Zal ik de blocks even mailen?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb alles behalve wallet.dat gewist maar nu kan ik weer 220.000 blocks syncenOverkomt mij elke keer als ik na een dag besluit toch voor 100% sync te gaan
Niet nodig, zelfs al krijg ik 100% sync voor morgenavond 18:00 uur, moet ik eerst nog 10 BC kopen en dan transferen naar mijn wallet. Voordat die 10BC dan weer verzonden zijn gaat nog wel even durenquote:
Altijd goed adviesquote:
slimme computerquote:Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Altijd goed advies
Gevolgd door: Ik weet heul niet wat er fout gegaan is Maxbet, ineens deed de computer het niet meer
correct,alle coin tendeert tot 0quote:Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
RZR nadert aardig de 250.
Wat hebben we geleerd van coins die mintpal zelf toevoegde? Die stegen de dag erop vaak nog wat harder he
Correct me if i'm wrong.
Enorme wall of text indeed, maar wat is nu de conclusie in feite? Namate de tijd verstrijkt komen de zombies niet meer tot leven want voor eeuwig achtergelaten en dus inactief?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
Enorme wall 'o text maar wel erg interessant om te lezen:
http://letstalkbitcoin.com/blog/post/rise-of-the-zombie-bitcoins
30% van de totale coins zouden zombies zijn, als je die niet meeneemt in de berekeningen is Bitcoin heel wat minder scheef verdeeld dan je altijd hoort. Ook is het percentage recent gebruikte coins dan erg gezond te noemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Enorme wall of text indeed, maar wat is nu de conclusie in feite? Namate de tijd verstrijkt komen de zombies niet meer tot leven want voor eeuwig achtergelaten en dus inactief?
Dus jij doet buy 100btc?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
RZR nadert aardig de 250.
Wat hebben we geleerd van coins die mintpal zelf toevoegde? Die stegen de dag erop vaak nog wat harder he
Correct me if i'm wrong.
Onzin, dat is veel te saai voor jequote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik ze had... dan had ik ze allang gecashed
Truequote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onzin, dat is veel te saai voor je
Dan ga je je alleen maar vervelen
Ja en dus die 30% buiten beschouwing gelaten, wil dat zeggen dat er voor het huidige prijspeil nog valt te zeggen dat ie ondergewaardeerd is als blijkt dat 70% actief is anno nu? Of dat het juist overgewaardeerd is? Gaat er een herberekening komen mocht dit en masse bekend raken? Daar ben ik benieuwd naar.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
30% van de totale coins zouden zombies zijn, als je die niet meeneemt in de berekeningen is Bitcoin heel wat minder scheef verdeeld dan je altijd hoort. Ook is het percentage recent gebruikte coins dan erg gezond te noemen.
Mocht Satoshi toch besluiten om met zijn coins te gaan spelen breekt ter plekke de pleuris uit though.
Ja, beetje zonde van je tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onzin, dat is veel te saai voor je
Dan ga je je alleen maar vervelen
MaxBet en ondergewaardeerd als ie long zitquote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja en dus die 30% buiten beschouwing gelaten, wil dat zeggen dat er voor het huidige prijspeil nog valt te zeggen dat ie ondergewaardeerd is als blijkt dat 70% actief is anno nu? Of dat het juist overgewaardeerd is? Gaat er een herberekening komen mocht dit en masse bekend raken? Daar ben ik benieuwd naar.
Lastig. Het hangt er voornamelijk vanaf of men geloofd dat Satoshi niks met zijn coins gaat/kan doen. Denk niet dat men het daar snel over eens gaat worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat er een herberekening komen mocht dit en masse bekend raken? Daar ben ik benieuwd naar.
het is meer of dat je portolullt. Denk dat het men daar snel over eens is.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lastig. Het hangt er voornamelijk vanaf of men geloofd dat Satoshi niks met zijn coins gaat/kan doen. Denk niet dat men het daar snel over eens gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |