krijg ik 100% sync voor morgenavond 18:00 uur, moet ik eerst nog 10 BC kopen en dan transferen naar mijn wallet. Voordat die 10BC dan weer verzonden zijn gaat nog wel even durenquote:
Altijd goed adviesquote:
slimme computerquote:Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Altijd goed advies
Gevolgd door: Ik weet heul niet wat er fout gegaan is Maxbet, ineens deed de computer het niet meer
correct,alle coin tendeert tot 0quote:Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
RZR nadert aardig de 250.
Wat hebben we geleerd van coins die mintpal zelf toevoegde? Die stegen de dag erop vaak nog wat harder he
Correct me if i'm wrong.
Enorme wall of text indeed, maar wat is nu de conclusie in feite? Namate de tijd verstrijkt komen de zombies niet meer tot leven want voor eeuwig achtergelaten en dus inactief?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
Enorme wall 'o text maar wel erg interessant om te lezen:
http://letstalkbitcoin.com/blog/post/rise-of-the-zombie-bitcoins
30% van de totale coins zouden zombies zijn, als je die niet meeneemt in de berekeningen is Bitcoin heel wat minder scheef verdeeld dan je altijd hoort. Ook is het percentage recent gebruikte coins dan erg gezond te noemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Enorme wall of text indeed, maar wat is nu de conclusie in feite? Namate de tijd verstrijkt komen de zombies niet meer tot leven want voor eeuwig achtergelaten en dus inactief?
Dus jij doet buy 100btc?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
RZR nadert aardig de 250.
Wat hebben we geleerd van coins die mintpal zelf toevoegde? Die stegen de dag erop vaak nog wat harder he
Correct me if i'm wrong.
Onzin, dat is veel te saai voor jequote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik ze had... dan had ik ze allang gecashed
Truequote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onzin, dat is veel te saai voor je
Dan ga je je alleen maar vervelen
Ja en dus die 30% buiten beschouwing gelaten, wil dat zeggen dat er voor het huidige prijspeil nog valt te zeggen dat ie ondergewaardeerd is als blijkt dat 70% actief is anno nu? Of dat het juist overgewaardeerd is? Gaat er een herberekening komen mocht dit en masse bekend raken? Daar ben ik benieuwd naar.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
30% van de totale coins zouden zombies zijn, als je die niet meeneemt in de berekeningen is Bitcoin heel wat minder scheef verdeeld dan je altijd hoort. Ook is het percentage recent gebruikte coins dan erg gezond te noemen.
Mocht Satoshi toch besluiten om met zijn coins te gaan spelen breekt ter plekke de pleuris uit though.
Ja, beetje zonde van je tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onzin, dat is veel te saai voor je
Dan ga je je alleen maar vervelen
MaxBet en ondergewaardeerd als ie long zitquote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja en dus die 30% buiten beschouwing gelaten, wil dat zeggen dat er voor het huidige prijspeil nog valt te zeggen dat ie ondergewaardeerd is als blijkt dat 70% actief is anno nu? Of dat het juist overgewaardeerd is? Gaat er een herberekening komen mocht dit en masse bekend raken? Daar ben ik benieuwd naar.
Lastig. Het hangt er voornamelijk vanaf of men geloofd dat Satoshi niks met zijn coins gaat/kan doen. Denk niet dat men het daar snel over eens gaat worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat er een herberekening komen mocht dit en masse bekend raken? Daar ben ik benieuwd naar.
het is meer of dat je portolullt. Denk dat het men daar snel over eens is.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lastig. Het hangt er voornamelijk vanaf of men geloofd dat Satoshi niks met zijn coins gaat/kan doen. Denk niet dat men het daar snel over eens gaat worden.
240 en counting, down we goquote:Op zondag 22 juni 2014 23:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja zoiets, dacht eerst rond de 250 maar het gaat nog wel lager denk.
Toch een gemiste kans daarstraks tegen de 350quote:Op zondag 22 juni 2014 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet paniekverkopen... sellorder staat en blijft staan op 420.
RZR is er toch een die Mint zelf uitgekozen heeft en de consensus was dat zelf uitgekozen coins meer leven beschoren hadden dan verkozen coins. Komt dus wel goed met die rebound naar 400quote:Op zondag 22 juni 2014 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet paniekverkopen... sellorder staat en blijft staan op 420.
DaMart mist wel meer kansen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch een gemiste kans daarstraks tegen de 350
Daarom. Die coin heeft genoeg potentie om weer te groeien. En ook dit is een bekend patroon: coin op Mintpal... stijgt even flink, vervolgens wordt hij gedumpt en daarna stijgt de koers weer. Dat zagen me met Crypt bijvoorbeeld ook gebeurenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
RZR is er toch een die Mint zelf uitgekozen heeft en de consensus was dat zelf uitgekozen coins meer leven beschoren hadden dan verkozen coins. Komt dus wel goed met die rebound naar 400
echt wel tot 100 of lager ofzoquote:Op zondag 22 juni 2014 23:05 schreef roislecxe het volgende:
Nu gaat het echt keihard... 225... zo maar inkopen, moet wel terugspringen toch.
Ja, ach... dat hoort bij het spelletjequote:Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch een gemiste kans daarstraks tegen de 350
Ja, dat spelletje....quote:Op zondag 22 juni 2014 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ach... dat hoort bij het spelletje.
Terug naar 200, kun je weer een prima ritje makenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
En sold op 247. Prima ritje vanaf 212.
Next.
Jup. Dat was wel het planquote:Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terug naar 200, kun je weer een prima ritje maken
nah, daar heb je de tijd niet voorquote:Op zondag 22 juni 2014 23:20 schreef Joosie200 het volgende:
Arbritrage mogelijkheden, Mintpal 234, Bittrex 245 voor RZR
0...quote:Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef Joosie200 het volgende:
Al kwam ie vandaag niet lager dan 207,5 helaasLapohunters incoming in 3...2....1...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |