https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
echt? Ga jij het gokken??quote:Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
Zeg, kijk eens naar het orderboek van RZR op Mintpal
Ik koop wel op 0.00000020 ofzo straks.
Ja nu heb je weinig keus meer denkquote:Op zondag 22 juni 2014 23:31 schreef DaMart het volgende:
En dan nu de hamvraag: to hodl or not to hodl RZR.
Ik kan nog steeds met winst uitstappen hoorquote:
Ik heb er nu al 3 misgegokt. Duitsland, België en dat gelijkspel van daarstraks waar ik gelukkig niet had ingezet.quote:
Ik heb nu al 60BC verlies gemaakt hieraan en telkens moet ik mijn winst van traden inzetten. Lijkt me wel duidelijk welke meer gaat opbrengenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er nu al 3 misgegokt. Duitsland, België en dat gelijkspel van daarstraks waar ik gelukkig niet had ingezet.
M'n bol is kapot.
Als je nu sellt gaat ie vannacht moon.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds met winst uitstappen hoor.
Maar dat paniekgedoe wil ik eens niet aan meedoen eigenlijk.
*zucht* vergelijk de orders eens en niet de laatste prijsquote:Op zondag 22 juni 2014 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
217 op Mint en 231 op Bittrex, laat ik nu net alles op Bittrex hebben
Waar moet ik het dan mee vergelijken? Ik pak gewoon beide last price indicatie, hoogste prijs soms?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht* vergelijk de orders eens en niet de laatste prijs
Als je wilt kopen hoogste prijs ja. Voor arbitrage moet je de hoogste sell en laagste buy van de twee exchanges vergelijken. Niet veel hier lijken dat te snappenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar moet ik het dan mee vergelijken? Ik pak gewoon beide last price indicatie, hoogste prijs soms?
Oh zo, ja als je echt wilt zwieberen tussen exchanges om er een slaatje uit te slaan moet je dat zo doen ja. Maar omdat je zit met confirmation tijd en je x confirmations nodig hebt is het de moeite niet waard. Eer je goedkoop hebt ingeslagen en duurder wilt verkopen is het bij de tweede exchange toch gelijk getrokken qua verschil.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je wilt kopen hoogste prijs ja. Voor arbitrage moet je de hoogste sell en laagste buy van de twee exchanges vergelijken. Niet veel hier lijken dat te snappen
Meestal is het zo gebeurd; met sommige coins duurt het even.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh zo, ja als je echt wilt zwieberen tussen exchanges om er een slaatje uit te slaan moet je dat zo doen ja. Maar omdat je zit met confirmation tijd en je x confirmations nodig hebt is het de moeite niet waard. Eer je goedkoop hebt ingeslagen en duurder wilt verkopen is het bij de tweede exchange toch gelijk getrokken qua verschil.
Zou ik ook doen, tijd dat Spanje, Portugal, Frankrijk, Engeland, Italië allemaal afzwaaienquote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga 25 bc op de VS zetten.
Het halve portugese team is geblesseerd en ik hoop enorm dat ze lekker op 0 punten blijven staan.
Het zou eens durven ,zeg, een topctitel die niet gewelvallig was aan den heilige saeckquote:Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Jeetje katje dat was snel.
Ik had al een titel in de kopie plak staan omdat ik het al verwachtte
maar je was nog sneller.
netjes
Je maakt het toch aanlokkelijk voor mij om één laatste ultime poging te wagen... ok dan, hopelijk krijg ik geen spijtquote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga 25 bc op de VS zetten.
Het halve portugese team is geblesseerd en ik hoop enorm dat ze lekker op 0 punten blijven staan.
Haha snel zijn dan, dan kun je misschien voor het begin vd wedstrijd inzettenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt het toch aanlokkelijk voor mij om één laatste ultime poging te wagen... ok dan, hopelijk krijg ik geen spijt
en wat heeft dat met AEX te maken?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha snel zijn dan, dan kun je misschien voor het begin vd wedstrijd inzetten![]()
ga dat in ONZ doen?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu een beetje verveeld en afwachtend met mijn vingers op het bureau te tikken tot een magische popup verschijnt onderin mijn scherm
Je weet het echt zeker? Mijn BC zijn binnenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha snel zijn dan, dan kun je misschien voor het begin vd wedstrijd inzetten![]()
Neequote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet het echt zeker? Mijn BC zijn binnen
Kan ik ook een verzekering afsluiten?
Hoe gingen de vorige wedstrijden van de VS en Portugal?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat ik gelijk heb, vooral omdat ik portugal graag zie verliezen
met bitcoin tot nowhere to the door.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet het echt zeker? Mijn BC zijn binnen
Kan ik ook een verzekering afsluiten?
Portugal verloor hard, VS won nipt geloof ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe gingen de vorige wedstrijden van de VS en Portugal?
hail marry ^2445quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme twijfel.... Rois moet dat wegnemen
Prima.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Portugal verloor hard, VS won nipt geloof ik.
VS had met 35 seconden een doelpunt, Portugal werd afgedroogd door Duitslandquote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe gingen de vorige wedstrijden van de VS en Portugal?
best triest, niks op niks. Waarom?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
20BC op de VS. (eigenlijk 19.9999 maar goed)
Straks niet meerquote:Op maandag 23 juni 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu ergens enorm blij dat mijn transactie is misgegaan
Hoe is dat bij jou opgelost dan? Kreeg je ze retour of zijn ze alsnog in het systeem terechtgekomen?quote:
Ik had een mailtje gestuurd dat ik een fout had gemaakt. Toen kreeg ik binnen een uurtje ofzo alles terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is dat bij jou opgelost dan? Kreeg je ze retour of zijn ze alsnog in het systeem terechtgekomen?
just sayingquote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat best wel vaag dat je je wallet niet mag legen, als jij die fout nooit had vermeldt had ik het zelfs niet geweten.
Wacht, watquote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dat best wel vaag dat je je wallet niet mag legen, als jij die fout nooit had vermeldt had ik het zelfs niet geweten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Maar dat had ik ook niet gelezen offcquote:NOTE: Projected ROI will fluctuate as other bets are placed. When match starts, no more bets can be placed. *
Minimum per bet: 10BC, maximum per bet: 1000BC
any transactions under the minimum or over the maximum will be returned, minus a 5% fee
Do not send multiple bets within a single transaction. You can send multiple transactions per match.
If your transaction does not appear on the site within 1 minute, please contact us.
Always send blackcoins from your own wallet, do not send from an exchange or web wallet
Do not send a bet that will empty your wallet, otherwise we cannot guarantee your bet will process correctly.
Om te kunnen betten, je moet minimaal 1 BC overhouden anders retourneert die BCblackbet site jouw inzetquote:Op maandag 23 juni 2014 00:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wacht, watJe mag je BC wallet niet helemaal leeg maken
Ahhhh....quote:Keep in mind that you need to contact us before the start of the match you betted on, otherwise your bet will not participate.
Maar je stuurt de transactie toch gewoon vanuit je eigen wallet of hoe zie ik dat?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om te kunnen betten, je moet minimaal 1 BC overhouden anders retourneert die BCblackbet site jouw inzet
Maar niet automatisch volgens mij. Hij moest dat handmatig gaan doen want hij vroeg m'n adres en hij zat toen in een vergadering, Daarom duurde het wat langer.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om te kunnen betten, je moet minimaal 1 BC overhouden anders retourneert die BCblackbet site jouw inzet
Ja, gewoon uit je eigen wallet. Vind het ook een idioot iets, ik noem dat een bug, by default/design, maar die kunnen ze eruit niet uitwerken want hun eigen wallet kan niet omgaan met een afzender address die empty is kennelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar je stuurt de transactie toch gewoon vanuit je eigen wallet of hoe zie ik dat?
En maakt het toch niet uit of je wallet leeg gaat of niet?
wat begrijp je niet aan inzet. Rien ne va plus, die vrituele hocuspucus is niet van uquote:Op maandag 23 juni 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar je stuurt de transactie toch gewoon vanuit je eigen wallet of hoe zie ik dat?
En maakt het toch niet uit of je wallet leeg gaat of niet?
Stop daar maar mee. Ik stuurde toen pas na meer dan een uur een mailtje dat mijn bet er nog niet was. Er was ook nergens een coin te bekennen. Pas na mn mail kreeg ik het terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu elke 30 seconden op F5 te drukken
Vreemd, zal dan wel iets te maken hebben met het return adres. Zoiets zou ik ook niet verwachten als ik gewoon een bet wil plaatsen.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, gewoon uit je eigen wallet. Vind het ook een idioot iets, ik noem dat een bug, by default/design, maar die kunnen ze eruit niet uitwerken want hun eigen wallet kan niet omgaan met een afzender address die empty is kennelijk.
yep, bet. Tot zover currency bla bla. Gewoon een vette dikke gok. Gok.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vreemd, zal dan wel iets te maken hebben met het return adres. Zoiets zou ik ook niet verwachten als ik gewoon een bet wil plaatsen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:19 schreef Nattekat het volgende:
Nice, ik stuur een Engelse mail en krijg een Nederlandse terug
Je kon swahili terugkrijgen, verliezen zal je. Kan reclaimen bij MaxBet, natuuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:19 schreef Nattekat het volgende:
Nice, ik stuur een Engelse mail en krijg een Nederlandse terug
Ik de eerste keer ook nietquote:
Van mij kregen ze heul geen naam.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik de eerste keer ook niet
Kan zijn dat mijn achternaam nogal Nederlands is
Mja dan ontkom je er niet aanquote:Op maandag 23 juni 2014 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij staat ie nogal obvious in mijn e-mail adres
Ik doe ook geen moeite om dat te verbergen, tenzij het richting een FOK!er is, dan gebruik ik een tussenadresquote:
Extra nodes toevoegen helpt ook niks?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:25 schreef Joosie200 het volgende:
Lekker die BC wallet.. eerst kwam ik niet voorbij 72.400 blokken nog te syncen, nu stokt ie bij 85.529 blokken. En na x uur verdwijnt dat hele balkje gewoon. Start ik hem opnieuw op krijg je weer blkwallet.dat error. Vage shizzlIk heb mijn buy opgehoogd voor RZR, ben blij dat ik op tijd weg kon uit GUE, FRAC en SUPER trouwens. Allemaal omlaag gedonderd nu RZR Mint bereikt heeft. Trusten allemaal
U zou beter moeten weten Katmansquote:Op maandag 23 juni 2014 00:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn adres gebruikt voor de registratie op FOK!, Mintpal, coinmarket.io, coinedup, bitcointalk, blackcoinbet, alle pools... het wachtwoord op al die sites is ook min of meer hetzelfde dusik zit wel goed![]()
![]()
jammer dan, je hebt die crap gepromoot, mag je ook het verlies nemen. Denk je niet? D. Denk het wel, mag je lullen over nodes etc. Mocht je zelf weten, GOKmans.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:25 schreef Maxbet het volgende:
Ik probeer mail adressen wel een beetje gescheiden te houden zodat ik niet helemaal de pineut ben als er ergens iets lek blijkt te zijn.
Ik heb op elke exchange hetzelfde mailadres maar overal een iets ander wachtwoord en gebruikersnaamquote:Op maandag 23 juni 2014 00:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn adres gebruikt voor de registratie op FOK!, Mintpal, coinmarket.io, coinedup, bitcointalk, blackcoinbet, alle pools... het wachtwoord op al die sites is ook min of meer hetzelfde dusik zit wel goed![]()
![]()
Nah, alle pools zijn gelijk aan FOK! en sinds coinmarket.io van de radar verdwenen is heb ik die van Mintpal ook een beetje veranderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |